Originally posted by smalt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turboko hajalla (M57)?
Collapse
X
-
Alla hinnat ilman alvia ja rahtia. Tilasin tuon uuden osan, joka siis 720e+rahti UPS Standard 45e + alv. Yhteensä 910e.
---------
Überholung: 170,00 EURO zzgl. MwSt. und der benötigten Ersatzteile
(Ersatzteilverfügbarkeit vorausgesetzt!)
Dauer 1-2 Tage
Austausch: 540,00 EURO zzgl. MwSt.
Lieferbar
Neuteil im Austausch: 720,00 EURO zzgl. MwSt.
sofort lieferbar
Es handelt sich bei dem von uns angebotenem Turbolader um ein Original-Neuteil zum Austauschpreis, also kein aufbereiteter Turbolader!
Garantie/Gewährleistung: 2 Jahre
OE-Nr.: 11652248906
Teile-Nr.: 454191-5015S
Wenn wider Erwarten keine dieser Nummern zutreffen sollte,
wenden Sie sich bitte an uns.
Hier auch noch einmal die Fahrzeugdaten:
Hersteller: BMW
Fahrzeug: 530 d
Baujahr: 8/98-3/05
Motor: M57 D30 6 Zyl.
Hubraum: 2926
Motorleistung: 135 & 142 KW / 184 & 193 PS
Alle unsere Preise verstehen sich zzgl. Versandkosten und MwSt..
Bei Austauschteilen erheben wir ein Altteilpfand in Höhe von 119,00 EURO
welches Ihnen nach Rücksendung des Altteils wieder erstattet wird.
Gültigkeit des Angebots: Angebot ist freibleibend!
---------
Comment
-
-
taitaa olla muotia tuo turbojen poksuminen
mulla meni kans turbo keskiviikkona ja vielä mökkireissulla...vitullinen vikinä kuulu ensin, sitten naks, veot pois ja perkeleesti harmaata savua...
laitoin kyselyä erille sivustoille ja tässä tarjoukset:
Hei Petri,
HUOM!!!! Turboahdin myyntimme on osittain kesälomalla 15.7-16.8.2013. Vastaanotamme vialliset turboahtimet vikadiagnoosiin sekä toimitamme uudet ja kunnostetut turboahtimet myös loma-aikana. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse [email protected]. Meiltä kollegani turboahdin myynnistä on Teihin yhteydessä huomisen aikana.
autoonne löytyy alkuperäisestä turboahtimesta uusilla osilla kunnostettu turboahdin hintaan 690,00 euroa 24 kuukauden takuulla. Hinta sisältää kaikki toimitusmaksut. Tarkastamme rikkoutuneen turboahtimen ilman eri veloitusta. Kunnostettuun turboon tarvitaan viallinen vaihdossa ja sen voi toimittaa meille alla olevin ohjein. Muistakaa, että rikkoutunut turboahdin tulee aina tarkastaa ennen uuden turbon asennusta. Me teemme sen asiakkaillemme veloituksetta joka kerta. Kun avaamme rikkoutuneen ahtimen, niin saamme Teille hyvin tarkan tiedon, mikä sen on rikkonut. Yleensä turbo rikkoutuu öljynkiertohäiriön tai muun vastaavan ongelman takia. Jos turboa ei avata ja tarkasteta, niin suurella todennäköisyydellä myös uusi turbo rikkoutuu.
Kun irroitatte tai korjaamonne irroittaa turbon, niin sen voi toimittaa meille veloituksetta alla olevin vastaanottajatiedoin. Kun viallinen turboahdin on meillä, niin tarkastamme samalla sen alkuperäisosanumerot jolloin meiltä ei lähde milloinkaan väärää turboahdinta - saatte kerrasta oikean turboahtimen. Kun viallinen turbo on meillä, niin uusi turbo lähtee meiltä 2-3 arkipäivän aikana takaisin. Pääkaupunkiseudulla voimme mahdollisesti noutaa rikkoutuneen ja toimittaa uuden korjaamollenne.
Toimitamme tarvittaessa myös tiivistesarjan ahtimeen alkaen hintaan 39,00 euroa.
Toimittakaa viallinen turboahdin meille seuraavilla tiedoilla veloituksetta Matkahuollon rahtisopimuksellamme ja tulostakaa tämä tarjous mukaan pakettiin lisäten siihen vähintään omat tietonne sekä osoitetiedot, johon postitamme uuden turboahtimen.
Vastaanottaja: Turbotukku.com
Määräpaikka: Hämeentie 103, 00550 Helsinki
Maksutapa: Vastaanottaja maksaa rahdin
Nyrkkisääntönä voidaa pitää, että uutta turboa ei saa asentaa ennen kuin viallinen turboahdin on tutkittu. Huolellisesti tarkastettu viallinen turbo ja oikein tehty uuden asennus voi säästää yhden ylimärääisen turbon ja sen asennuksen hinnan. Osat, joita meidän toimittamissa kunnostetuissa turboahtimissa valtaosin käytetään, ovat Englantilaisen Turbo Melett:n valmistamia. Melett-osista 85 % valmistetaan Englannissa ISO 9001 -sertifioinnin mukaisesti. Turbo Melett toimittaa 91 maahan OE-osia turbojen kunnostuksiin ja on Englannin valtion vientipalkittu yritys vuodelta 2006. Lisätietoja löydätte osoitteesta www.melett.com. Autotehtaille ensiasennusturboahtimia toimittavat tehtaat eivät suorita kunnostuksia eikä lähtökohtaisesti toimita varaosia niden kunnostuksiin.
