Moi, auto on BMW 523i 1997 Sedan automaattilootalla.
Normi ajossa kun pysähtyi liikennevaloihin, alkoi koko auto hyppiä ja täristä kierrosten laskiessa alle 1000rpm. Auto tuntui sammuvan mutta ei kuitenkaan sammunut. Teki tätä D ja R asennossa, kun vaihteen laittoi N tai P- asentoon, loppui hytkyminen. Myös kovassa kiihdytyksessä alkoi yskiä ja tuntui tukehtuvan kokonaan.
Auto kävi huollossa ja siellä todettiin, että 1 ja 6 pytyn puolat oli kytketty väärinpäin. Sen jälkeen vika tuntui hävinneen kunnes pari päivää sitten alkoi tekemään samaa.
Eilen sitten päätti liikennevaloissa aluksi alkaa hyppimään ja sen jälkeen sammua. Ei lähtenyt enää käyntiin sen jälkeen. Hinurin saapuessa kuitenkin starttasi normaalisti. Auto kuitenkin hinattiin Autokeskukseen huoltoon.
Mielenkiinnosta ja huollon tulevaan hintaa ajatellen vaan kysynkin, että mikä voisi olla vikana?
Normi ajossa kun pysähtyi liikennevaloihin, alkoi koko auto hyppiä ja täristä kierrosten laskiessa alle 1000rpm. Auto tuntui sammuvan mutta ei kuitenkaan sammunut. Teki tätä D ja R asennossa, kun vaihteen laittoi N tai P- asentoon, loppui hytkyminen. Myös kovassa kiihdytyksessä alkoi yskiä ja tuntui tukehtuvan kokonaan.
Auto kävi huollossa ja siellä todettiin, että 1 ja 6 pytyn puolat oli kytketty väärinpäin. Sen jälkeen vika tuntui hävinneen kunnes pari päivää sitten alkoi tekemään samaa.
Eilen sitten päätti liikennevaloissa aluksi alkaa hyppimään ja sen jälkeen sammua. Ei lähtenyt enää käyntiin sen jälkeen. Hinurin saapuessa kuitenkin starttasi normaalisti. Auto kuitenkin hinattiin Autokeskukseen huoltoon.
Mielenkiinnosta ja huollon tulevaan hintaa ajatellen vaan kysynkin, että mikä voisi olla vikana?
Comment