tiukkahan se on ku perkele,mutta ei ole muuten kiinni kun niillä klipsuilla,ite väänsin säiliötä kuskinpuolellepäin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530da jarrupoljin juntturassa?
Collapse
X
-
-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
-
-
Jeps, aamulla rohkaisin mieleni ja revin vaan tarpeeks kovasti niin lähtihän se irti. Nyt on päivän ollu kuivamassa tehostin ja aikapaljon on päivän aikaan siitä vettä ravisteltu pois, jos sen vielä illanaikaan kun vielä olisi jonkin aikaa puhaltimen edessä niin sit asenteleis paikalleen.
Eteen ollaan vaihtelemassa kaikki nivelet niin katkesipa sitten raidetangonpää sisemmästä päästä siitä pallon juuresta, onkohan ne tosiaan niin heikkoja kun ei kestänyt vääntöä juuri yhtään...
Onneksi on vielä omassa "varastossa" sisemmät päätkin niin saa vielä korjattua senkin, toisella puolen olla sit sen verran varovaisempi...näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by OneAndOnly View PostEteen ollaan vaihtelemassa kaikki nivelet niin katkesipa sitten raidetangonpää sisemmästä päästä siitä pallon juuresta, onkohan ne tosiaan niin heikkoja kun ei kestänyt vääntöä juuri yhtään...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
No niin nivelet/jarrulevyt/palat on vaihdeltu ja jarrutehostin kuivailtu.
Seurauksia, jarruvalot palaa kokoajan ja ajotietokone ilmoittaa että check brake lights ja ajonhallinta/luistonesto on mykkänä ja siitä valo palaa mittaristosta...jes...
Eli huomenna tutkimaan että mistä nyt kiikastaa...
Äkkivisioita kellään?
Jotain positiivista kuitenkin enää ei valita check brake liningsiä...näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Olisiko kenelläkään arvausta mistä jarruvalojen kokoajan palaminen voisi johtua? Vikakoodit katsoin niin taisi olla jotain open wire tai open circuit maininta jossain. Tämä vika siis tuli kun vaihdoin jarrulevyt,palat,kulumisanturit ja sitten irroitettiin se tehostin ja kuivailtiin se ja laitettiin takaisin.näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by OneAndOnly View PostOlisiko kenelläkään arvausta mistä jarruvalojen kokoajan palaminen voisi johtua? Vikakoodit katsoin niin taisi olla jotain open wire tai open circuit maininta jossain. Tämä vika siis tuli kun vaihdoin jarrulevyt,palat,kulumisanturit ja sitten irroitettiin se tehostin ja kuivailtiin se ja laitettiin takaisin.
Comment
-
-
Do dii,vika on siinä että jarrupoljin ei palaudu tarpeeksi ja näin ollen ei yllä siihen anturiin mistä jarruvalo saa tunnisteen. Taitaa kuitenkin sitä vettä/jäätä olla vieläkin siellä tehostimessa ja se estää nyt sen polkimen palautumisen. Perskeles...Entäs sitten toi ajonhallinta kun sekin sekosi tässä samassa rytäkässä niin voisiko se johtua siitä että aurauskulmat on tarpeeksi pielessä kun raidetangonpäät vaihdettiin kans,huomenna vasta aika säätöön. Häiriövalo syttyy vasta noin kilometrin ajon jälkeen paikallaan ollessa ei syty.
näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by OneAndOnly View PostDo dii,vika on siinä että jarrupoljin ei palaudu tarpeeksi ja näin ollen ei yllä siihen anturiin mistä jarruvalo saa tunnisteen. Taitaa kuitenkin sitä vettä/jäätä olla vieläkin siellä tehostimessa ja se estää nyt sen polkimen palautumisen. Perskeles...Entäs sitten toi ajonhallinta kun sekin sekosi tässä samassa rytäkässä niin voisiko se johtua siitä että aurauskulmat on tarpeeksi pielessä kun raidetangonpäät vaihdettiin kans,huomenna vasta aika säätöön. Häiriövalo syttyy vasta noin kilometrin ajon jälkeen paikallaan ollessa ei syty.
Ja jos kulmat ovat ihan mitä sattuu niin luistavathan ne renkaat.
Comment
-
-
anturi oli minultakin luiskahtanut pois paikoiltaan niin ei se poljin yltänyt siihen. Nyt vaan jännyyllä katsomaan että syttyykö ajonhallinanvalo uudelleen kun lähtee ajelemaan. Torstaina olis aika takapyöränlaakerin vaihtoon,ei hirveän kestävä ollu kun viime keväänä vaihtoivat avainvaunulla molemmat laakerit ja nyt toinen jo ihan väljä... Toinen oli orkkisosa ja toinen motonetin.näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by OneAndOnly View Postanturi oli minultakin luiskahtanut pois paikoiltaan niin ei se poljin yltänyt siihen. Nyt vaan jännyyllä katsomaan että syttyykö ajonhallinanvalo uudelleen kun lähtee ajelemaan. Torstaina olis aika takapyöränlaakerin vaihtoon,ei hirveän kestävä ollu kun viime keväänä vaihtoivat avainvaunulla molemmat laakerit ja nyt toinen jo ihan väljä... Toinen oli orkkisosa ja toinen motonetin.
Comment
-
-
Originally posted by OneAndOnly View PostNyt vaan jännyyllä katsomaan että syttyykö ajonhallinanvalo uudelleen kun lähtee ajelemaan.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Ajonhallinta toimi ainakin äsken kun n.20km ajelin, eli nyt ei olis kuin se pyöränlaakerin vaihto homma niin äkkiä sen jälkeen katastukseen ennenkuin joku uus vikavalo syttyy...
Historia siinä laakerinvaihdossa on sellainen että alunperin minulla oli motonetin laakerit kun vein auton avainvaunulle että vaihtaavat laakerit siellä, niin asentaja oli vahinkossa laittanut toisen laakerin väärinpäin pesäänsä niin se oli vissiin siinä särkynyt ja joutuivat laittamaan orkkislaakerin siihen tilalle.
Tuli vaan sit mieleen että ei kai se pesä olisi vioittunut kun se laakeri on väärin päin siinä käytetty ja sillä on mennyt nyt pilalle. Noh,torstainahan se selviää kun kuulema purkamalla saavat selville onko heidän laakeri vai motonetin.
Toivottavasti eivät nyt "linssiin" viilaa ja sano että ei ole heidän laakeri vaikka olisikin...näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
Comment