Vastaamme kaikkiin lisäkysymyksiinne mielellämme.
Jaakko Tapper
[email protected]
ja toinen mikä tuli saksasta:
Hello...
Thank you very much for your inquiry...
As per your request we have enclosed a price for a genuine brand new turbocharger:
OE-Nr.: 11652248906
Part-Nr.: 454191-5015S
Manufacturer: BMW
Vehicle Type: 530 d
Year: 8/98-3/05
Engine: M57 D30 6 Zyl.
Capacity cubic: 2926
Engine power: 135 & 142 KW / 184 & 193 PS
Price: 720,00 EURO
Tax/Vat: 136,80 EURO
------------------------
Total: 856,80 EURO
Please add shipping cost. Shipping cost varying with country, Zip code and weight.
Please compare the numbers you have got from us, with the number you will find on the type plate of your own turbocharger.
Check with your country´s customs agency for information regarding customs fees and import taxes.
We will be happy to assist you with any further questions...
Best regards
Julia Ebel
STK Turbo Technik
Wiedstr. 52
D-57610 Altenkirchen
Germany
Telephone: +49-(0)2681 80398-0
Fax: +49-(0)2681 80398-99
onko kokemuksia ks.firmoista kannattaako laittaa kunnostettu missä on takuu vai ostaako suosiolla uuden?
Comment
-
-
Originally posted by Puuhis84 View Posttaitaa olla muotia tuo turbojen poksuminen
mulla meni kans turbo keskiviikkona ja vielä mökkireissulla...vitullinen vikinä kuulu ensin, sitten naks, veot pois ja perkeleesti harmaata savua...
laitoin kyselyä erille sivustoille ja tässä tarjoukset:
Hei Petri,
HUOM!!!! Turboahdin myyntimme on osittain kesälomalla 15.7-16.8.2013. Vastaanotamme vialliset turboahtimet vikadiagnoosiin sekä toimitamme uudet ja kunnostetut turboahtimet myös loma-aikana. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse [email protected]. Meiltä kollegani turboahdin myynnistä on Teihin yhteydessä huomisen aikana.
autoonne löytyy alkuperäisestä turboahtimesta uusilla osilla kunnostettu turboahdin hintaan 690,00 euroa 24 kuukauden takuulla. Hinta sisältää kaikki toimitusmaksut. Tarkastamme rikkoutuneen turboahtimen ilman eri veloitusta. Kunnostettuun turboon tarvitaan viallinen vaihdossa ja sen voi toimittaa meille alla olevin ohjein. Muistakaa, että rikkoutunut turboahdin tulee aina tarkastaa ennen uuden turbon asennusta. Me teemme sen asiakkaillemme veloituksetta joka kerta. Kun avaamme rikkoutuneen ahtimen, niin saamme Teille hyvin tarkan tiedon, mikä sen on rikkonut. Yleensä turbo rikkoutuu öljynkiertohäiriön tai muun vastaavan ongelman takia. Jos turboa ei avata ja tarkasteta, niin suurella todennäköisyydellä myös uusi turbo rikkoutuu.
Kun irroitatte tai korjaamonne irroittaa turbon, niin sen voi toimittaa meille veloituksetta alla olevin vastaanottajatiedoin. Kun viallinen turboahdin on meillä, niin tarkastamme samalla sen alkuperäisosanumerot jolloin meiltä ei lähde milloinkaan väärää turboahdinta - saatte kerrasta oikean turboahtimen. Kun viallinen turbo on meillä, niin uusi turbo lähtee meiltä 2-3 arkipäivän aikana takaisin. Pääkaupunkiseudulla voimme mahdollisesti noutaa rikkoutuneen ja toimittaa uuden korjaamollenne.
Toimitamme tarvittaessa myös tiivistesarjan ahtimeen alkaen hintaan 39,00 euroa.
Toimittakaa viallinen turboahdin meille seuraavilla tiedoilla veloituksetta Matkahuollon rahtisopimuksellamme ja tulostakaa tämä tarjous mukaan pakettiin lisäten siihen vähintään omat tietonne sekä osoitetiedot, johon postitamme uuden turboahtimen.
