Originally posted by Bmw Dreamer
View Post
Reaktiotangon puslat + muuta alustan osaa...
Collapse
X
-
Ne puslat lähtee myös bilteman ulosvetäjällä + parilla isolla prikalla ja pultilla, ei tarvitse porailla:
VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
-
Kertokaas mitä eroa on 535, 540 ja M5 puslilla verrattuna 520,523,525, 528 jne.pusliin ? Joissain kaupoissa nuo kasikoineisten puslat on eri varaosanumerolla. Joissain paikoissa sama pusla käy kaikkiin (olisiko liikkeen antama väärä tieto)... Eli onko niin mitä luulen että ne on isommat !Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
Ne on isommat, eli ei käy kutoseen.Originally posted by m5bimmeri View PostKertokaas mitä eroa on 535, 540 ja M5 puslilla verrattuna 520,523,525, 528 jne.pusliin ? Joissain kaupoissa nuo kasikoineisten puslat on eri varaosanumerolla. Joissain paikoissa sama pusla käy kaikkiin (olisiko liikkeen antama väärä tieto)... Eli onko niin mitä luulen että ne on isommat !
Comment
-
Mä oon ostanu Lemförderin raidetangonpään mikä tais olla Koreassa tai Taiwanissa tms tehty...Originally posted by Heguli 31 View PostAsiaa sivuten.Tänään ostetussa Lemförder tukivarren pussin tarrassa teksti: Made in Turkey
Seuraavaksi sitten ilmeisesti Kiina...
Eihän siinä muuta kunhan laatutaso säilyy...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Ehdottomasti Powerflexit!
Kaikki muut rimpulat kannattaa suosiolla unohtaa, ellei sitten halua jumppailla niiden kanssa tämän tästä...-The Driving Machine-
Comment
-
Tämän tästä? Onko 200tkm ja 10 vuotta vaikka liian usein sinun mielestäsi?Originally posted by Janis Petke View PostEhdottomasti Powerflexit!
Kaikki muut rimpulat kannattaa suosiolla unohtaa, ellei sitten halua jumppailla niiden kanssa tämän tästä...
Olen kumpaakin laittanut ja kyllähän uretaanipuslat toki tuo lisää tuntumaa ja ymmärrän niiden käytön esim harrasteautossa mutta käyttöautooni en moisia kyllä halua. Vaikka ero pieni onkin niin tulee sieltä aina enemmän tärinöitä ja värinöitä läpi.
Ja ihan varmasti rupeavat narisemaan 10 vuoden sisällä jollei käytä auki ja heitä uusia rasvoja parin vuoden välein.
Mutta kukin tavallaan
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
autoteilemann.de
Toimitusaika arviolta kuusi arkipäivää, toimitetaan kotiovelle. Ainakin teoriassa.
Postikulut 15€. Tilisiirto näkyy heillä yhden vuorokauden sisällä.
Todennäköisesti yksi halvimpia paikkoja ostaa tukivarsia Saksasta. Saa myös moneen muuhun merkkiin laatuosaa.
Osia ostaessa on aina hyvä turvautua bmwfans.info sivustoon ja etsiä auton vin-numerolla oikeat osat. Autoteilemann useimmiten myös ilmoittaa nämä osanumerot ilmoituksissaan.
Tietysti sitten luotettavaksi havaittu car-parts24.de on toinen varsin passeli paikka ostaa tukivarsia.
Comment
-
Onko sitten niin, että lemförder saksassa on keskittynyt uudenpien automallien osien tuotantoon ja teettää ulkomailla sitten vanhempien mallien osat? Jos ei ole omassa tehtaassa enää järki tehdä vanhaa vähän kaupaksi menevää osaa, joten ulkomailla "museoautojen" osat halvalla.Originally posted by Heguli 31 View PostAsiaa sivuten.Tänään ostetussa Lemförder tukivarren pussin tarrassa teksti: Made in Turkey
Seuraavaksi sitten ilmeisesti Kiina...
