Kaasupohjassa kun starttaa niin yleensä lähtee nopeammin käyntiin. Siis liimaventtiilin sattuessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528i starttaa, muttei käynnisty
Collapse
X
-
e39 Touring 528iA -97
Käynnistys ongelma itselläkin. Elikkä 528i -97 sammui yhtäkkiä ajosta, eikä enää startannut. Startti pyörii hyvin eikä ylimääräisiä valoja pala näytössä mutta ei käynnisty. Nyt olen vaihtanut kampiakselin asentotunnistimen, Polttoainepumpun + suodattimen... Ei anna muuta vikakoodia kuin EWS "000F". Ja jostain luin että EWS (ajonesto) antaa usein jotain vikakoodeja. Voisiko siis johtua ajonestosta vaikka kone pyörii hyvin ja välillä on jopa vähän lupaillut mutta ei vaan käynnisty.-e70 X5 -07 (M57TU2D30) "Space Grey"
-e38 730iA -95 (M60b30) "Orient Blue"
-Plancraft BMW Boat (b130/m10b20-->m60b40)
EX: F11 520d -11 (N47d20c) "Alpin white"
EX: e53 X5 4.4i -00 (M62b44Tu) "Titan Silver"
EX: e39 Touring 530iA -01 M-sport (M54b30) "Titan Silver"
EX: e38 740iA -95 (M60b40) "Aspen Silver"
EX: e39 Touring 528iA -97 (M52b28) "Arctic Silver"
Comment
-
-
Originally posted by Forsmanni View PostKäynnistys ongelma itselläkin. Elikkä 528i -97 sammui yhtäkkiä ajosta, eikä enää startannut. Startti pyörii hyvin eikä ylimääräisiä valoja pala näytössä mutta ei käynnisty. Nyt olen vaihtanut kampiakselin asentotunnistimen, Polttoainepumpun + suodattimen... Ei anna muuta vikakoodia kuin EWS "000F". Ja jostain luin että EWS (ajonesto) antaa usein jotain vikakoodeja. Voisiko siis johtua ajonestosta vaikka kone pyörii hyvin ja välillä on jopa vähän lupaillut mutta ei vaan käynnisty.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Neljä vuotta on kulunut viimeisimmästä kammen asentotunnistimen vaihdosta ja taas alkaisi näköjään olemaan ajankohtaista..
Auto on nyt muutaman kerran sammunut vauhdista, kun on hidastanut ja painanut kytkimen pohjaan. Ongelma ilmenee etenkin jos on tullut kierräteltyä.
Carlylla tsekkasin koodit, niin oli yksi koodi ko.anturista muistissa.
Varmaan kannattaa jo suosiolla hommata bmw merkillä varustettu osa, kun ei nuo joista merkki on hiottu pois tunnu kestävän. Ilmeisesti näissä voi olla jotain pieniä heittoja mitatuissa arvoissa...? Vai mikä muu voisi hajottaa nuo anturit?E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by PeSe View PostVai mikä muu voisi hajottaa nuo anturit?
Comment
-
-
Joo perus M52 kyseessä (auto -97).
En olekaan ikinä kuullut tuollaisesta modista. Nyt haulla löytyi tuo yksi keskustelu.
Eli hommaanko vain osat 12141709616 (anturi) ja 12514592703 (johto)?
Jos on vielä jotain tarkempaa ohjetta mikä kytketään mihinkin ja tarvitseeko muokata jotain, niin helpottaisi paljon.E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by PeSe View PostJoo perus M52 kyseessä (auto -97).
En olekaan ikinä kuullut tuollaisesta modista. Nyt haulla löytyi tuo yksi keskustelu.
Eli hommaanko vain osat 12141709616 (anturi) ja 12514592703 (johto)?
Jos on vielä jotain tarkempaa ohjetta mikä kytketään mihinkin ja tarvitseeko muokata jotain, niin helpottaisi paljon.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostLukaisitkos tämän:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=342763
Jäi vaan hieman auki, että riittääkö anturin johdon pituus vai tarvitseeko jatkaa? Ja tarvitseeko anturiin tehdä nuo "spaceri-viritelmät" ettei istu sellaisenaan?
Muuten tuo on ilmeisesti ihan bolt on-asennus, liittimet vaan kiinni?E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by PeSe View PostJuuri tuon selasin läpi.
Jäi vaan hieman auki, että riittääkö anturin johdon pituus vai tarvitseeko jatkaa? Ja tarvitseeko anturiin tehdä nuo "spaceri-viritelmät" ettei istu sellaisenaan?
Muuten tuo on ilmeisesti ihan bolt on-asennus, liittimet vaan kiinni?
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostEi tarvii johtoa jatkaa, M54 anturissa ei oo johtoa mutta se tulee siinä BMW:n piuhassa mikä ylttää kyllä sekä koneen etu että takapäähän. Standardeja mittojahan nuo HALL-anturit käyttää eli istunee ilman viritelmiä paikalleen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Varmistan vielä.. Eli jos tilaan esim.tämän http://www.autodoc.fi/vdo/1737381 ja tämän http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-BM...AAAOSwDNdVoR0U ja varaan hieman mahdollisia johdon jatkamistarvikkeita, niin homma tulee niillä kuntoon? Kaikille liittimille on valmiiksi paikka eikä tarvitse tehdä erikoisempia modeja?E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostEWS ajonestohan tekee juuri tuon että se antaa startata muttei anna kipinää. Ja jos kerta siellä on vikakoodi EWS ja auto on sammunu kesken ajon niin veikkaisin kyllä sillon tuota EWS:ää.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by 523i View Post-97 m52b25 niin ei katkaise, kokeiltu on.
Startin saa pyörimään kyllä ilman ews boksia pistämällä hyppylangan sopiviin pinneihin ews boksin liittimeen.Last edited by Muurahainen; 28-01-2017, 19:48.
Comment
-
Comment