Vastaanottaja: Turbotukku.com
Määräpaikka: Hämeentie 103, 00550 Helsinki
Maksutapa: Vastaanottaja maksaa rahdin
Nyrkkisääntönä voidaa pitää, että uutta turboa ei saa asentaa ennen kuin viallinen turboahdin on tutkittu. Huolellisesti tarkastettu viallinen turbo ja oikein tehty uuden asennus voi säästää yhden ylimärääisen turbon ja sen asennuksen hinnan. Osat, joita meidän toimittamissa kunnostetuissa turboahtimissa valtaosin käytetään, ovat Englantilaisen Turbo Melett:n valmistamia. Melett-osista 85 % valmistetaan Englannissa ISO 9001 -sertifioinnin mukaisesti. Turbo Melett toimittaa 91 maahan OE-osia turbojen kunnostuksiin ja on Englannin valtion vientipalkittu yritys vuodelta 2006. Lisätietoja löydätte osoitteesta www.melett.com. Autotehtaille ensiasennusturboahtimia toimittavat tehtaat eivät suorita kunnostuksia eikä lähtökohtaisesti toimita varaosia niden kunnostuksiin.
Vastaamme kaikkiin lisäkysymyksiinne mielellämme.
Jaakko Tapper
[email protected]
www.turbotukku.com
ja toinen mikä tuli saksasta:
Hello...
Thank you very much for your inquiry...
As per your request we have enclosed a price for a genuine brand new turbocharger:
OE-Nr.: 11652248906
Part-Nr.: 454191-5015S
Manufacturer: BMW
Vehicle Type: 530 d
Year: 8/98-3/05
Engine: M57 D30 6 Zyl.
Capacity cubic: 2926
Engine power: 135 & 142 KW / 184 & 193 PS
Price: 720,00 EURO
Tax/Vat: 136,80 EURO
------------------------
Total: 856,80 EURO
Please add shipping cost. Shipping cost varying with country, Zip code and weight.
Please compare the numbers you have got from us, with the number you will find on the type plate of your own turbocharger.
Check with your country´s customs agency for information regarding customs fees and import taxes.
We will be happy to assist you with any further questions...
Best regards
Julia Ebel
STK Turbo Technik
Wiedstr. 52
D-57610 Altenkirchen
Germany
Telephone: +49-(0)2681 80398-0
Fax: +49-(0)2681 80398-99
onko kokemuksia ks.firmoista kannattaako laittaa kunnostettu missä on takuu vai ostaako suosiolla uuden?
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostVNT-ahtimen johdesiivet on siinä rungossa ja uudella siivikolla vanhan perussäädön toimivuus on tuuristaan kiinni. Ikävä tehdä sama remontti uudestaan, jos vaihdetulla turbolla vetää yliahdoille ja vikatilaan.
Comment
-
-
Originally posted by JML View PostEikö ne siivet ole aina suunnilleen samassa asennossa siinä rungossa? Onko tästä jossain kuvia?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostSuunnilleen... Aivan ja kun sitä tangon säätömutteria kiertää yhdenkin kierroksen, niin turbon toiminta voi muuttua yllättävän paljon.
Comment
-
-
Originally posted by JML View PostNo voiko sen kunnostetun turbon säätää sillä mutterilla kuitenkin? Onko ne uudet säädetty valmiiksi ja kunnostettuja ei?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by JML View PostEikö ne siivet ole aina suunnilleen samassa asennossa siinä rungossa? Onko tästä jossain kuvia?
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostVoihan sitä yrittää säätää, mutta melkoinen operaatio ruuvata aina puolikierrosta ja käydä diagnostiikan kanssa ajelulla ja taas polttaa sormensa säätäessä. Uudet turbot on luonnollisesti tehtaalla penkissä säädetty. Juuri tämän VNT:n säätöongelman takia Garrett ei välitä virallisia osia VNT-turbojen huoltoon. Eli kaikissa kunnostetuissa VNT-turboissa on jonkun kolmannen osapuolen valmistama runko ja siivikko.
Comment
-
-
Originally posted by |parsakaali| View PostSäätö on todella tarkka ja väärin säädettynä vain särkee ahtimen tai ahtopaine ei nouse riittävästi. Sen kyllä saa säädettyä, joko tankoa säätämällä tai ohjelmallisesti. Rajoitin ruuviin ei kannata koskea. Halvassa on riski, että sitä ptää säätää. Mistä haluat kuvia? Säätimestä?
Comment
-
-
Originally posted by JML View PostOK, hyvä tietää. Aikamoisen riskin kyllä esim tuo turbotukku ottaa, kun lupaa 24kk takuun turbolle, eikä niitä ole säädetty mitenkään. Ihme porukkaa. Varmaan parit koneet on mennyt paskaksi noilla turboilla?
Kunnostetuissa on vain riski, että joutuu säätämään (tangossa on sinetti ja takuu raukeaa säätäessä). Kestävyydestä pidemmällä aikavälillä en osaa sanoa, mutta kymmentävuotta tuskin kestää.
Säätämisen tarve on helpoin tarkistaa ihan oikealla ahtopainemittarilla.Last edited by |parsakaali|; 22-07-2013, 20:37.
Comment
-
-
itellä on vaan tuo alipainekello rikki turbosta niin tilaan suoraan uuden turbon niin pääsee helpoimmalla.
ei tietenkään oo halvin vaihtoehto mut köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa
proturbolta kyselin e60:pin turboa niin hintaa jäis 1240€ vai olikohan se x5:sta :thinkNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
Comment