M5 E39 piristäminen
Collapse
X
-
Tuli itselle laitettua kans ess:n paketti kiinni, mukavasti tuntuu kulkevan. Helppo asentaa, ohjelman imuroin koneelle ja muokattu ohjelma sisään
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostSe vaan että onko tuommoisesta sitten juurikaan mitään hyötyä jos ennakoita tms. ei säädä hyödyntämään ko. systeemiä? Muuta kuin jonkin verran laskevat imulämmöt. e39 m5 ecun säätää helposti antamaan tehollista hyötyä moisesta kun kyseessä on ahdettu kone. Ja jos käy niin että vesi/metanoli seos loppuu, niin ecu:n nakutunnistus kyllä hoksaa sen ja pelastaa tilanteen. Toki mikään paras skenaario se ei ole, mutta pitäisi toimia.
Leave a comment:
-
-
Se vaan että onko tuommoisesta sitten juurikaan mitään hyötyä jos ennakoita tms. ei säädä hyödyntämään ko. systeemiä? Muuta kuin jonkin verran laskevat imulämmöt. e39 m5 ecun säätää helposti antamaan tehollista hyötyä moisesta kun kyseessä on ahdettu kone. Ja jos käy niin että vesi/metanoli seos loppuu, niin ecu:n nakutunnistus kyllä hoksaa sen ja pelastaa tilanteen. Toki mikään paras skenaario se ei ole, mutta pitäisi toimia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krister View PostKannattaako sitä ihan kovin erikseen säädellä vesiruiskulle. Sitten kun vesi/metanoli loppuu tai suutin menee tukkoon niin seos menee laihalle. Eli jos käytät vaikka 50/50 vesimetanoliseosta niin seos menee rikkaalle kun suihkutus menee päälle joten vaatii sen säädön.
Itse käyttäisin vain vettä mitä suihkit ja sille erillinen säiliö ja käytät sitä vain nakutuksen estoon ja imuilman viilennykseen. Suihku ennen imuilman lämpötila-anturia niin ei tarvitse säätöä.
Esim tämä ohjaa itse itseään.
Leave a comment:
-
-
Kannattaako sitä ihan kovin erikseen säädellä vesiruiskulle. Sitten kun vesi/metanoli loppuu tai suutin menee tukkoon niin seos menee laihalle. Eli jos käytät vaikka 50/50 vesimetanoliseosta niin seos menee rikkaalle kun suihkutus menee päälle joten vaatii sen säädön.
Itse käyttäisin vain vettä mitä suihkit ja sille erillinen säiliö ja käytät sitä vain nakutuksen estoon ja imuilman viilennykseen. Suihku ennen imuilman lämpötila-anturia niin ei tarvitse säätöä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RiZ3* View PostNostetaans tämmöinen esille.
Eli vesi- metanoli ruiskua pitäisi hommata tuohon omaan ahdettuun ämmään ja valinnan vaikeus tuottaa ongelmia, ja se että kuka tuon sitten asennuksen jälkeen säätää. Ja kuka ylipäätänsä osaa tuota vakio ecua säätää suomessa ?
Onko kenelläkään kokemuksia ? Ostaako Aem, snowperformancen vai jonkun muun tekeleen ?
Leave a comment:
-
-
Nostetaans tämmöinen esille.
Eli vesi- metanoli ruiskua pitäisi hommata tuohon omaan ahdettuun ämmään ja valinnan vaikeus tuottaa ongelmia, ja se että kuka tuon sitten asennuksen jälkeen säätää. Ja kuka ylipäätänsä osaa tuota vakio ecua säätää suomessa ?
Onko kenelläkään kokemuksia ? Ostaako Aem, snowperformancen vai jonkun muun tekeleen ?
Leave a comment:
-
-
onko kellään kokemusta Schmiedmannin sport pakosarjasta, toimiiko? Hinta ainakin huomattavati huokeampi kuin Supersprint tai Evolve sarja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Boiga View Postlaiskahan tuo on joka tapauksessa järkevällä rahalla viritettynä, lue: vaparina ja alle parin tonnin sijoituksella :-)
Leave a comment:
-
-
Itsellä on omassa "muffler-delete",koska en nähnyt järkeä maksaa 2000e X-pipestä ja loppuvaimentimista. Katit todennäköisesti vaihdan talvella kisakatteihin.Ja murinat on taattu kieroksilla,tietää että mikä moottori on pellin-alla!
Leave a comment:
-
-
Eli annetaan vakiokattien olla ja putki uusiksi kattien jälkeen, kiitokset :-)
Leave a comment:
-
-
Aloita pakosarjan vaihdolla, jos jotain teet. Se on suurin kuristin vakiossa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: