Tilaa briteistä se Evolven setti alusta loppuun siihen ja Alpha N, niin niillä löytyy tuolle setille optimoidut kartat kanssa. Ei tarvi enää murehtia MAF:ien kunnostakaan. Toki löytyyhän niiltä CAI settikin, jossa kartiofiltterit tiputetaan alas sumarien taakse. Tuo vaatii sitten sumarien poistamisen, että ilmavirta riittää. Tai onhan niillä noita remmiahdinsettejäkin.
M5 E39 piristäminen
Collapse
X
-
Originally posted by Boiga View PostPutkistosta koetin lukea muttei pistänyt silmiin, eli pitäisi putkistomuutoksia harkita ja kysymys kuuluu kannattaako vakio katit syrjäyttää kisakattien tieltä?
Eli tekeekö putkiston uusiksi kattien edestä vai takaa? Rosteria, X pipe sekä läpivirtaavat vaimentimet taakse olisi reseptinä. Pakosarjat jää alkuperäisiksi ja ohjelmaan ei vielä tule muutosta ellen sitten repäise ja keksi jotain kaupan tynkää :-)
Ja tehdään pikkuhiljaa, eli jos olisi pinkka kunnossa niin tottakai kaikki uusiksi mutta kun täytyy osa kerrallaan tehdä ja putkisto ollut ostamisen jälkeen ajatuksissa.
jotain höpinää pitäisi saada kuulumaan kun laiskahan tuo on joka tapauksessa järkevällä rahalla viritettynä, lue: vaparina ja alle parin tonnin sijoituksella :-)
Leave a comment:
-
-
Ellei vaihda pakosarja niin mielestäni kaikki muu on just a waste of time and money....siis tehojen kannalta.
Leave a comment:
-
-
Putkistosta koetin lukea muttei pistänyt silmiin, eli pitäisi putkistomuutoksia harkita ja kysymys kuuluu kannattaako vakio katit syrjäyttää kisakattien tieltä?
Eli tekeekö putkiston uusiksi kattien edestä vai takaa? Rosteria, X pipe sekä läpivirtaavat vaimentimet taakse olisi reseptinä. Pakosarjat jää alkuperäisiksi ja ohjelmaan ei vielä tule muutosta ellen sitten repäise ja keksi jotain kaupan tynkää :-)
Ja tehdään pikkuhiljaa, eli jos olisi pinkka kunnossa niin tottakai kaikki uusiksi mutta kun täytyy osa kerrallaan tehdä ja putkisto ollut ostamisen jälkeen ajatuksissa.
jotain höpinää pitäisi saada kuulumaan kun laiskahan tuo on joka tapauksessa järkevällä rahalla viritettynä, lue: vaparina ja alle parin tonnin sijoituksella :-)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEi näitä ilmeisesti hirveästi ole vielä suomessa innostuttu paineistamaan? Yhden olen tainnut foorumilla nähdä, mutta en muista onko sekään vielä valmis?
Jos / kun joskus M5:sen laitan niin menee kyllä todella vahvaan harkitaan / ostoon tämä ESS Tuningin VT550 Supercharger System bolt-on -paketti!
Itseasiassa polttelee jo nyt aika pahasti laittaa dieseli myyntiin, ja ämmä hakuun..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jumbo View PostKai siellä joku halvempikin kumi sulaisi ettei tartte merkistä maksaa:thinkLast edited by Tylyttäjä; 23-06-2010, 09:41.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostTuota nakkia ei enää saa:
Taidanpa laittaa siis Pilot Sport PS2:t tilaukseen!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostTakarenkaat alkaa olemaan loppu, kaippa ne pitää vaihtaa. Suosituksia, että mitkä alle? Vakiokoko, eli 275/35/18. Niitä siinä on muistaakseni jotkut Michelinin Pilot Sportit, eli pitäsköhän heittää sellaset, kun edestä en meinaa vielä vaihtaa, pintaa on niin hyvin..
Normi-pito riittää, kun en nyt ainakaan heti oli tuolla menossa radalle. Jos menen, niin hommaan sitten varmaan kunnon ratarenkaat erikseen.. Eli sais ollu kohtuu kestävää laatua ja sellaiset, että ottaisivat mahdollisimman vähän uriin.
Taidanpa laittaa siis Pilot Sport PS2:t tilaukseen!
Leave a comment:
-
-
Sittenhän tuo olisi ihan loistava paketti mikäli pelkän remmin poistaminen katsastukseen (ja tietenkin kadulle) riittäisi.
Muutenhan koko bolt-on hommasta menee vähän maku.. Ainut miksi tuo niin paljon kiinnostaakin on se ettei joka viikonloppu tarvi olla kädet kyynärpäitä myöden paskassa ihmettelemässä että mistä se mopo nyt narahti, vaan rojut kyyttiin ja menoksi!
Se että miten pitkään tuollainen korkealla puristussuhteella oleva ämmä kestää vajaata puolen kilon painetta .. loppu pätkähän voimalinjasta selviää kai ihan ehjin nahoin kunhan kytkin pitää ja pitoa annostelee järkevästi.. :thinkLast edited by Matson^; 21-06-2010, 15:01.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Exorcist View PostEn tiedä päteekö tämä tuossa E39M5 paketissa.
Olis kyllä mahtava kun näkis tämmösellä paketilla olevan auton Suomessa.
:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostKyllä mäkin tommosta olin laittamassa ämmään, ei ole mikään ongelma laittaa. Remmi vaan pois katsastuksen ajaksi, ESS on ainoa jolla tämän voi hoitaa, koska niitten moottorinohjaus adaptoituu ilman remmiä ajoon. Kuhan kierrokset alle ~3000 päästömittauksessa niin menee läpi.
Olis kyllä mahtava kun näkis tämmösellä paketilla olevan auton Suomessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostKyllähän tuollainen pitäis saada.. Minkähänlainen jumppa on saa leimattua tuollaisella?
Onhan siinä oma vaivansa jumpata se irti aina, mutta luulen että silti piristäisi kummastiLisäksi ESS osat ovat yhteensopivia isompiin stg paketteihin jos tekee myöhemmin mieli lisäpotkua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostMinkähänlainen jumppa on saa leimattua tuollaisella?Toinen ongelma on se, että vaatii ns. pussitestin päästöistä, jotta voidaan todistaa vähäpäästöisyyden edelleen säilyvän. Kolmas asia mikä täytyy huomioida on se, ettei lakisäätöinen maksimi teho/paino suhde ylity. Taitaa olla lähellä "sallittua" jo vakioautossa? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEi näitä ilmeisesti hirveästi ole vielä suomessa innostuttu paineistamaan? Yhden olen tainnut foorumilla nähdä, mutta en muista onko sekään vielä valmis?
Jos / kun joskus M5:sen laitan niin menee kyllä todella vahvaan harkitaan / ostoon tämä ESS Tuningin VT550 Supercharger System bolt-on -paketti!
Itseasiassa polttelee jo nyt aika pahasti laittaa dieseli myyntiin, ja ämmä hakuun..
Leave a comment:
-
-
Takarenkaat alkaa olemaan loppu, kaippa ne pitää vaihtaa. Suosituksia, että mitkä alle? Vakiokoko, eli 275/35/18. Niitä siinä on muistaakseni jotkut Michelinin Pilot Sportit, eli pitäsköhän heittää sellaset, kun edestä en meinaa vielä vaihtaa, pintaa on niin hyvin..
Normi-pito riittää, kun en nyt ainakaan heti oli tuolla menossa radalle. Jos menen, niin hommaan sitten varmaan kunnon ratarenkaat erikseen.. Eli sais ollu kohtuu kestävää laatua ja sellaiset, että ottaisivat mahdollisimman vähän uriin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: