Originally posted by JarkkoMikael
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 avain asiaa...
Collapse
X
-
Jatketaan yksinpuhelua.
Osaako joku kertoa miksi salmiakkiavaimessa ajonestosiru on 8 jalkainen ja juotettu piirilevylle sekö tarvitsee induktiokäämiltä virtaa?
Kun sitten taas ns. lompakkoavain, se musta muovinen, ei tarvitse mitään piirilevyjä ja virtaa erikseen. Ja sisältää kuitenkin ajonestosirun.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostOtitko siis omasta avaimesta sen ajonestosirun "uuteen" avaimeen?
JM
Comment
-
-
Originally posted by JarkkoMikael View PostJuu, omasta oli avaimen runko ja siinä siru kiinni ja "uudesta" se piirilevy mutta ei lähtenyt toimimaan. Se piirilevy oli vähän eri näköinenkin ja joku numerokin siinä oli eri kuin omassa.
JMF11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Oma henk. koht kokemus avaimesta. Ostin auton joulukuussa. Salmariavaimen näppäimet ei toiminut ollenkaan. Avasin kuoret ja perehdyin netissä asiaan. Näitähän saa ladattua sähköhammasharjan- sekä älykello laturilla Youtubesta löytyy ihan videota ja ohjetta,jos lontoo taittuu.
-Vanhassa akussa ihan murto osa virtaa 3voltista. Ostin energizer patterin kaupasta (saman kokoisen) ajatuksena se,että jos on kuolleesta akusta kiinni,niin eipä ole enään. Luin täältä useamman topicin aiheesta. -> paritin useampaan otteeseen avainta autoon (ei vaan lähteny avaimen näppäimet pelittämään) Sitten tsekkansin kontista sulakkeen NRO 53 ja se oli kaput!
Sulakkeen vaihto ja uusi paritus heti alkoi pelittämään !
2h ja 20e köyhempänä laitoin vielä uuden akun postissa tilaukseen. Suosittelen tsekkaamaan nämä edellä mainitut ennen kun alatte kikkailemaan uuden orkkis avaimen tai ebay avainten kanssa. Voi olla tosi pienestä kiinni! Voitte säästää aikaa sekä rahaa!
Comment
-
-
Originally posted by kalis20 View PostOma henk. koht kokemus avaimesta. Ostin auton joulukuussa. Salmariavaimen näppäimet ei toiminut ollenkaan. Avasin kuoret ja perehdyin netissä asiaan. Näitähän saa ladattua sähköhammasharjan- sekä älykello laturilla Youtubesta löytyy ihan videota ja ohjetta,jos lontoo taittuu.
-Vanhassa akussa ihan murto osa virtaa 3voltista. Ostin energizer patterin kaupasta (saman kokoisen) ajatuksena se,että jos on kuolleesta akusta kiinni,niin eipä ole enään. Luin täältä useamman topicin aiheesta. -> paritin useampaan otteeseen avainta autoon (ei vaan lähteny avaimen näppäimet pelittämään) Sitten tsekkansin kontista sulakkeen NRO 53 ja se oli kaput!
Sulakkeen vaihto ja uusi paritus heti alkoi pelittämään !
2h ja 20e köyhempänä laitoin vielä uuden akun postissa tilaukseen. Suosittelen tsekkaamaan nämä edellä mainitut ennen kun alatte kikkailemaan uuden orkkis avaimen tai ebay avainten kanssa. Voi olla tosi pienestä kiinni! Voitte säästää aikaa sekä rahaa!Last edited by Wildchild; 08-03-2019, 11:11.Bmw 525iA -02
Comment
-
-
Toi kyllä kiinnostas!!Omastakin lopetti avaimen napit toimintansa mutta lukosta kääntämällä aukee kaikki...tästä oletan että avainta pitäs puukottaa.Sieg Nature!
-2003 e39 touring 525 iA msport- "mustanvärinen"
-2001 e39 touring iA 525- "musta"
-1998 Zetor 7431-
-1989 w124 230-
-1972 El Camino 383cid-
-1974 Tunturi pappa puch- "Black Pappa"
-1969 Amazon b20- "Amazzingsson"
Comment
-
Comment