Elikkä toisinaan ei ole vetoa, vaikka kuinka runttaa kaasupoljinta. Kierrokset alkaa pikkuhiljaa vaan nousta ja vaihdelaatikko tuntuis luistavan.
Välillä taasen pelaa ihan normaalisti...
Eikä tässä vielä kaikki... Otin viime yöksi akunkengän irti ja laitoin akun lataukseen. Ja aamulla akunkenkä kiinni, auto käyntiin... Mittaristoon tuli teksti: EEPROM-KI. Mittareista ei tuntuis toimivan kuin nopeus- ja moottorinlämpömittari. Ajotietokone on hävinny vallan olemattomiin...
Käytin vikakoodit luvussa:
Ohjainlaitediagnoosi BMW Diesel EDC 15C4 vikamuisti
565 Ahtopainetunnistin
Impulssi liian alhainen
7728 Ahtopaineensäädön paineenmuunnin
säätöpoikkeama
Ohjainlaitediagnoosi BMW mittaristo 1.2 vikamuisti
191 EEPROM tai väärin koodattu ohj.laite
ei sallittu toiminta-alue
Ohjainlaitediagnoosi BMW Keskuselektroniikka vikamuisti
148 Hälytystorven toimintajännite
Katkos/oikosulku
146 Varashälytin: kallistustunnistin
viallinen
149 sisätilasuoja
viallinen
Mistähänpäin vikaa pitäis lähtee pöyhimään?
Edit: Niin ja unohtu mainita, että autosta on hiljattain poistettu imusarjan läpät.
Välillä taasen pelaa ihan normaalisti...
Eikä tässä vielä kaikki... Otin viime yöksi akunkengän irti ja laitoin akun lataukseen. Ja aamulla akunkenkä kiinni, auto käyntiin... Mittaristoon tuli teksti: EEPROM-KI. Mittareista ei tuntuis toimivan kuin nopeus- ja moottorinlämpömittari. Ajotietokone on hävinny vallan olemattomiin...
Käytin vikakoodit luvussa:
Ohjainlaitediagnoosi BMW Diesel EDC 15C4 vikamuisti
565 Ahtopainetunnistin
Impulssi liian alhainen
7728 Ahtopaineensäädön paineenmuunnin
säätöpoikkeama
Ohjainlaitediagnoosi BMW mittaristo 1.2 vikamuisti
191 EEPROM tai väärin koodattu ohj.laite
ei sallittu toiminta-alue
Ohjainlaitediagnoosi BMW Keskuselektroniikka vikamuisti
148 Hälytystorven toimintajännite
Katkos/oikosulku
146 Varashälytin: kallistustunnistin
viallinen
149 sisätilasuoja
viallinen
Mistähänpäin vikaa pitäis lähtee pöyhimään?
Edit: Niin ja unohtu mainita, että autosta on hiljattain poistettu imusarjan läpät.
Comment