Viikonloppuna tulee alle AP:n coilit ja taakse kaikki tukivarret uusia. Saa nähdä mitkä on vaikutukset... Odotukset on ainakin kovat, koska autoon on tämän jälkeen vaihdeltu kaikki alustan osat. Edessä tukivarsissa powerflexit, takakelkan puslat täytelty uretaanilla yms.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 alustasarjat
Collapse
X
-
Originally posted by Aver View PostMitkäs on nää AP:n coilit ... linkkiä!
T. Newbie
Näitäkö tarkoitetaan?
Onko jollain näistä kokemuksia? Parempia ehdotuksia?
Entä nämä? näitä olin vähän kattellu...
http://www.modificars.fi/tuotteet/bm...W-M5-E39-Sedan
H&R:n ko. alustasta on itsellä 3V kokemus E39M5:n alla ja käytännössä ei mitään negatiivista sanottavaa. Normiajoon omaan käteen riittävän mukavat, ei mitkään pintanypyttävät. Radalla myös erittäin hyvin toimivat. Korkeussäädöt enemmän kuin riittävät ainakin alaspäin. Pelkkää plussaa.
Myös sipillä samasta alustasta omat kokemukset aiemmin tässä ketjussa.
H&R:n hinnoissakin säästää jonkin verran tilattaessa samasta kaupasta:
Last edited by Exorcist; 20-10-2012, 16:21.
Comment
-
-
Tälläinen kysymys
Ajattelin ensi kesänä laittaa 245\35-19 ja 275\30 renkaat alle,nyt vakio alusta joten kenties pieni tiputus paikallaan.
Onko ämmään saatavana esim jotain H&R jousisarjaa jossa pudotus todella maltillinen esim 15 mm keula ?
Säädettävää en kaipaa kun on vaan arkiauto kesällä.
Jos jollain on ed. mainittu tai vastaava jousisarja jollain ylimääräisenä niin saa tarjota privaanF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Aver View Post
Nyt on reilu 200km takana AP:n alustalla ja tosi tyytyväinen olen. Tipusta tosin ei tullut kuin 6cm, koska auto on käytössä koko vuoden. Alusta ei ole liian kova, mutta tarpeeksi napakka omaan makuun.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by IIIolut View PostMä tilailin omat AP coilit tuolta JMtechiltä. Hyvään hintaan sain, kun pyysin tarjouksen ja palvelu pelasi hyvin
Nyt on reilu 200km takana AP:n alustalla ja tosi tyytyväinen olen. Tipusta tosin ei tullut kuin 6cm, koska auto on käytössä koko vuoden. Alusta ei ole liian kova, mutta tarpeeksi napakka omaan makuun.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostVäistykö AP:t orggis alustan tilalta vai oliko millainen kombo aiemmin autossa ?E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by IIIolut View PostAutossa oli originaali alusta ennen AP:n coileja.
Siis sehän ui todella matalalla ,itselle riittäis about 15mm keulaan ja n 10mm perää alaspäin..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJa 6 cm tuli alaspäin jos vrt vakion ämmän alustaan
Siis sehän ui todella matalalla ,itselle riittäis about 15mm keulaan ja n 10mm perää alaspäin..Last edited by IIIolut; 23-10-2012, 10:34.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by Exorcist View PostKarvan verran säästää jos tilaa ulkomailta, esim täältä:
H&R:n ko. alustasta on itsellä 3V kokemus E39M5:n alla ja käytännössä ei mitään negatiivista sanottavaa. Normiajoon omaan käteen riittävän mukavat, ei mitkään pintanypyttävät. Radalla myös erittäin hyvin toimivat. Korkeussäädöt enemmän kuin riittävät ainakin alaspäin. Pelkkää plussaa.
Myös sipillä samasta alustasta omat kokemukset aiemmin tässä ketjussa.
