Tuli tänään poistettua tuo venttiili ja kyllä suosittelen toisillekin! Loppui kytkimestä kaikki sea ihme tärinä ja värinä mitä oli liikkeellelähdössä aiemmin.
kytkinmodis e39:iin
Collapse
X
-
Itsellä kun ei ole mahdollisuutta tehdä tuota operaatiota, niin jos liikkeessä teettää, niin miten pitkään ko. operaatio kokonaisuudessaan vie? Olettaisin että alle tunnin?
edit: sellanen vielä, että kun ottaa tuon CDV:n välistä pois, niin saako tuon putken suoraan kiinni työsylinteriin vai tarviiko jonkun välikappaleen?Last edited by Tomi T; 21-08-2005, 11:24.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
kyllä siitä selviää puolessa tunnissa ilmauksineen. Mitään välikappaletta ei tarvi,Originally posted by Tomi TItsellä kun ei ole mahdollisuutta tehdä tuota operaatiota, niin jos liikkeessä teettää, niin miten pitkään ko. operaatio kokonaisuudessaan vie? Olettaisin että alle tunnin?
edit: sellanen vielä, että kun ottaa tuon CDV:n välistä pois, niin saako tuon putken suoraan kiinni työsylinteriin vai tarviiko jonkun välikappaleen?
putki sopii suoraan sylinteriin.
Comment
-
Mikään alkuperäinen lista, se lista on jenkeissä myydyt mallit. Mun lista taas on kohtuu perusteellisen etk tarkistuksen tulos. Ja kyllä, -98 318i:ssä on cdv."Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
There's no one else to take the consequences
See when the day is gone free & the night creeps up on me
I take my B.M.W that's where I wanna be..."
D.A.D. True Believer
Comment
-
Auto ylös, pohjalevy pois. CDV-venttiili on kytkimentyösylinterin ja kytkinputken välissä. Liitokset auki, CDV pois ja kytkinputki tilalle. Nestettähän tuolta tulee, joten täytyy toimia ripeästi. Sitten tarvitset kaverin, että saat kytkimen ilmattua. Eli kytkin pohjaan ilmausruuvi auki => tulee nestettä ja ilmaa, sitten ruuvi kiinni ja kytkin ylös(saattaa joutua nostamaan jalalla/käsin) ja samaa toistetaan kunnes ilmaa ei enää tule. Muista lisätä välillä nestettä säiliöön! Jos laittaa läpinäkyvän letkun kiinni tuohon ilmausruuviin, niin näkee helposti kun ilmakuplat tulee. Sitten vaan pohjalevy paikalleen auto alas ja koeajolle.Originally posted by janppiKuva tai pieni selitys miten CDV:n poisto parhaiten onnistuu.
edit: niin ja auto on e39 528i, vm. 1997
Tuossahan noita ohjeita on ja kuviakin http://www.bmwtips.com/tipsntricks/cdv/cdv.htm
ja http://www.bmwtips.com/tipsntricks/DZ/CDV.htmE46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment
-
Onko vaihto/poistoneuvoja E46 325xi malliin?? Taitaa varmaan mennä ihan suoraan kiinni, vaikka sen poistaa?F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
Antakaa vinkkiä kuka poistaisi tuon CDV:n Turun seudulla. Ei jaksa / ei oo sopivaa paikkaa alkaa räpläämään tuon jarrunesteen kanssa itse.Ex Bemut:
i3 REx -14
F15 xDrive40e -16
E71 X6 3.0 Sport -11
F10 525d x-Drive M-Sport -12
E70 X5 3.0sd -08
F36 418d Gran Coupe
F30 316d -12
E93 320i -08
E70 X5 3.0d Sport -07
E53 X5 3.0d Sport -04
E61 530dA M-Sport individual -06
E39 530dA touring -02 M-Sport 2
E30 320i cabriolet -92 "kesämopo"
E46 330i touring -01
E36 328i Coupe -97
E30 325i cabriolet -87
E30 316 -83 → 2.1 TIC M3 look
E21 318i -81
Comment
-
varmaan onnistuu jokaikiseltä pajalta. Ei muutakuin varaa aika lähimmältä sepältä.Originally posted by VilleWAntakaa vinkkiä kuka poistaisi tuon CDV:n Turun seudulla. Ei jaksa / ei oo sopivaa paikkaa alkaa räpläämään tuon jarrunesteen kanssa itse.
Comment
Comment