Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mikäs tuota ohjausta vaivaa kun aluksi alkoi kävelyvauhdissa naksumaan kääntäessä ja nyt kuulostaa rattia kääntäessä kun joku hinkkaisi johonkin? Motarivauhdeissa kuuluu ihme helinää ratin takaa jostain?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostTai sitten takakontista akkukaapelin läpiviennistä. Ja hups onkin auto koht ilmiliekeissä
Mulla on 130% lunastusturva, eli menköön vaan. Ostan sitten Volvon sillä rahalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mnederst View PostKabiiniin on viime päivinä tullut kuumentuneen muovin hajua, joka ilmeisesti on lähtöisin konepellin alta. Onko mitään havaintoa, mistä kannattaisi alkaa selvittää asiaa?
Auto E61 LCI 523i.
Leave a comment:
-
-
Kabiiniin on viime päivinä tullut kuumentuneen muovin hajua, joka ilmeisesti on lähtöisin konepellin alta. Onko mitään havaintoa, mistä kannattaisi alkaa selvittää asiaa?
Auto E61 LCI 523i.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by huitoja2 View PostSaako vakiopeilien runkoa mistää erikseen? Siis sitä kevytmetallista kolmiota missä itse peili on kiinni?
Omassa maali alkaa irtoilemaan tuosta osasta ja helpoin olisi varmaan uusia koko kolmio...
Leave a comment:
-
-
Saako vakiopeilien runkoa mistää erikseen? Siis sitä kevytmetallista kolmiota missä itse peili on kiinni?
Omassa maali alkaa irtoilemaan tuosta osasta ja helpoin olisi varmaan uusia koko kolmio...
Leave a comment:
-
-
E60 ilmoittaa aina liikkeelle lähtiessä että takaluukku olisi auki, vaikka ei ole. Missä vika?
Leave a comment:
-
-
No sepä selvittikin asian.
Toiseenkin kertaan ihmettelin ja tilasin sunnuntaina sitten kotimaasta tuon antennivahvistimen ja PDC-ohjainyksikön.
Leave a comment:
-
Leave a comment: