Kyllä toi autoteile ainakin lähettää, just tuli DHL seurantakoodi spostiin. Kävi pikku käpy mulla niiden rahtikulujen kanssa kun en ole käyttänyt ebayta ennen niin jäi maksamatta ne rahdit ensin. Tuolta tulee s-postia kun sen huudon voittaa (sitähän tulee heti jos se on sellanen kohde minkä voittaa heti sillä summalla) ja siinä kehotetaan maksamaan kamat niin siinä tuli se rahdin maksu vasta esille. No siirsin sitten vaan paypalilla sille myyjälle lisää rahaa, helppo juttu.
Eilen pistin setin tilaukseen, onko vielä jotain muita alustan osia eteen mitä kannattais samalla laittaa?
Mitäs kaikkee sulle nyt on tulossa? Itse vaihtaisin kaikki, eli reaktiotangot puslineen, alatukivarret, raidetangon sisemmät/ulommat päät, linnunluut ja koska iskunvaimentimet on otettava pois, tarkastaisin niiden kunnon huolellisesti. Lisäksi, jouset (kunnon mukaan), iskunvaimentimien ylätukilaakerit ja iskunvaimentimien haitarikumit. Nämä nyt ainakin syyniin mikäli et niiden edellistä vaihtoajankohtaa tiedä.
Mitäs kaikkee sulle nyt on tulossa? Itse vaihtaisin kaikki, eli reaktiotangot puslineen, alatukivarret, raidetangon sisemmät/ulommat päät, linnunluut ja koska iskunvaimentimet on otettava pois, tarkastaisin niiden kunnon huolellisesti. Lisäksi, jouset (kunnon mukaan), iskunvaimentimien ylätukilaakerit ja iskunvaimentimien haitarikumit. Nämä nyt ainakin syyniin mikäli et niiden edellistä vaihtoajankohtaa tiedä.
Ihan hyvän näköset palikat sieltä paketista löytyi, reaktiotangoissa HD-puslat ja kaikissa pallonivelissä pehmeät laadukkaat suojakumit. Katoin yhden sisälle ja oli sinne jotain rasvaakin lipsahtanut.
Ihan hyvän näköset palikat sieltä paketista löytyi, reaktiotangoissa HD-puslat ja kaikissa pallonivelissä pehmeät laadukkaat suojakumit. Katoin yhden sisälle ja oli sinne jotain rasvaakin lipsahtanut.
Hyvä että näytti ainakin hyvältä, itelle varmaan maanantaina tulee
Comment