Originally posted by Ur-Quan
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Transmission failsafe program -> Laatikkoremppa
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Ur-Quan View PostJatketaanpa tarinointia:
Laatikko löysi paikkansa keittiönpöydältä ja purkaminen alkoi.
Öljypohjan magneetit näyttävät keränneen hyvät matkamuistot
Yksinäisiä metallinpalasia..
Toinen jousista irrallaan? Sokka on lähtenyt lätkimään
Ja laatikon paholainen paljastui, murtunut A-rumpu:
Ei muuta kuin jenkkilästä tilaamaan vahvistettua palikkaa, varmaan pari viikkoa ennenkuin Suomessa.
on siihen laatikko korjattu tosin mutta kuitenkin ois kiva ettei tarvis hetikohta repiä pois sitä. autokaan ei enään niin kallis olepatari
Comment
-
-
Ja hommat jatkuu matolaatikon purkamisella. Toistaiseksi ei juurikaan uutta raportoitavaa, paitsi keittiön tila alkaa käydä vähiin.
On siis levittäydyttävä olohuoneeseen.
Otin paineensäädinmännän esiin, mikä näyttää kuitenkin kuin uudelta, lukuunottamatta hyvin hienoisia karhentumia reunoissa. Voiko ne vaikuttaa oleellisestikin toimintaan, ottaen huomioon ulkoseinämien täysi eheys?
Venttiilikopan kolokin aivan naarmuton. Löysin aiemmin jostain Jaguarin ohjeet ko. paineensäätimen vaihtoon, missä oli myös kuvaus mahdollisesti syntyvistä naarmuista
E39 535i -96
E34 518i -96
Comment
-
-
Originally posted by Ur-Quan View PostJa hommat jatkuu matolaatikon purkamisella. Toistaiseksi ei juurikaan uutta raportoitavaa, paitsi keittiön tila alkaa käydä vähiin.
On siis levittäydyttävä olohuoneeseen.
Otin paineensäädinmännän esiin, mikä näyttää kuitenkin kuin uudelta, lukuunottamatta hyvin hienoisia karhentumia reunoissa. Voiko ne vaikuttaa oleellisestikin toimintaan, ottaen huomioon ulkoseinämien täysi eheys?
Venttiilikopan kolokin aivan naarmuton. Löysin aiemmin jostain Jaguarin ohjeet ko. paineensäätimen vaihtoon, missä oli myös kuvaus mahdollisesti syntyvistä naarmuista
Comment
-
-
Jepjep, kaikki osat saapuneet ja laatikko lyöty kasaan ilman suurempia ongelmia. Huomenna mavea takapenkille ja kiinnittämään.
Perinteisesti yksi ruuvi jäi ylimääräiseksi. Ei sille paikkaa löytynyt vaikka kuinka etsi, mutta kaitpa tuo toimii ilmankin
Muutama pakollinen päivityskuva;
Vahvistettu A-rumpu
Niin puhdasta
Valmis laatikko asennusta vailla
Huomenna laatikon kunniaksi, vai takia?E39 535i -96
E34 518i -96
Comment
-
-
Originally posted by Ur-Quan View PostSaatiinpa auto tänään kasaan.
Vaihteet 1, 4, 5 ja pakki toimivat moitteettomasti. 2 ja 3 luistattaa hetken ja gongin saattelemana failsafeen. Tälläkertaa ilman pamahdusta.
Vaatinee nyt siis laatikon arvojen nollausta.
Vieläkö BreeZi tänään päivystää?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Kuulostaa kyllä liian ronskilta adaptaatioiden nollauksella lähteväksi :think Millainen se ruuvi mahtoi olla kun jäi yli?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Kyllä nyt vähän tuntuu siltä, että joku malagia käynyt kasatessa. Säädithän askin välykset kuntoon, kun uusi rumpu tuskin on aivan samoilla välyksillä? Venakoneistossa on varmaan jotain käynyt, kun jää luistamaan. Kaikki karat menii 100% varmasti samassa järjestyksessä ja samoin päin takaisin? Mikään kuula tai tiiviste ei vaihtanut paikkaa? Millä asensit männät pakkoihin takaisin? Ilman prässiä vahingoitat aika varmasti tiivisteitä kasatessa.Last edited by esa`pentula; 28-02-2013, 09:50.
Comment
-
-
Originally posted by Ur-Quan View PostSaatiinpa auto tänään kasaan.
Vaihteet 1, 4, 5 ja pakki toimivat moitteettomasti. 2 ja 3 luistattaa hetken ja gongin saattelemana failsafeen. Tälläkertaa ilman pamahdusta.
Vaatinee nyt siis laatikon arvojen nollausta.
Comment
-
-
Originally posted by Ur-Quan View PostSaatiinpa auto tänään kasaan.
Vaihteet 1, 4, 5 ja pakki toimivat moitteettomasti. 2 ja 3 luistattaa hetken ja gongin saattelemana failsafeen. Tälläkertaa ilman pamahdusta.
Vaatinee nyt siis laatikon arvojen nollausta.
Vieläkö BreeZi tänään päivystää?
kunnolla paikoilleen kun juuri noiden kautta menee paineet D ja E pakoille
vaikuttaa juuri 2ja3 vaihteisiin voi olla että joku roskakin päässyt
öljykanavaan
Comment
-
-
Tarkennetaan tietoja, nyt kun päässyt enemmän ajamaan.
Kolmonen toimiikin normaalisti. Kakkonen käyttäytyy kuin ykkönen hetken ennen failsafea.
Kaikki 100% varmuudella laitettu takaisin samoinpäin ja samassa järjestyksessä kuin otettu poiskin. Pakat kasattu pöydällä ja käsin laitettu paikalleen, rummut varmasti pohjassa asti.
Jossain on nyt varmasti jotain. Mennään nyt hetki näinOdotellaan uutta inspiraatiota ja uutta vara-autoa.
Niin ja se "ylimääräinen" pultti kuuluikin vaihteenvalitsimen liittimen kannakkeeseen
E: Eikös E-pakka ole se alumiininen, ei-pyörivä minkä kohdalle kumiholkit menevät? Tämähän on nimenomaan 2-vaihteelle? Veikkaisin että vika voisi löytyä sen sisäpuoleltaLast edited by Ur-Quan; 04-03-2013, 07:10.E39 535i -96
E34 518i -96
Comment
-
-
On alumiininen ja ei pyöri. Sinuna kyllä ottaisin sen venakoneiston vielä auki vaikka 100% varma oletkin onnistumisestasi. Ja mittasitko jokaisen pakan levyjen välykset, sekä askin päittäis välykset? Jos et niin ota se askikin samalla auki ja säädä välykset kuntoon, 90% varmuudella muuttuivat uuden osan myötä.
Comment
-
-
Originally posted by esa`pentula View PostOn alumiininen ja ei pyöri. Sinuna kyllä ottaisin sen venakoneiston vielä auki vaikka 100% varma oletkin onnistumisestasi. Ja mittasitko jokaisen pakan levyjen välykset, sekä askin päittäis välykset? Jos et niin ota se askikin samalla auki ja säädä välykset kuntoon, 90% varmuudella muuttuivat uuden osan myötä.
No enpä. Missähän arvoissa näiden kuuluisi olla?E39 535i -96
E34 518i -96
Comment
-
Comment