Nyt on yllä mainittu AP:n sarja alla. Olihan siinä aika homma vaihtaa, mutta mukavaa puuhasteluahan se oli. Samalla vaihdoin toisen reaktiotangon takemman helan. Muuten puslat ym vaikutti olevan kunnossa. Ensivaikutelmat on kyllä hyvät. Tosi mukava alusta toi on ajaa. En oo vielä ajanu missää kovempaa ni en osaa siitä sanoa, mutta normiajossa älyttömän hyvä. Tosin säädötki on itellä vielä aika korkeella varsinki takaa ku kuulemma ekan viikon aikana painuu jonkin verran. Viikon päästä pitää hakea sellanen sopiva kesäasetus ja sen jälkee kai pitäis suunnata pyörien suuntaukseen. Tietääkö kukaan Lahdessa osaavia paikkoja?
Sellanen kysymys, että mitenköhän noista takatolpista säädetään jäykkyys? Toivottavasti joku osaa neuvoa/on säädettävissä, koska tän hetken fiilis on se, että vähän jäykemmäks pitäis nyt kesäksi saada. Tosin voi auttaa tuntumaan myös kun laskee vaan alemmas.. Ainut mikä tulee mieleen miten ois mahdollista olla säätö irrotamatta iskaria, että erikoisavaimella (kuin rälläkän laikan irrotusavain) pyöritettäis jousen välistä iskarin "hattua". En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkotan, mutta siinä päädyssä mistä iskarin varsi menee iskarin sisään, on koloja ikään kuin rälläkän laikan avaimelle. Voihan olla että ne on vain iskarin purkamista varten. Itse toivoisin että ne ois säätämistä varten. Edestä näyttää olevan helppo säätää, tolpan yläpäästä vaan pyörittää sitä mustaa "korkkia"? Jos tästäkin säätämisestä on jollain kokemusta niin olisi kiva kuulla, esim millainen toleranssialue siinä on ym. Mun mielestä todella huonot ohjeet tuli paketin mukana. Itse en ainakaa ymmärtäny niistä juuri mitää. Pitää ajan kanssa vielä tutustua jos niistä jotain sais irti, mutta alustavasti kun katoin ni pihalla olin ku lumiukko.
Sellanen kysymys, että mitenköhän noista takatolpista säädetään jäykkyys? Toivottavasti joku osaa neuvoa/on säädettävissä, koska tän hetken fiilis on se, että vähän jäykemmäks pitäis nyt kesäksi saada. Tosin voi auttaa tuntumaan myös kun laskee vaan alemmas.. Ainut mikä tulee mieleen miten ois mahdollista olla säätö irrotamatta iskaria, että erikoisavaimella (kuin rälläkän laikan irrotusavain) pyöritettäis jousen välistä iskarin "hattua". En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkotan, mutta siinä päädyssä mistä iskarin varsi menee iskarin sisään, on koloja ikään kuin rälläkän laikan avaimelle. Voihan olla että ne on vain iskarin purkamista varten. Itse toivoisin että ne ois säätämistä varten. Edestä näyttää olevan helppo säätää, tolpan yläpäästä vaan pyörittää sitä mustaa "korkkia"? Jos tästäkin säätämisestä on jollain kokemusta niin olisi kiva kuulla, esim millainen toleranssialue siinä on ym. Mun mielestä todella huonot ohjeet tuli paketin mukana. Itse en ainakaa ymmärtäny niistä juuri mitää. Pitää ajan kanssa vielä tutustua jos niistä jotain sais irti, mutta alustavasti kun katoin ni pihalla olin ku lumiukko.
Comment