En löydä kyseistä anturia en sitten millään mistään nurkasta :think vaikka kuvaakin kattonu missä sijaitsee mutta ei osu silmään ei sitten millään... nyt sit tarvittais sitä vikakoodin lukijaa et sais joskus tota autoo kuntoo ku ei viittis miljoonia maksaa jostain huollosta ja haluisin auton kuntoo nopeesti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW e39 523i käynnistys ongelma
Collapse
X
-
Ei muuta kuin starttaat vain rohkeasti ja tarpeeksi pitkään. Startti kuulostaa siltä että se pyörii itsekseen, mutta kyllä se konekin siltikin pyörii. Ei siellä mikään hajoa kunhan ei älyttömän kauan kerralla starttaa. Itsekin aluksi luulin että joku on hajonnu ku startatessa kuulosti kuin startti olisi pyörinyt tyhjää. Jos saat startattua akun tyhjäksi niin sen jälkeen voi todeta että siellä voisi olla jokin anturivika, mutta epäilempä kyllä että on vain venat hirttäneet, kuten yllä mainittukin.
Comment
-
-
Originally posted by shawela View PostEi muuta kuin starttaat vain rohkeasti ja tarpeeksi pitkään. Startti kuulostaa siltä että se pyörii itsekseen, mutta kyllä se konekin siltikin pyörii. Ei siellä mikään hajoa kunhan ei älyttömän kauan kerralla starttaa. Itsekin aluksi luulin että joku on hajonnu ku startatessa kuulosti kuin startti olisi pyörinyt tyhjää. Jos saat startattua akun tyhjäksi niin sen jälkeen voi todeta että siellä voisi olla jokin anturivika, mutta epäilempä kyllä että on vain venat hirttäneet, kuten yllä mainittukin.Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostPuhelin kouraan ja soitat jollekin espoon vikakoodarille. Tuskin maksaa miljoonaa
Kyllä varmaa pääkaupunkiseudulta joku löytyypiNykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostYksi vaihtoehto on venttiileiden liimautuminen. Hakua käyttämällä siitäkin lisää.
Kuivaa tulpat ja pitkä starttaus mielellään apuvirran kanssa. Jos siis kyseessä liimautumis ilmiö. Itsellekin tuo kerran tullut vastaan E39 523i kanssa :think
Ja kato ettei oo perunaa pakoputkessa eikä linnupesää ilmanputsarissa
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostTalvella teki tuon kun huonot vanostiivisteet aiheutti kierrosten notkahduksen ja sammumisen parkkipaikalle kylmiltään, niin sitten sai sahata jonkin aikaa uudellakin akulla
Ja kato ettei oo perunaa pakoputkessa eikä linnupesää ilmanputsarissaNykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by Mosse535i View PostItsellä oli samat oireet viimme syksynä ja syyksi paljastui bensapumpun jumittaminen. Sitä kun ei välttämättä vikakoodeillakaan näy. Helppo kyl vaihtaa.
en kyllä tiedä oisko toi liimautuminen mahdollista autolla ajoin noin 2km matkan jonka jälkeen sammutin auton kävin kaupassa 10-15min ja käynnisty normaalisti jonka jälkeen taisin stögätä ja eipä enää moottori herännytkään. lämpötila mittari näytti hieman sen sinisen kohdan yläpuolelle eli oisko liimautuminen kuitenki mahdollista?Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJos yleismittari pysyy kourassa, niin sen asentotunnistimen pystyy kyllä mittaamaan.
Ja oisko mäkilähdöstä apua tai työntämisellä vähän vaihde päällä pihassa jos on liimautunu?
No tiistaina auto lähtee tutulle autokeskukseen katottavaks saapi nähdä mitä sieltä sitten löytyy.Last edited by TimE39; 18-06-2011, 13:59.Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostNykyään ei enään moottori pyörähdä vaan pelkkä startti toivotaan et mahdollisimman halvalla sais ton kuntoo ettei olis mitää vakavampaa.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment