Uusi tarvikepusla ei todennäköisesti ole täysin samoilla mitoilla, kuin alkuperäinen ja jää näin ollen löysälle tuohon apurungon kiinnityshaarukkaan, vaikka pultin vetää "kireälle".
Lainaus edeltä:
"Otettiin vielä uudet puslat auki ja katsottiin että pultti varmasti tiukkaa puslan haarukkaan."
Ja ei niin ohuita prikkoja olekaan mitkä mahtuisivat sinne väliin, pusla kun meni siihen haarukkaan naputtamalla.
Tarkoitatko, että rengasta auton ajosuunnassa ?
Kyllä.
Tämä on tietysti arvailu, mutta olisiko mahdollista, että reaktiotangon nivelpäässä on väljää, mikä on hankala havaita vääntelemällä, kun ripustus on kasassa? Jos ei kuulunut hieman väljällä puslalla, mutta nyt tiukalla puslalla kuuluu, kun niveleen kohdistuu enemmän voimaa ajossa, kun pusla ei anna niin paljoa periksi? E39:n tuennasta on kuulemma hankala löytää väljää ja olen tähän itsekin törmännyt.
Tuli itsellä myös mieleen.
Kokeilitteko vielä tuota kuskinpuolen reaktiotangon nivelpäätä asennuksen aikana käännellä niin, että sen puslapää on irti, jolloin reaktiotankoa pääsee paremmin kääntämään eri asentoihin?
Kyllä kokeiltiin.
Jos ilmanohjaimet on vielä irti,
Ei ole enää, ja perjantaina menee katsastusasemalle ravistukseen ja on kumma jos ei väljää löydy ?!?
Lainaus edeltä:
"Otettiin vielä uudet puslat auki ja katsottiin että pultti varmasti tiukkaa puslan haarukkaan."
Ja ei niin ohuita prikkoja olekaan mitkä mahtuisivat sinne väliin, pusla kun meni siihen haarukkaan naputtamalla.
Tarkoitatko, että rengasta auton ajosuunnassa ?
Kyllä.
Tämä on tietysti arvailu, mutta olisiko mahdollista, että reaktiotangon nivelpäässä on väljää, mikä on hankala havaita vääntelemällä, kun ripustus on kasassa? Jos ei kuulunut hieman väljällä puslalla, mutta nyt tiukalla puslalla kuuluu, kun niveleen kohdistuu enemmän voimaa ajossa, kun pusla ei anna niin paljoa periksi? E39:n tuennasta on kuulemma hankala löytää väljää ja olen tähän itsekin törmännyt.
Tuli itsellä myös mieleen.
Kokeilitteko vielä tuota kuskinpuolen reaktiotangon nivelpäätä asennuksen aikana käännellä niin, että sen puslapää on irti, jolloin reaktiotankoa pääsee paremmin kääntämään eri asentoihin?
Kyllä kokeiltiin.
Jos ilmanohjaimet on vielä irti,
Ei ole enää, ja perjantaina menee katsastusasemalle ravistukseen ja on kumma jos ei väljää löydy ?!?
Comment