Edit: Lisätäänpä nyt tähän alkuunkin laatikon oireet.
- Laatikko antaa ryömittää pintakaasulla kaikilla vaihteilla, mutta hiemankaan enemmän painaessa veto häviää ja jää hyrräämään tyhjää.
- Kierrosten noustessa yli 2000 pamahtaa 4/5-vaihde silmään ja OBC ilmoittaa Transmission Failsafe Program. Tämän jälkeen mikään muu vaihde ei toimi.
- Pakki toimii, mutta pamahtaa silmään
Ja alkup. viesti:
Mör,
Nyt tuo vehje sen teki ja heitti tuommoiseen vikasietotilaan laatikon. Kyseessä siis -96 E39 535 automaattilaatikolla.
Lontoonkielinen foorumi osasi kertoa, että tuo vikakoodi P0141 (Lämmitetty happitunnistin 2, rivi 1, lämmittimen ohjaus - virtapiirin toimintahäiriö) minkä auto antaa, on syyllinen tähän laatikko-ongelmaan.
Alkaa vain olla nämä autot sellaisia teknohirviöitä etten edes löydä tuota anturin sijaintia, osaako joku neuvoa?
- Laatikko antaa ryömittää pintakaasulla kaikilla vaihteilla, mutta hiemankaan enemmän painaessa veto häviää ja jää hyrräämään tyhjää.
- Kierrosten noustessa yli 2000 pamahtaa 4/5-vaihde silmään ja OBC ilmoittaa Transmission Failsafe Program. Tämän jälkeen mikään muu vaihde ei toimi.
- Pakki toimii, mutta pamahtaa silmään
Ja alkup. viesti:
Mör,
Nyt tuo vehje sen teki ja heitti tuommoiseen vikasietotilaan laatikon. Kyseessä siis -96 E39 535 automaattilaatikolla.
Lontoonkielinen foorumi osasi kertoa, että tuo vikakoodi P0141 (Lämmitetty happitunnistin 2, rivi 1, lämmittimen ohjaus - virtapiirin toimintahäiriö) minkä auto antaa, on syyllinen tähän laatikko-ongelmaan.
Alkaa vain olla nämä autot sellaisia teknohirviöitä etten edes löydä tuota anturin sijaintia, osaako joku neuvoa?
Comment