memebuy23buy

M5 E39 piristäminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mikkis-92
    replied
    Tuli itselle laitettua kans ess:n paketti kiinni, mukavasti tuntuu kulkevan. Helppo asentaa, ohjelman imuroin koneelle ja muokattu ohjelma sisään

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Se vaan että onko tuommoisesta sitten juurikaan mitään hyötyä jos ennakoita tms. ei säädä hyödyntämään ko. systeemiä? Muuta kuin jonkin verran laskevat imulämmöt. e39 m5 ecun säätää helposti antamaan tehollista hyötyä moisesta kun kyseessä on ahdettu kone. Ja jos käy niin että vesi/metanoli seos loppuu, niin ecu:n nakutunnistus kyllä hoksaa sen ja pelastaa tilanteen. Toki mikään paras skenaario se ei ole, mutta pitäisi toimia.
    Niinpä, siksi säätö oli mielessä. Ja kyllä sen viime kesän helteillä huomasi että ennakoita ecu tiputti kun ei tuo enään mihkään silloin mennyt.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Se vaan että onko tuommoisesta sitten juurikaan mitään hyötyä jos ennakoita tms. ei säädä hyödyntämään ko. systeemiä? Muuta kuin jonkin verran laskevat imulämmöt. e39 m5 ecun säätää helposti antamaan tehollista hyötyä moisesta kun kyseessä on ahdettu kone. Ja jos käy niin että vesi/metanoli seos loppuu, niin ecu:n nakutunnistus kyllä hoksaa sen ja pelastaa tilanteen. Toki mikään paras skenaario se ei ole, mutta pitäisi toimia.

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Originally posted by Krister View Post
    Kannattaako sitä ihan kovin erikseen säädellä vesiruiskulle. Sitten kun vesi/metanoli loppuu tai suutin menee tukkoon niin seos menee laihalle. Eli jos käytät vaikka 50/50 vesimetanoliseosta niin seos menee rikkaalle kun suihkutus menee päälle joten vaatii sen säädön.

    Itse käyttäisin vain vettä mitä suihkit ja sille erillinen säiliö ja käytät sitä vain nakutuksen estoon ja imuilman viilennykseen. Suihku ennen imuilman lämpötila-anturia niin ei tarvitse säätöä.
    Siksi täällä kysyinkin kun en tiedä asiasta kauheesti, onhan tuokin yksi mahdollisuus. Eipä nuo valmistajat mistään moottorin ohjauksen säädöstä puhu kun myyvät noita kittejä mikä on vähän outoa.
    Esim tämä ohjaa itse itseään.

    Leave a comment:


  • Krister
    replied
    Kannattaako sitä ihan kovin erikseen säädellä vesiruiskulle. Sitten kun vesi/metanoli loppuu tai suutin menee tukkoon niin seos menee laihalle. Eli jos käytät vaikka 50/50 vesimetanoliseosta niin seos menee rikkaalle kun suihkutus menee päälle joten vaatii sen säädön.

    Itse käyttäisin vain vettä mitä suihkit ja sille erillinen säiliö ja käytät sitä vain nakutuksen estoon ja imuilman viilennykseen. Suihku ennen imuilman lämpötila-anturia niin ei tarvitse säätöä.

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Originally posted by walopower View Post
    Voisin säätää vesiruiskulle.
    Espoo.
    Hyvä tietää, palaan asian tiimoilta kun saadaan palikoita kiinni.

    Leave a comment:


  • walopower
    replied
    Voisin säätää vesiruiskulle.
    Espoo.

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Originally posted by RiZ3* View Post
    Nostetaans tämmöinen esille.

    Eli vesi- metanoli ruiskua pitäisi hommata tuohon omaan ahdettuun ämmään ja valinnan vaikeus tuottaa ongelmia, ja se että kuka tuon sitten asennuksen jälkeen säätää. Ja kuka ylipäätänsä osaa tuota vakio ecua säätää suomessa ?

    Onko kenelläkään kokemuksia ? Ostaako Aem, snowperformancen vai jonkun muun tekeleen ?
    Se on aquamist.. Multa löytyy siihen osa palikoista, ellei jopa kaikki. Soittele...

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Nostetaans tämmöinen esille.

    Eli vesi- metanoli ruiskua pitäisi hommata tuohon omaan ahdettuun ämmään ja valinnan vaikeus tuottaa ongelmia, ja se että kuka tuon sitten asennuksen jälkeen säätää. Ja kuka ylipäätänsä osaa tuota vakio ecua säätää suomessa ?

    Onko kenelläkään kokemuksia ? Ostaako Aem, snowperformancen vai jonkun muun tekeleen ?

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by #BMW# View Post
    onko kellään kokemusta Schmiedmannin sport pakosarjasta, toimiiko? Hinta ainakin huomattavati huokeampi kuin Supersprint tai Evolve sarja.
    Eli nämä: Linkki, ei ole kokemusta mutta ajattelin säästää muilta etsimisen vaivan

    Leave a comment:


  • #BMW#
    replied
    onko kellään kokemusta Schmiedmannin sport pakosarjasta, toimiiko? Hinta ainakin huomattavati huokeampi kuin Supersprint tai Evolve sarja.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Boiga View Post
    laiskahan tuo on joka tapauksessa järkevällä rahalla viritettynä, lue: vaparina ja alle parin tonnin sijoituksella :-)
    Hiotutat vakiot nokat kevyesti. Selviät alle 700eskolla ja saat hivenen lisää jerkkua. Just omat kepit sain kotiin

    Leave a comment:


  • excel
    replied
    Itsellä on omassa "muffler-delete",koska en nähnyt järkeä maksaa 2000e X-pipestä ja loppuvaimentimista. Katit todennäköisesti vaihdan talvella kisakatteihin. Ja murinat on taattu kieroksilla,tietää että mikä moottori on pellin-alla!

    Leave a comment:


  • Boiga
    replied
    Eli annetaan vakiokattien olla ja putki uusiksi kattien jälkeen, kiitokset :-)

    Leave a comment:


  • BMW_Harrastaja
    replied
    Aloita pakosarjan vaihdolla, jos jotain teet. Se on suurin kuristin vakiossa.

    Leave a comment:

Working...
X