E39 M5 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoikkas
    replied
    Ei todellakaan poisteta. Tää vitun EPDM on yks paskaläjä hoitamaan asioita kun tulee vähääkään mutkaa matkaa niin alkaa pilli vinkumaan! Olen 23v hoitanut siviili ja krimaalipsykiatriassa potilaita ja nyt tää jäbä on yks niistä joita olisi pitänyt hoitaa.

Mun tapauksessa mun piti ostaa uusi xenon polttimo että sain samanväriset xenonit! Ei menny takuuseen taikka et siihen et hän lähetti väärät tilalle...

Leave a comment:

• Paabo
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Modet voisi siivota kaikki nämä "trolli-postaukset" pois asiallista topiikkia sotkemasta.Ja paskan jauhamisen voi asiasta kiinnostuneet sitten vaikka privalla selvitellä kuka teki mitä ja mitä jätti tekemättä.Eiköhän nämä ole jo kuitenkin foorumia lukeneiden kekuudessa ihan yleisessä tiedossa.

Sen jälkeen tämän minunkin postauksen voi poistaa bittiavaruuteen.
    Minun mielestä näitä taas ei missään nimessä pidä poistella. Esimerkiksi tässäkin viimeisten tekstien perusteella joku saattaa osata kysyä apua remonttiin joltain ja joltain taas saattaa sitten jättää jotain kysymättä.

Leave a comment:

• Heguli 31
    replied
    Modet voisi siivota kaikki nämä "trolli-postaukset" pois asiallista topiikkia sotkemasta.Ja paskan jauhamisen voi asiasta kiinnostuneet sitten vaikka privalla selvitellä kuka teki mitä ja mitä jätti tekemättä.Eiköhän nämä ole jo kuitenkin foorumia lukeneiden kekuudessa ihan yleisessä tiedossa.

Sen jälkeen tämän minunkin postauksen voi poistaa bittiavaruuteen.

Leave a comment:

• rizzo
    replied

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Purni View Post
    Harvemmin puutun näihin mutta nyt on jo vä'hän pakko. Raikun kanssa korjattiin kymmeniä femmoja aikoinaan kuntoon ja harvemmin oli ongelmia. EPDM on sitten ihan oma lukunsa, itse tyhmyyttä menit hajottamaan oman autonsa kun kävit naapurilles "näyttämässä" kolinoita jonka seurauksena ketjuohjain irtos ja meni vanoksen ja ventiilikopan väliin jumiin ja venat solmuun. Remontille annettiin hinta ja ITSE käskit odottamaan että myytkö auton pois tai keräät rahaa remonttiin. Noin 3kk myöhemmin (auto seisoi meidän hallin pihalla) aloit foorumilla itkemään et miks ei homma etene, eli silloin tuli eka tieto että auto pitää vissiin laittaa kuntoon. Autohan oli myös myynissä nettiautossa samaan aikaan "projektina". No ei siinä mitään, tieto kun tuli että laitetaan se auto kuntoon niin osat tilattiin ja samaan aikaan oli todella paljon vaikeuksia saada osua koska bmw siirtyi johonkin uuteeen varaosajärjestelmään tms. Sinähän et tätä tietenkään uskonut ja tulit taas foorumille trollaamaan. Auto kuitenkin niputettiin ja jopuduit maksamaan pelkästään osien hinnat, et työstä ollenkaan. Et sinuna pitäisin miettisin vielä pari kertaa kannataako alkaa avautumaan asiasta.
    Tämän käsityksen itsekin sain kun tuota silloin foorumilta seurasin. Muiden en ole nähnyt valittaneen Raikusta.. EPDM ei itse hoida asioitaa kovin hyvin kun lukee foorumia. Viime sivulla tässä keskustelusta löytyy jo kaksi esimerkkiä..

Leave a comment:

Working...
X