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
No itse en yhtään autoa ole omistanut kymmentä vuotta / 200 tkm sillä ajanut, joten mene ja tiedä...Originally posted by Supa View PostTämän tästä? Onko 200tkm ja 10 vuotta vaikka liian usein sinun mielestäsi?
Olen kumpaakin laittanut ja kyllähän uretaanipuslat toki tuo lisää tuntumaa ja ymmärrän niiden käytön esim harrasteautossa mutta käyttöautooni en moisia kyllä halua. Vaikka ero pieni onkin niin tulee sieltä aina enemmän tärinöitä ja värinöitä läpi.
Ja ihan varmasti rupeavat narisemaan 10 vuoden sisällä jollei käytä auki ja heitä uusia rasvoja parin vuoden välein.
Mutta kukin tavallaan
-The Driving Machine-
Comment
-
Hmm, no minulla Lemförderin reaktiotankojen JA alatukivarsien puslat kesti 2v. ja n. 50tkm että aika usein hintaan nähden niitä kyllä saisi vaihdella. Ja on kyllä olla ihan oikein asennettu eli puslien puoli kiristetty paino päällä.Originally posted by Supa View PostTämän tästä? Onko 200tkm ja 10 vuotta vaikka liian usein sinun mielestäsi?
Olen kumpaakin laittanut ja kyllähän uretaanipuslat toki tuo lisää tuntumaa ja ymmärrän niiden käytön esim harrasteautossa mutta käyttöautooni en moisia kyllä halua. Vaikka ero pieni onkin niin tulee sieltä aina enemmän tärinöitä ja värinöitä läpi.
Ja ihan varmasti rupeavat narisemaan 10 vuoden sisällä jollei käytä auki ja heitä uusia rasvoja parin vuoden välein.
Mutta kukin tavallaan
EDIT: liekkö sitten täälläpäin vaikuttaa tukivarsien elinikään teiden paska kunto, koska on semmoista perunapeltoa välillä nuo tiet. Ja talvella sitten vielä perunapelto x 2Last edited by miccou; 24-10-2013, 07:24.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
Enemmän siihen vaikuttaa tuuri ja kuun asento. Tuntuu kestävän miten sattuu. Veli ajaa todella huonoilla teillä todella kovaa. 200tkm kesti orggis reaktiotangon puslat.Originally posted by miccou View Post
EDIT: liekkö sitten täälläpäin vaikuttaa tukivarsien elinikään teiden paska kunto, koska on semmoista perunapeltoa välillä nuo tiet. Ja talvella sitten vielä perunapelto x 2
Comment
-
Kyllä nuo autona uuteen asennetut yleensä sen 150-200tkm kestää joka on mielestäni varsin hyvä suorite.
Sitä voi tietysti spekuloida tuleeko BMW logoilla tulevat puslat eri tuotantolinjalta.
Ainakin TRW osat on ulkonäölllisesti "huonompia" kuin vastaavat orggikset, mene ja tiedä. Lähinnä työstön laatu, käytetyt suojakumien pidikeraudat jne.
Ei noissa itse puslien hinnoissa juuri ole eroa vaikka orggiksena ostaisi, tukivarsissa kyllä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Itse ainakin kun ostin 535:een powerflexit niin ne on yksiosaiset eli tarvitsee prässiä että saa paikalleen ja kyseessä siis reaktiotangon pusla.Originally posted by m5bimmeri View PostKertokaas mitä eroa on 535, 540 ja M5 puslilla verrattuna 520,523,525, 528 jne.pusliin ? Joissain kaupoissa nuo kasikoineisten puslat on eri varaosanumerolla. Joissain paikoissa sama pusla käy kaikkiin (olisiko liikkeen antama väärä tieto)... Eli onko niin mitä luulen että ne on isommat !
Comment
-
Comment