Kävin ostaa vaijerin osat 2 ja 3. Mitäs pitää purkaa, että nuo saa vaihdettua, kellään kokemusta? Ekan vaijerin vaihdon jälkeen tosiaan vielä iso liikerata kahvassa ja just ja just aukeaa konepelti. Tuota välipalikan luistamishommaa yritin tutkia, mutta en mielestäni huomannut siinä mitään outoa, kun kaveri veteli kahvasta ja kuori auki ihmettelin. Schmiedmannilta kävin taas hakee noi osat 2 ja 3 alkuperäisinä, oli about 16 eur/kpl.
Löytyikin hyvä Youtube-video, tosin ei ollutkaan ihan niin helppo homma kuin ajattelin. Ilmeisesti pitää etupuskuri pudottaa kans...https://www.youtube.com/watch?v=fT57DJFNRbM
Edit. Aloin purkamaan tuota etuosaa ja ihmettelemään, jos puskuria ei tartteisikaan pudottaa, mutta kyllä se vähän siltä näyttää kuitenkin. No, laittelin kunnolla vaseliinia noihin avausmekanismeihin ja heiluttelin, niin nyt aukeaa jossain puolen vedon tietämillä. Mennään nyt näillä hetki. Ei ollut aikaa pudotella puskuria.
Löytyikin hyvä Youtube-video, tosin ei ollutkaan ihan niin helppo homma kuin ajattelin. Ilmeisesti pitää etupuskuri pudottaa kans...https://www.youtube.com/watch?v=fT57DJFNRbM
Edit. Aloin purkamaan tuota etuosaa ja ihmettelemään, jos puskuria ei tartteisikaan pudottaa, mutta kyllä se vähän siltä näyttää kuitenkin. No, laittelin kunnolla vaseliinia noihin avausmekanismeihin ja heiluttelin, niin nyt aukeaa jossain puolen vedon tietämillä. Mennään nyt näillä hetki. Ei ollut aikaa pudotella puskuria.
Comment