Originally posted by AKSU
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
poistoon
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by VolvoTDi View Postsiis mitä, ei todellakaan nosta! Omasta Hondasta tippui 1,5L ja nykyisestä tippui hieman alle litran, bemareista tippui litran, jne jne. Kyllä on huonosti tehty softa jos kulutus nousee ja tuo on fakta!!BMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
autovalmistaja tekee kartat 1+n autoon kerralla ja ohjelman on toimittava jokaisessa yksilössä -> ohjelmassa ei voi puristaa kaikkia irti jotta heikoimmatkin yksilöt toimisivat.
Ohjelmointipajat taas tekevät yksilölllisen softan jossa voidaan ottaa kaikki irti kyseisestä yksilöstä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostTuota, auton liikuttaminen vaatii tietyn tehon, joka tulee polttoaineen palamisesta, eli koneen hyötysuhde määrittää suoraan kulutuksen. Ei mikään maksimi vääntö jne. Ihmettelisin suuresti, jos Bemarin insinöörit eivät ole pystyneet optimoimaan koneidensa hyötysuhdetta paremmin kuin jokin ulkopuolinen paja. Eli jos virisofta on tehty hyvin, niin sen ei pitäisi nostaa kulutusta (jos lisätehoa ei hyödynnetä), mutta ei myöskään laskea sitä. Muistan lukeneeni autolehdistä tarkkoja testejä näistä lastuvirityksistä, jokainen viri tuotti lisää huipputehoa, mutta jokaisessa tapauksessa myös kulutus nousi, joidenkin lastujen kohdalla huomattavasti. Päti niin bensa- kuin diiseliturboihin.Last edited by VolvoTDi; 05-10-2012, 00:01.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by Teeze87 View PostMoro
Ongelmana seuraava auto lastutettu joskus saksassa, itsellä hajosi autosta automaattilaatikko joten tuli tehdaskorjattu tilalle ja takuu vaatii että auto vakio.
No sehän on nyt vakio mutta kulutus nousi maantie ajossa lastulla 6.5l/100km/h ilman lastua 8.5l/100km/h, kaupunki lastulla noin 8.5l/100km/h ja ilman noin 12l/100km/h.
Voiko olla että että vakiosofta ei passanut autoon tai jotain?
Vikakoodeja ei ole ja vedot tallella, lämmötkin on normaalissa?
virisoftassa oli maffi oikeanlainen ohjelmaan nähden
kyllä viriohjelma laskee kulutusta mutta ohjelman tekijän täytyy se myös siltäosin hallita pelkkä väännönrajoittimien ja ahto/syöttömäärien nosto ei sitä vielä tee
Comment
-
-
Originally posted by elreino View Postluultavasti siinä nykyisessä vakio softassa on koodaus vääärälle maffille
virisoftassa oli maffi oikeanlainen ohjelmaan nähden
:Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostTuota en usko siinä tapauksessa jos auto päivitettiin vakioksi bemarilla. Jos vakioksi laitettiin muokkaamalla virisoftaa niin ei se silloinkaan tuosta ole kiinni, koska ei tuossa tapauksessa kosketa maf:n arvoihin! Muilla konsteilla tuo on mahdollista.
Auto päivitettiin vakioksi tämmöisessä lastutus firmassa joten tuo voisi kyllä olla mahdollista. Käsittääkseni laittoi jonkun toisen 530d vakio-ohjelman tuohon.
Comment
-
-
Originally posted by Teeze87 View PostAuto päivitettiin vakioksi tämmöisessä lastutus firmassa joten tuo voisi kyllä olla mahdollista. Käsittääkseni laittoi jonkun toisen 530d vakio-ohjelman tuohon.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by Teeze87 View PostMitenkähän tässä kannattaisi toimia? Käskeä laittaa viriohjelma takasin vai pystyykö noita arvoja jotenkin muuttamaan oikeaksi?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
luettiin vielä inpalla vikakoodit ja tämmönen oli
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
Error frequency : 1 Logistic counter: 25
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 16.32 Grad C
Einspritzmenge 19.97 mm^3
Boost pressure 944.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 210520.00 km
Error not present Missing charge-air pressure tube
Comment
-
-
Originally posted by Teeze87 View Postluettiin vielä inpalla vikakoodit ja tämmönen oli
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
Error frequency : 1 Logistic counter: 25
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 16.32 Grad C
Einspritzmenge 19.97 mm^3
Boost pressure 944.00 mbar
Fehler aufgetreten bei 210520.00 km
Error not present Missing charge-air pressure tube
edelleen toiminnassa ei mitään vikaa kaikki pelaa ja vedot tallella, ainut tuo outo kulutus
Comment
-
-
en tiedä noista vikakoodeista, mutta käyppä laitattaan viriohjelma takasin, nii on mulavempi ajellakki ei se laatikko sieltä hajoa enää ku uuen ko sait laitettua. Ainakaan jos järjen kans ajelee.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Comment