Korjausohjeisiin oli kuulemma tullut tarkennusta että ainakin päävirtakaapelin paksuus mitataan ennen vaihtoa tms. Omani ei kuulemma täyttänytkään sitten vaihtokriteeriä mutta itse läpiviennin sanoivat tehneensä kokonaan uusiksi ja rasvaukset yms perään. Vähän hämmentynyt olo jäi kun ensin odotettiin uutta osaa kuukausi ja sitten melkein toinen mokoma huoltoaikaa ja lopuksi kaapelia ei vaihdettukaan mutta jos se noin pelaa niin käy se minulle. Täytyy seurailla tilannetta.
Täällä myös koko kaapeli vaihtoon kun viime perjantaina jäi tarkastuksessa asentajan käteen eikä edes oireillut aiemmin yhtään, tälle perjantaille lupasivat yrittää valmiiksi. Autolta kun kävin tavaroita hakemassa niin näkyi kyydissä olevan osat laajaan remonttiin sisältäen sen isomman läpiviennin myös.
Täällä myös koko kaapeli vaihtoon kun viime perjantaina jäi tarkastuksessa asentajan käteen eikä edes oireillut aiemmin yhtään, tälle perjantaille lupasivat yrittää valmiiksi. Autolta kun kävin tavaroita hakemassa niin näkyi kyydissä olevan osat laajaan remonttiin sisältäen sen isomman läpiviennin myös.
Potilaana -03 530d
Muutaman päivän viivästyi työn valmistuminen alkuperäisestä lupailusta, syyksi mainitsi olleen jotain ongelmia pohjan suojamuovilevyn kiinnikkeiden kanssa.
Kukaan ei sieltä suunnasta viivästyksistä ilmoittanut mitään :/
Tuossa muun syyn takia auton alla poikettuani vilkasin sen muovin kiinnitystä ja jotain ongelmia vissiin oli ollut kun oli koko muovi vedetty vaan lättäkantaisilla wronic-ruuveilla kiinni.
Huonoa palvelua saan kotonakin mutta tuo nyt vaan oli "pakko" käyttää tuolla.
Tänään LCI E61 tarkastukseen ja todettu että menee kaapeli uusiksi.
Ei ole oireillut lainkaan - kaapelin kunnosta en osaa sanoa mitään kun en ole kurkannut itse sitä.
Osia löytyi hyllytavarana joten auto työn alle ja uusi 1er sijaisautoksi ilman kuluja..
Toistaiseksi ainakin pisteet marmorille
Oma 400 tkm rullattu, vm. 05 535d kävi tarkastuksessa Autokeskuksessa. Tuloksena vain läpiviennin putsaus ja rasvaus, ei muuta. Aikaa meni noin 30 min.
Alkupään E60 kävi takaisinkutsun vuoksi tarkastuksessa. Auto on saksantuonti ja läpivienti oli hyvässä kunnossa, joten pelkkä liittimen rasvaus oli riittävä toimenpide.
2009vm 530d 300tkm kävi tarkistuksessa. Tason 3 korjaus eli kaikki uusiksi. Oli pahan näköinen, toivotaan ettei pala ennen korjausta. Tuttu koski oman e61 johtoon ja hitsasi hetken päästä kiinni, meinasi palaa koko auto.
Suosittelen käyttämään näytillä, ainakaan ifin palovakuutus ei korvaa mekaanisesta tai sähköviasta johtuvaa palamista. Ainoastaan salamanisku tai tuhopoltto, kannattaa lukea ehdot
Olipas hyvä kun lukasin tämän ketjun. Auto menee huomenna huoltoon parkkitutkien takia niin pitääpä kysästä tämä samalla onko kamppanjoita auki. Auto ollu itsellä 2 viikkoa.
Vaikuttaako tuo katsastukseen jos tuota kampanjan tarkastusta ei ole kerinnyt tekemään ennen leimaa? Omassa alkaa leima lähenemään ja ei ole semmoista aikaa että pääsisi ennen sitä käyttämään autoa marmorilla oon vaan joskus kuullut essonbaarin legendaa, että ne tarkastaisi nuo suoritetut kampanjat leimalla
Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Vaikuttaako tuo katsastukseen jos tuota kampanjan tarkastusta ei ole kerinnyt tekemään ennen leimaa? Omassa alkaa leima lähenemään ja ei ole semmoista aikaa että pääsisi ennen sitä käyttämään autoa marmorilla oon vaan joskus kuullut essonbaarin legendaa, että ne tarkastaisi nuo suoritetut kampanjat leimalla
Jossain vaiheessa ainakin tiettyjen takaisinkutsujen tekemättömyydestä tulee katsastuksessa sanomista, mutta tämä on niin tuore kampanja ettei vielä vaikuta.
Jossain vaiheessa ainakin tiettyjen takaisinkutsujen tekemättömyydestä tulee katsastuksessa sanomista, mutta tämä on niin tuore kampanja ettei vielä vaikuta.
Okei pitää varata aika heti kun tulee töistä vapaata, kerkee vaan leima tulemaan ennen sitä.
Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment