Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reaktiotangon puslat + muuta alustan osaa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • asoh
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 289
    • mikkeli

    #31
    Originally posted by TJJ View Post
    Mitkähän sinä ostit? Meyle HD:t? Kyllä Powerflexit ovat 2-osaiset myös V8-malleissa.
    Kyllä ihan rehelliset powerflexit on ja ettei tarvitse väitellä niin kuva kertoo enemmän.
    Attached Files
    Nykyinen.
    e39 535i V8

    ex.
    e36 320i

    http://asoh.kuvat.fi/kuvat/Bmw/

    Comment

    • TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

      #32
      Originally posted by asoh View Post
      Kyllä ihan rehelliset powerflexit on ja ettei tarvitse väitellä niin kuva kertoo enemmän.
      Tutkin vähän nettiä ja malli on muuttunut, ennen oli 2-osaiset. Tuota ei varmaan kovin helposti enää oteta pois ehjänä? Muuttuukohan ne i6-malleihinkin...?
      E39 528iA

      Comment

      • asoh
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 289
        • mikkeli

        #33
        Originally posted by TJJ View Post
        Tutkin vähän nettiä ja malli on muuttunut, ennen oli 2-osaiset. Tuota ei varmaan kovin helposti enää oteta pois ehjänä? Muuttuukohan ne i6-malleihinkin...?
        Itsekkin odotin kaksiosaista kun tilasin kun kerta nettikaupan kuvassa oli kaksiosainen. Eli ei ole luottamista kuviin mitä nettikaupoissa on. Olen huomannut muissakin tuotteissa saman. En tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :think
        Nykyinen.
        e39 535i V8

        ex.
        e36 320i

        http://asoh.kuvat.fi/kuvat/Bmw/

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          #34
          Originally posted by asoh View Post
          En tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :think
          Nuo taitaa kyllä taipua herkemmin kuin aikaisemmat, ennen oli ne paksut kiekot ulkopuolella, nyt se kohta on paljon ohuempi. Ja sisäpinnassakin on nyt urat. Tosin mihin tuo sitten vaikuttaa, on kyllä arvoitus. Ehkäpä ohjaus vain on kevyempi ratin ääriasennoissa tms.

          On ne valmistajankin sivulla:
          E39 528iA

          Comment

          • m5bimmeri
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2011
            • 250
            • Suomi

            #35
            Kun porukka on vaihdellut noita reaktiotangon puslia tallissa, tuolla ulosvetäjä/prikka-pultti systeemillä. Niin pääseekö sen korinpuoleisen pultin aukaisemaan ilman että ryömii auton alle, ja kääntyykö tanko niin että sen puslan pääsee näpertämään inhimillissä olosuhteissa siitä tangosta pois ?

            Moottorin pohjamuovi tietenkin ensin pois tieltä, mutta onnistuuko loput ihmeemmin ryömimättä auton alla.
            Köyhä ja BMW, huono yhtälö...

            Comment

            • Bomb5
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2011
              • 726
              • Kivijärvi

              #36
              Kyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
              Last edited by Bomb5; 28-12-2013, 12:57.
              E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

              Comment

              • zener
                Moderator
                • Oct 2004
                • 14353
                • Oulu

                #37
                Originally posted by Bomb5 View Post
                Kyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
                Eikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.
                E65 730dA '04 klick
                F10 520dA '11 klick
                E34 520iA '91 klick

                Instagram


                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                Comment

                • m5bimmeri
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2011
                  • 250
                  • Suomi

                  #38
                  Originally posted by zener View Post
                  Eikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.
                  Eli ei saa niitä pultteja irti jos ei irroita jotain muoveja, suunnittelun kukkanen...:(
                  Köyhä ja BMW, huono yhtälö...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