H&R:n hinnoissakin säästää jonkin verran tilattaessa samasta kaupasta:
http://www.ebay.de/itm/H-R-Gewindefa...-/110708590734
Mikäs rengastus tuossa sinulla on?
Itsellä nyt vakio iskarit ja edessä 255/35/19 sekä takana 295/30/19 renkaat ei ota kiinni nyt normiajossa mihinkään (ei edes kunnon joustossa) mutta kun kääntää renkaat ääriasentoon niin sitten kahnaa hiukan sisälokariin... ilmeisesti tuolla H&R alustalla auto madaltuu ainakin 20 mm? mahtaako tilanne siis pahentua vai pysyä ennallaan? Noi pyöränkaaret on mankeloitu.F10 M5 2013
Comment
-
-
omassa on myös noi AP:n coilit (ebaysta). Iha turha laittaa mitään kalliimpaa alustaa normiajoon, koska toi on erittäin hyvä ja jos sitä ei liian paljoa laske, niin siitä ei tule myöskään liian jäykkä normiajoon. Periaatteessahan kyseinen setti vastaa KW:n V1:tä.
Speksit mulla on samat kun keskikeppanalla, pari senttiä edestä ja takaa.
Toimii.
Comment
-
-
Originally posted by Aver View PostMikäs rengastus tuossa sinulla on?
Comment
-
-
No nyt kun kesä taitaa tulla ja talvi mentiin orkkis alustalla niin nyt aion alustasarjan tilata linkki:
Ennenkuin tilaan tuon niin ne kenellä on tuo H&R alusta niin pitääkö jotain muuta tilata vai onko tuollaisenaan "bolt on" ??
Entä onko kukaan joutunut käyttämään mitään sovitepaloja vanteen alla? (ottanut rengas kiinni iskariin)
Ja auto siis edelleen e39 M5F10 M5 2013
Comment
-
-
Ootko Aver tilannu ja laittanu jo H&R alustan? Saitko selville tarviiko mitään muuta?
Itse harkitsen nyt vakavasti tätä aiemmin esillä ollutta AP:n sarjaa: http://www.jmtech.fi/kauppa/index.ph...ducts_id=13578
Voisiko joku neuvoa tarvinko tämän kanssa jotain muuta, vaiko täysin Bolt on? Vakioalustan tilalle tulee, tietääkseni, pitää muuten tarkistaa..
Mites asennus? Onko mitään ihmeempää? Laitoitko Peter ite? IIIolut? Säädittekö johonki suuntaan vai jätittekö tehdassäätöihin?
Comment
-
-
Originally posted by Kukkalapio View PostOotko Aver tilannu ja laittanu jo H&R alustan? Saitko selville tarviiko mitään muuta?
Itse harkitsen nyt vakavasti tätä aiemmin esillä ollutta AP:n sarjaa: http://www.jmtech.fi/kauppa/index.ph...ducts_id=13578
Voisiko joku neuvoa tarvinko tämän kanssa jotain muuta, vaiko täysin Bolt on? Vakioalustan tilalle tulee, tietääkseni, pitää muuten tarkistaa..
Mites asennus? Onko mitään ihmeempää? Laitoitko Peter ite? IIIolut? Säädittekö johonki suuntaan vai jätittekö tehdassäätöihin?
Samalla kun sen avaat niin tee tarvittava tukivarsiremontti, jos jossain väljää on. Melko varmasti joku paikka porsii (ainakin itsellä teki näin ja päädyttiin sitten vaihtamaan kaikki alustan osat). Iskarin yläpäät kannattaa myös uusia, mutta taitaapa olla niin, että Ap:ssä tulee ainakin eteen uudet mukana.
Kulmat on omassa suunnattu tehdasspeksiin. Eteen ois voinut varmaan laittaa vähän enemmän negatiivista camberia mutta jäi nyt tekemättä.
Ja ei, en laittanut itse. Olin kyllä mukana asentamassa.
Comment
-
Comment