No niinpä, 325E vaan ehdotti siinä samalla vaihtaa ne, ja eihän siinä ees samoja osia pureta kun laakerin vaihtaa...no anyway
Taas olin hidas mutta, onneksi täällä neuvonta pelaa ja tietämys noilla muillakin..
Vai ulisee vieläkin..oletko vaihtanut peräöljyn ja onko vakionopeusnivel..hyvässä vaseliinissa ettei ole päässyt kuivumaan..nämä nyt päällimmäisenä tulisi mieleeni jotka seuraavana kannattaisi huoltaa ja kuunnella sitten muuttuiko mikään...
Niin se narina nivelel ei tosiaan liity ulinaan mitenkään vaan se on hyvä vaihtaa samalla kun vaihtaa laakeria..menee se kumminkin joskus vois sanoa että, huoltoa.
Taas olin hidas mutta, onneksi täällä neuvonta pelaa ja tietämys noilla muillakin..
Vai ulisee vieläkin..oletko vaihtanut peräöljyn ja onko vakionopeusnivel..hyvässä vaseliinissa ettei ole päässyt kuivumaan..nämä nyt päällimmäisenä tulisi mieleeni jotka seuraavana kannattaisi huoltaa ja kuunnella sitten muuttuiko mikään...
Niin se narina nivelel ei tosiaan liity ulinaan mitenkään vaan se on hyvä vaihtaa samalla kun vaihtaa laakeria..menee se kumminkin joskus vois sanoa että, huoltoa.
Ehkä tosi vähän, ei oikeestaan ees kuule...peräöljyt ja vakionopeusnivel vaihdettiin talvella, vois ton vakionopeusnivelen rasvat tsekata joku päivä että onko kenties pääsy kuivumaan, tai sitten se pienikin ääni mikä vielä kuuluu niin tulee sitten vasemmasta takapyörän laakerista mitä siis ei vaihettu. Joo sitä ihmettelinkin että mitä oikein meinaat että kannattaa vaihtaa samalla, mutta eihän siinä kyllä tule edes samoja osia purettua jos pyöränlaakerin vaihtaa, no kuitenkin, on myös ne narinanivelet vaihdettu
Sama ongelma E34:ssa(525,m20b25,vm-1990), perästä tulee vaan ääni, ulina alkaa 60km/t vauhdista eteenpäin ja vain pintakaasulla, moottorijarrutuksessa ei kuulu mitään.
Onko se sitten takapyörän laakeri..
Comment