E39 facelift ajovalot
Collapse
X
-
Saattaa olla että täytyy talveksi itsekin vaan nuo Evoxit ostaa...
Mitenkäs tuo kaksois xenon on toteutettu? Mistä sille virta? Siellä kait joku liikkuva varjostin täytyy olla?
Leave a comment:
-
-
Valojakauma on kyllä livenä ihan hyvä. Eipä sitä kännykällä saa kuvattua, pitää joskus hieroa järkkärilläBixenon tuo valokeilaan mukavasti lisää kantamaa, ja leveyttäkin.
Toistaiseksi olen kyllä tyytyväinen noihin, katsotaan miltä tuo bixenon mekanismin kesto alkaa näyttää. Vähän heppoisen oloiset ne liittimet. Mutta toistaiseksi toimii.
Leave a comment:
-
-
Mun E39 kokemuksella mitään mielipidettä paljoa voi jakaa mutta uskoisin että bi-xenon saattaa tasapainottaa tuota valonmäärää pitkillä ettei etuala ole liian kirkas.
Itse olen ollut nyt valoihin tyytyväinen.
Leave a comment:
-
-
Nyt on lopultakin kuvia noista omista valoista mitkä tuli viimetalvena rakennettua.
Eli se perinteinen setti, EvoX-R 2.0 Bixenon projektorit Osram Night Braker Xenoneilla + H7 Osram nightbraker vakiopitkät uusien pleksien ja HD-säätötappien kera.
Olihan nuo vanhat umpiot jo vähän kärsineetSäätötapitkin taas poikki ja sisukset irti. Uusi vs vanha.
Uudet paikallaan
Paska kännykkäräpsy kaatosateessa, mutta kyllä niillä näkee
Pikkuisen pyöräytin suuntausta tuosta alaspäin, tuli hyvä.Last edited by MaxSound; 17-09-2018, 19:11.
Leave a comment:
-
-
Nämä on hyvät säätötapit Faceliftiin. Ovat kestäneet ongelmitta. https://m.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-5-S...sAAOxyYANTcJjH
Leave a comment:
-
-
Hyvä tietää tuo kierteytys niin ei jää siitä homma kiinni. Valot käy irti kun teen noita korifiksejä, ehkä teen silloin yhden muutoksen. Projekti ketjussani valaisin jo valojeni kunnostusta. Nyt tekisin ja ehkä vielä teen että poraan projektorin kiinnitys ruuvien kohdille reiät. Tietysti sellaiset mihin saa kumiplommit suojaksi. Idea että säätää tehtaan korkeus/sivusäädöllä pitkät valot ja sitten noiden lisäreikien kautta lyhyet. Uskoisin että kaukovalot olisi vielä paremmat jos ne saisi säädettyä hieman toisin.Last edited by Alfistipohjoosesta; 17-09-2018, 12:46.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostMuovisissa ei ole kierteitä ja säätökierre lähempänä puuruuvia kuin koneruuvia. Sehän leikkaa muoviin kierteet ekalla kerralla. Onkohan sama ratkaisu alumiinin kanssa. Tosin itse lähtisin hakemaan kestävämpää muovia. Ainakin alkuperäinen on ikääntyessään tosi murtuvaa. Liekkö kaikki muoviset samalta tehtaalta ja samaa muovia.
Ja luulen noiden muovisien kans että on eri tekijöitä ja eri muoveja :think
Leave a comment:
-
-
Muovisissa ei ole kierteitä ja säätökierre lähempänä puuruuvia kuin koneruuvia. Sehän leikkaa muoviin kierteet ekalla kerralla. Onkohan sama ratkaisu alumiinin kanssa. Tosin itse lähtisin hakemaan kestävämpää muovia. Ainakin alkuperäinen on ikääntyessään tosi murtuvaa. Liekkö kaikki muoviset samalta tehtaalta ja samaa muovia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Scitso View PostKyllä ne kierretangot on metallia.
No voi nyt yhden kerran! Tottakai on! Muisti on hyvä mutta lyhyt.
Mutta onneksi nekin on muistaakseni kyllä päällystettyä metallia eikä tekemisissä kosteuden kanssa. Ja kun ne kerran säätää oikein niin tarvitse kyllä enään kajotakaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo tuskin nappaa kun ei ole tuo alumiini missään vaiheessa kosketuksessa metalliin...ne on muovia nimittäin ne vastinkappaleet.
Itsellä olleet nuo alumiiniset käytössä useamman vuoden ja hienosti ovat toimineet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Scitso View PostMiten mahtavasti korroosio nappaakaan kiinni metalli alumiini yhdistelmään.
No tuskin nappaa kun ei ole tuo alumiini missään vaiheessa kosketuksessa metalliin...ne on muovia nimittäin ne vastinkappaleet.
Itsellä olleet nuo alumiiniset käytössä useamman vuoden ja hienosti ovat toimineet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roisto View PostEbaystä alumiiniset, ei oo halvat mutta luulis kestävän
Leave a comment:
-
-
Originally posted by asis View PostMistä ootte tilanneet noita säätötankoja? Ebayssä on halpoja, mutta miten lie kestää :think Prefaceliftiin sai sentään marmorilta
Pystyykö alkuperäisistä projektoreista korjaamaan sitä heijastinpintaa jotenkin? En ole vielä purkanut, niin ei mitään tietoa mitä sieltä löytyy.
Leave a comment:
-
-
Briteis on myynnissä semmoset harmata muovia olevat ne on vähän pehmeemmät.
Mut oman kokemuksen mukaan halvimmat kiinalaisetkin kestää vähintään sen mitä orkkis
Leave a comment:
-
Leave a comment: