Kyllä ihan rehelliset powerflexit on ja ettei tarvitse väitellä niin kuva kertoo enemmän.
Tutkin vähän nettiä ja malli on muuttunut, ennen oli 2-osaiset. Tuota ei varmaan kovin helposti enää oteta pois ehjänä? Muuttuukohan ne i6-malleihinkin...?
Tutkin vähän nettiä ja malli on muuttunut, ennen oli 2-osaiset. Tuota ei varmaan kovin helposti enää oteta pois ehjänä? Muuttuukohan ne i6-malleihinkin...?
Itsekkin odotin kaksiosaista kun tilasin kun kerta nettikaupan kuvassa oli kaksiosainen. Eli ei ole luottamista kuviin mitä nettikaupoissa on. Olen huomannut muissakin tuotteissa saman. En tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :think
En tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :think
Nuo taitaa kyllä taipua herkemmin kuin aikaisemmat, ennen oli ne paksut kiekot ulkopuolella, nyt se kohta on paljon ohuempi. Ja sisäpinnassakin on nyt urat. Tosin mihin tuo sitten vaikuttaa, on kyllä arvoitus. Ehkäpä ohjaus vain on kevyempi ratin ääriasennoissa tms.
Kun porukka on vaihdellut noita reaktiotangon puslia tallissa, tuolla ulosvetäjä/prikka-pultti systeemillä. Niin pääseekö sen korinpuoleisen pultin aukaisemaan ilman että ryömii auton alle, ja kääntyykö tanko niin että sen puslan pääsee näpertämään inhimillissä olosuhteissa siitä tangosta pois ?
Moottorin pohjamuovi tietenkin ensin pois tieltä, mutta onnistuuko loput ihmeemmin ryömimättä auton alla.
Kyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
Kyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
Eikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.
Eikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.
Eli ei saa niitä pultteja irti jos ei irroita jotain muoveja, suunnittelun kukkanen...:(
Comment