Jos vielä tarkentaisin omaa mielipidettä E60 Sport penkeillä (Dacota nahkaa).
Rattia en saa tarpeeksi lähelle penkkiä, ja jos säädän penkin ratin kannalta oikeaksi, on jopa vasen jalka tuella aivan koukussa.
Oikean jalan paikkaa en ole vielä löytänyt, kun vakkari on päällä, niin en oikein tiedä missä ihmeen asennossa oikea jalka lepäisi ilman jatkuvaa jännitystä.
Olen vain 177cm pitkä ja silti reisituki on uloimmassa asennossa, minusta sinänsä ihan ok, mutta vasemman ja oikean jalan kannalta tilanne on ristiriitainen, vasemman soisi olevan oikoisemman kuin oikean, siihen ei tietysti symmetrinen istuin anna mahiksia.
Yksi suurimmista syistä vaihtaa Skoda Bemariin, oli äänettömyyden tavoittelu (meikäläisen korvat tinnittää ihan hel..tisti vähänkään pitemmän ajorupeaman jälkeen).
No, hyväuskoisena olin lukenut testejä ja päässyt käsitykseen, että 5xx Bimmerit on niitä hiljaisimpia tavan henkilön ostettavissa olevista autoista.
Tuo Kotkan reissu, jolloin ajettiin vakkarilla 130km/h asetuksilla, muutti kyllä odotukset pettymykseksi, eipä tuossa ollut oikeasti havaittavasti hiljaisempaa kuin vaihdossa menneessä Skodan 2.0TDi:ssäkään, varsinkin takarenkaat antoi melkoista huminaa/kuminaa. Voiko olla mahdollista, että Pirelli Cinturato P7 takarenkaat on niin paljon äänekkäämmät, että ne pilaa uusien GY EfficientGrip renkaiden äänettömyyden?
Yllättävää siis on, että kaupunkinopeuksilla auto on selkeästi hiljaisempi kuin saman ikäinen Skoda (Elegance varustelu), mutta maantiellä tilanne tasoittuu selkeästi - näin siis minun korvin koettuna.
Rattia en saa tarpeeksi lähelle penkkiä, ja jos säädän penkin ratin kannalta oikeaksi, on jopa vasen jalka tuella aivan koukussa.
Oikean jalan paikkaa en ole vielä löytänyt, kun vakkari on päällä, niin en oikein tiedä missä ihmeen asennossa oikea jalka lepäisi ilman jatkuvaa jännitystä.
Olen vain 177cm pitkä ja silti reisituki on uloimmassa asennossa, minusta sinänsä ihan ok, mutta vasemman ja oikean jalan kannalta tilanne on ristiriitainen, vasemman soisi olevan oikoisemman kuin oikean, siihen ei tietysti symmetrinen istuin anna mahiksia.
Yksi suurimmista syistä vaihtaa Skoda Bemariin, oli äänettömyyden tavoittelu (meikäläisen korvat tinnittää ihan hel..tisti vähänkään pitemmän ajorupeaman jälkeen).
No, hyväuskoisena olin lukenut testejä ja päässyt käsitykseen, että 5xx Bimmerit on niitä hiljaisimpia tavan henkilön ostettavissa olevista autoista.
Tuo Kotkan reissu, jolloin ajettiin vakkarilla 130km/h asetuksilla, muutti kyllä odotukset pettymykseksi, eipä tuossa ollut oikeasti havaittavasti hiljaisempaa kuin vaihdossa menneessä Skodan 2.0TDi:ssäkään, varsinkin takarenkaat antoi melkoista huminaa/kuminaa. Voiko olla mahdollista, että Pirelli Cinturato P7 takarenkaat on niin paljon äänekkäämmät, että ne pilaa uusien GY EfficientGrip renkaiden äänettömyyden?
Yllättävää siis on, että kaupunkinopeuksilla auto on selkeästi hiljaisempi kuin saman ikäinen Skoda (Elegance varustelu), mutta maantiellä tilanne tasoittuu selkeästi - näin siis minun korvin koettuna.
Comment