En imuvuodoista voi täysin varma olla, kun on niin monta paikkaa mistä voisi vuotaa, mutta ei kyllä pitäis mitään pikkuriikksistä isompaa olla, letkut ovat ainakin ehjät, eli mikään ei ole kunnossa (hanging by a thread) mutta haitariputki ainakin on ehjä kun uusittu juuri, ja tosiaan adaptioarvot kertoivat seuraavaa.
Fuel control integrator 1: 4
Adaptation value add 1: -51 (Todella rikkaalla) (Idle)
Adaptation value multiply 1: 14 (Hieman laihalla) (Partial load)
Fuel control integrator 2: 0
Adaptation value add 2: -23 (Rikkaalla) (Idle)
Adaptation value multiply 2: 13 (Hieman laihalla) (Partial load)
Ja siksi luulen että joku muu vika kuin imuvuoto koska tosiaan toi ei tunnu aina samalta, välillä tuntuu lähtevän nätisti jo 2500rpm vetämään, välillä taas ihan mopo 3500rpm asti. Ja tuo tehon muuttuminen on tosi radikaali tossa 3500rpm, ihan kuin sytytysennakko muuttuisi äärilaidasta toiseen.
Fuel control integrator 1: 4
Adaptation value add 1: -51 (Todella rikkaalla) (Idle)
Adaptation value multiply 1: 14 (Hieman laihalla) (Partial load)
Fuel control integrator 2: 0
Adaptation value add 2: -23 (Rikkaalla) (Idle)
Adaptation value multiply 2: 13 (Hieman laihalla) (Partial load)
Ja siksi luulen että joku muu vika kuin imuvuoto koska tosiaan toi ei tunnu aina samalta, välillä tuntuu lähtevän nätisti jo 2500rpm vetämään, välillä taas ihan mopo 3500rpm asti. Ja tuo tehon muuttuminen on tosi radikaali tossa 3500rpm, ihan kuin sytytysennakko muuttuisi äärilaidasta toiseen.
Comment