Originally posted by VPI
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530dA hyytyy...
Collapse
X
-
e61 535d
-
-
jep, ollut sen verran kiirettä että nyt vasta tänään sain vaihdettua tuon ahtopaineen säätimen, ja ei auttanut. Tais mennä entistä enemmän sekaisin, tartteeko tuo koodauksen vai liekä vika muualla.
Nyt ilmes semmoinen uusi oire, että välillä lähtee esim. 60 km/h vauhdista "lämätessä" kuin "pyssy" mutta hyytyy kuitenkin aika pian. Paikaltaan kun lähtee kiihdyttään niin ei mee kuin 120 km/h, kun taas esim. satasessa kun lyöt tallan pohjaan niin vetää ihan hyvin 150 km/h asti ja sitten stop.
Käy nätisti ja normaaliajossa ei mitään oireita, kulutus on normaali, öljyä ei syö, eikä savuta.
Voisko vika olla jossain ihan muualla....no kuskille alkaa ainakin pikkuhiljaa tulla vikaa päähään
Comment
-
-
Itellä oli just samat oireet aikansa 330da:ssa,välillä tehot hävisi kokonaan..esim jos ajoi 60km/h jonku matkaa tasakaasulla ja siitä täys kiihdytys tuppinurin niin lähti niinkuin 60 heppainen vanha karva kadetti..Saman ahtopaine anturin vaihdoin-->ei apua..letkut ehjät yms..mutta sitte kajahti vaihdeloota ja sen rempan jälkeen ei kertaakaan ole vikaa esiintynyt,kuukauden jo saanu kohta ajella rauhassa.Ja hyvin toiminut.Ja on muuten selvä ero vaihteiston toiminnassa ennen kajahtamista,vaihtaa pehmeästi ei töki eikä luista..Eikä paskahalvauksesta merkkiäkään.......Toivottavasti tässä keississä ei ole tuosta propleemasta kyse.
Comment
-
-
Originally posted by samppa... View PostItellä oli just samat oireet aikansa 330da:ssa,välillä tehot hävisi kokonaan..esim jos ajoi 60km/h jonku matkaa tasakaasulla ja siitä täys kiihdytys tuppinurin niin lähti niinkuin 60 heppainen vanha karva kadetti..Saman ahtopaine anturin vaihdoin-->ei apua..letkut ehjät yms..mutta sitte kajahti vaihdeloota ja sen rempan jälkeen ei kertaakaan ole vikaa esiintynyt,kuukauden jo saanu kohta ajella rauhassa.Ja hyvin toiminut.Ja on muuten selvä ero vaihteiston toiminnassa ennen kajahtamista,vaihtaa pehmeästi ei töki eikä luista..Eikä paskahalvauksesta merkkiäkään.......Toivottavasti tässä keississä ei ole tuosta propleemasta kyse.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEi tuo laatikon täyttäminen nyt oikeesti ole mitään rakettitiedettä, ei se desistä ole toiminta kiinni.
Tuossa nyt kuitenkin GM:n viralliset täyttöohjeet:
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by VPI View Postilmamäärämittari vaihettu, alkoi kiihtymään mielestäni ärhäkämmin, mutta edelleen hyytyy 120 kmh kohdalla, kun loota vaihtaa vitoselle. Hampaat irvessä kun vetää niin just saa sen 160 kmh irti. Eli parannusta tuli mutta ei pelaa niin ei
Comment
-
-
joo, pitää taas syventyä autoon kun ehtii, kyllähän tuolla kaupassa käy,
löytyykä muuten vikakoodin ja live datan lukijoita Meri-Lapin alueelta, tai vaikkapa Rovaniemi-Oulu akselilta, tonne paikalliseen bmw-liikkeeseen on niin helevetinmoiset jonot....Last edited by VPI; 11-09-2009, 21:50.
Comment
-
-
Originally posted by VPI View Postjoo, pitää taas syventyä autoon kun ehtii, kyllähän tuolla kaupassa käy,
löytyykä muuten vikakoodin ja live datan lukijoita Meri-Lapin alueelta, tai vaikkapa Rovaniemi-Oulu akselilta, tonne paikalliseen bmw-liikkeeseen on niin helevetinmoiset jonot....
Comment
-
-
Originally posted by VPI View Postilmamäärämittari vaihettu, alkoi kiihtymään mielestäni ärhäkämmin, mutta edelleen hyytyy 120 kmh kohdalla, kun loota vaihtaa vitoselle. Hampaat irvessä kun vetää niin just saa sen 160 kmh irti. Eli parannusta tuli mutta ei pelaa niin eiVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
oletko huomannut onko eroa toiminnassa josko kiihdytät tasaisesti tai lämä tiskissä?
eikä kannate kaikkia lähteä vaihtamaan mitä foorumilla "tiedetään" koska kulku ongelmat voi johtua niin monesta syystä.Alkaa aikalailla palaan dollareita jos sille tielle lähtee.esim.turbo on mahdollista tutkia,vaikkakin työlästä.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
Comment