Vaihdoin tossa venttiilikopan tiivisteen bemariini, irroitin pienellä liukuvasaralla sähköpään 27mm jengasta suuttimet, ja pistin samat suuttimet takaisin.. Kasasin auton ja nyt se ei enää lähde käyntiin ollenkaan. Vikakoodeja kun otettiin, näytti rail painene todella pieneksi, siirto pumppu surisee kun virrat lyö päälle, ja pumpun siirtopaine oli vajaa 4 paaria.. Otin suuttimet uudestaan pois tarkistukseen, suuttimien reijät olivat täynnä naftaa.. availin suuttimet, ja tarkistin että kuulat olisivat paikoillaan, no ihan kuin parissa olisi ollutkin kuulat sivussa. Vielä ennen suuttimien paikoilleen laittoa koitin laittaan niihin irrallaan polttoaine letkut ja sähköjohdot kiinni, että näkisin tuleeko polttoaine suuttimista suoraan läpi vai sumuna. No kun starttasin niin niistä ei tullu mitään läpi, eikä ne kyllä vuotanutkaan mistään.. Eli siis pitäisikö suuttimien sumuttaa myös "ilmassa" startatessa, vai estääkö tietokone/joku muu asian?? löin kuitenkin moottorin taas kasaan, mutta eipä se vieläkään käynnisty :( nyt alkaa omat vähäisetkin neuvot loppua..
Joku ihmetteli kun neljässä suuttimistani suuttimen "runko" pyöri sähköpään alapuolelta, kuuluuko sen pyöriä??
Joku ihmetteli kun neljässä suuttimistani suuttimen "runko" pyöri sähköpään alapuolelta, kuuluuko sen pyöriä??
Comment