Originally posted by TJJ
View Post
Reaktiotangon puslat + muuta alustan osaa...
Collapse
X
-
Kyllä ihan rehelliset powerflexit on ja ettei tarvitse väitellä niin kuva kertoo enemmän.
-
Comment
-
Itsekkin odotin kaksiosaista kun tilasin kun kerta nettikaupan kuvassa oli kaksiosainen. Eli ei ole luottamista kuviin mitä nettikaupoissa on. Olen huomannut muissakin tuotteissa saman. En tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :thinkOriginally posted by TJJ View PostTutkin vähän nettiä ja malli on muuttunut, ennen oli 2-osaiset. Tuota ei varmaan kovin helposti enää oteta pois ehjänä? Muuttuukohan ne i6-malleihinkin...?
Comment
-
Nuo taitaa kyllä taipua herkemmin kuin aikaisemmat, ennen oli ne paksut kiekot ulkopuolella, nyt se kohta on paljon ohuempi. Ja sisäpinnassakin on nyt urat. Tosin mihin tuo sitten vaikuttaa, on kyllä arvoitus. Ehkäpä ohjaus vain on kevyempi ratin ääriasennoissa tms.Originally posted by asoh View PostEn tiedä muista malleista mut äkkiseltään vois kuvitella että toi yksiosainen on vielä jämäkämpi kuin kaksiosainen kun on yhtä luuta. :think
On ne valmistajankin sivulla:
Comment
-
Kun porukka on vaihdellut noita reaktiotangon puslia tallissa, tuolla ulosvetäjä/prikka-pultti systeemillä. Niin pääseekö sen korinpuoleisen pultin aukaisemaan ilman että ryömii auton alle, ja kääntyykö tanko niin että sen puslan pääsee näpertämään inhimillissä olosuhteissa siitä tangosta pois ?
Moottorin pohjamuovi tietenkin ensin pois tieltä, mutta onnistuuko loput ihmeemmin ryömimättä auton alla.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
Kyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
Last edited by Bomb5; 28-12-2013, 12:57.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Eikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.Originally posted by Bomb5 View PostKyllä ne jarrujen ilmanohjaimien muovit joutuu ottamaan pois, että reaktiotankojen pultit mahtuu ulos puslapäistä. Tästä ei kyllä yleensä missään mainita, mutta ne oli ainakin mun mielestä vähän perseestä ottaa pois ja joutuu ettimään ruuveja ihan ihme paikoista. Eli joutuu ryömimään auton alla monesta eri suunnasta ja vielä puskurin läpikin kahteen suuntaan.
Comment
-
Eli ei saa niitä pultteja irti jos ei irroita jotain muoveja, suunnittelun kukkanen...:(Originally posted by zener View PostEikai ny sentään parin muovin kans vielä voi hermot mennä... Mutta tosiaan kivempi ne on auton alla irrottaa ku alkaa pyöränkotelosta kurottamaan pulttia auki.
Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
Comment