Olis meinaan tollanen CCC ja hyllyssä odottamassa asennusta. Kyllähän tuo NBT tai CIC kiinnostaa, mutta missä hinnoissa ne pyörii?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-askin vaihto ccc:en
Collapse
X
-
Originally posted by Tony0 View PostKarvalakki navi löytyy nuolilla. Tarvitaanko tuohon mitään johtosarjaa vai onko ihan plug and play?
eli yhtäkaikki, ei ole juurikaan iso homma e9x malleissa joissa navi on aina jos näytöllinen koelauta.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View Postccc:n tuulettimelle piuhat, näyttö kaapeli ccc mallista, mikrofonit yms kattoon ja niille johdot, tuuletus putki mallia ccc ja muutama liitinrunko. kaikkiaan maksavat marmorilla reippasti alle satkun, mutta jos haluaa visusti tehä niin näyttökaapeli ja tuuletusputki piisaa, muut johdot saa tinaamalla.
eli yhtäkaikki, ei ole juurikaan iso homma e9x malleissa joissa navi on aina jos näytöllinen koelauta.
Comment
-
-
Originally posted by Tony0 View PostMihkäs tuota mikrofonia tarvitsee? Mistähän saisi nuo kaikki helposti kerralla? Ebay?Last edited by böntti; 17-10-2014, 01:00.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostSe on puheentunnistuksen mikrofoni. Ominaisuus vaati kyllä sitten sinne CCC:hen oikean FSC-koodin. Koska autossa on tehtaalta lähtiessä ollut mask, ei koodia ole valmiina missään. Uuden koodin saa ehkä marmorilta hintaan useampi satanen. Koko tunnistus on melkoisen turha joten mun mielestä se ja sitä myöten mikki kannattaa jättää pois.Onko tuohon ccc:n koodaukseen olemassa ihan step by step ohjetta netissä? Tai sitten jos joku voisi avustaa sen koodaamisessa, kun kerran vehkeet löytyy itseltäkin.
Last edited by Tony0; 17-10-2014, 08:28.
Comment
-
-
Originally posted by Tony0 View PostEli siis todellakin aivan turha. Eihän toi tunnista millään rallienglantiaOnko tuohon ccc:n koodaukseen olemassa ihan step by step ohjetta netissä? Tai sitten jos joku voisi avustaa sen koodaamisessa, kun kerran vehkeet löytyy itseltäkin.
Sun pitää sitten huomioida myös se että onko autossa mulf/tcu. Noitten kautta siinä voi olla karvalakkimallin puheentunnistus. Silloin mikrofoni menee konttiin, ja fsc-koodia ei tartte. Laita sun auton varustelista ja valmistuspäivä tähän niin arvotaan sopiva lista tilalle.Last edited by böntti; 17-10-2014, 10:15.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Tony0 View PostEli siis todellakin aivan turha. Eihän toi tunnista millään rallienglantiaOnko tuohon ccc:n koodaukseen olemassa ihan step by step ohjetta netissä? Tai sitten jos joku voisi avustaa sen koodaamisessa, kun kerran vehkeet löytyy itseltäkin.
now. 530D E61 2005
ex. 325i A Touring 2004
Comment
-
-
Niinku Tony0 sanoi, rallienglantia tuo ei oikein meinaa tunnistaa. Toki makuasia, itse olen kokenut turhaksi ja ennen kaikkea en maksais useampaa satasta tuon aktivoimisesta.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostNiinku Tony0 sanoi, rallienglantia tuo ei oikein meinaa tunnistaa. Toki makuasia, itse olen kokenut turhaksi ja ennen kaikkea en maksais useampaa satasta tuon aktivoimisesta.now. 530D E61 2005
ex. 325i A Touring 2004
Comment
-
-
Itse vaan toisinaan mietin sitä että mistä nämä jälkiasennus cic/nbt:et on lähtöisin? Saksassa vaan nykyään todella yleistä että cic/nbt lähtee bemarista "kävelemään". Tuskimpa kovin montaa nbt autoa on vielä kolaroitukaan, että purkuautoista niitä saisi vai kannattaako hilppeet ostaa uutena marmorilta? En nyt tietenkään sano etteikö täällä kauppattaisi "reilun kaupan" naveja, lähinnä tälläistä pohdiskelua jos joku voisi aihetta hieman avata.
Comment
-
-
Ebaysta ne tilataan ja Latvia/Liettua-akselilta tulevat. Osa myyjistä väittää kotipaikakseen Englantia mutta silti tavara tulee "Latvian/Liettuan varastosta". Sitähän ei kukaan tiedä että mistä ovat lähtöisin, osa varmaankin varastettuja mutta kyllä NBT on ollut markkinoilla jo pari vuotta eli kolarimatskuakin löytyy. Oon kuullut myös että porukka vaihtaa prof naveja perusradioihin autokauppojen yhteydessä, navista kun ei juuri lisähintaa irtoa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostNo eipä siinä muuta ku muokkaat auton varustelistan viihdelaitteiden osalta vastaamaan professional navilla olevaa autoa ja koodaat auton tuon listan mukaan.
Sun pitää sitten huomioida myös se että onko autossa mulf/tcu. Noitten kautta siinä voi olla karvalakkimallin puheentunnistus. Silloin mikrofoni menee konttiin, ja fsc-koodia ei tartte. Laita sun auton varustelista ja valmistuspäivä tähän niin arvotaan sopiva lista tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostItse vaan toisinaan mietin sitä että mistä nämä jälkiasennus cic/nbt:et on lähtöisin? Saksassa vaan nykyään todella yleistä että cic/nbt lähtee bemarista "kävelemään". Tuskimpa kovin montaa nbt autoa on vielä kolaroitukaan, että purkuautoista niitä saisi vai
En usko, että NBT/CIC loppujen lopuksi mikään järjetön buumi on. Oikeastaan ihmettelen, että täällä näyttäisi ihmiset olevan kovinkin innoissaan jostakin CIC:stä. Itse en eroa LCI CCC:hen juuri keksi. En ainakaan maksaisi yhtään ekstraa. Toisaalta hyvä, koska itsellä kiikarissa jossakin vaiheessa LCI M-ASK E90/87:sta, sellaisen varmaan saa pilkkahinnalla, koska se on "niin mopo".BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Varustelistan saa tuolta: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
No onhan sen CCC:n käytettävyys melko syvältä jos vertaa CIC:hen, yläpalkin valikko on aivan surkea. NBT sen sijaan ei sitten tuokkaan paljoa mitään uutta verrattuna CIC:hen, ainoastaan blingblingiä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment