Ohjekirjasta tavasin ja mitä olen ymmärtänyt, niin kesällä, jos haluaa käyttää automaatti-ilmastointia, niin pitää tuo keskirulla olla kolmella punaisella ja sit auto- ja lumihiutale-nappi olla painettuna päälle et automaatti-ilmastointi toimii kunnolla. Näin ainakin omassa -96 523:ssa... Kun tuo kolme punaista on valittuna, niin silloinhan ei tule ulkoilmaa sisälle, joka voi kesällä jopa olla lämpimämpää kuin mitä automaatti-ilmastointiin on säädetty...
Tuosta REST-napista sen verran et itse sain sillä aukun sököksi, kun vähän väli sitä käytin ja auto oli pitkän aikaa vain pelkässä kaupunki ajossa eli akku ei päässyt kunnolla koskaan latautumaan. Nesteet olivat menneet ihan mustaksi. Takuuseen sain uuden aukun, kun akku oli vajaan vuoden vanha. Myyjä vain ihmetteli et miten on mennyt niin huonoon kuntoon ja samaa itsekkin ihmettelin. Vähän aikaa meni akun vaihdon jälkeen, kun tajusin et mikä oli oikein syynä
Tuosta REST-napista sen verran et itse sain sillä aukun sököksi, kun vähän väli sitä käytin ja auto oli pitkän aikaa vain pelkässä kaupunki ajossa eli akku ei päässyt kunnolla koskaan latautumaan. Nesteet olivat menneet ihan mustaksi. Takuuseen sain uuden aukun, kun akku oli vajaan vuoden vanha. Myyjä vain ihmetteli et miten on mennyt niin huonoon kuntoon ja samaa itsekkin ihmettelin. Vähän aikaa meni akun vaihdon jälkeen, kun tajusin et mikä oli oikein syynä

Comment