Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hakkapeliitta
    replied
    Originally posted by Mikiis View Post
    Kuka osais sanoa 535deen jarrulevyjen minimi vahvuudet, tai mistä vois urkkia tietoutta?
    Etujarrut Autodatan mukaan
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Mikiis
    replied
    Kuka osais sanoa 535deen jarrulevyjen minimi vahvuudet, tai mistä vois urkkia tietoutta?

    Leave a comment:


  • Pysse
    replied
    Originally posted by Pysse View Post
    136tkm ajettu n47 520d säksättää oudosti, mielestäni tulee koneen etupuolelta. Dampperi, kiristin, joku muu, vai ihan normaalia?

    Nostelen tätä näkyville, jos nyt osuisi sopiville silmille.

    Leave a comment:


  • Hakkapeliitta
    replied
    Originally posted by jotapelt View Post
    Ei ole raksittuna, joten mitä osia mahtaa vaatia?
    Jollei ole BT valmiutta autossa, en ainakaan itse laittaisi alkuperäisiä vehkeitä enää kiinni autoon. Vaatii johtojen vetoja, erilaisten purkkien hommaamista ja koodausta. Jos haluat ns. retrofitin alkuperäisellä BT-vehkeillä, ota yhteys foorumin velhoihin, esim. Böntti, Jaki, Kissvesala.

    Fisconin bluetooth-mokkulasta on ilmeisesti hyviä kokemuksia ja tolla saa myös BT-streamauksen HF:n lisäksi, jos oikein oon ymmärtäny.

    Leave a comment:


  • Hakkapeliitta
    replied
    tuplat
    Last edited by Hakkapeliitta; 25-09-2015, 12:23.

    Leave a comment:


  • ASTech
    replied
    Osaisiko joku sanoa, onko mitään tehtävissä ajovalon led äärivalolle? Oikealla puolella toimii yleensä normaalisti, mutta eilen välillä toimi vain "kulmakarva" ja pari ensimmäistä lediä. Välillä taas vain kolme takimmaista paloi himmeästi.

    Leave a comment:


  • jotapelt
    replied
    Originally posted by Hakkapeliitta View Post
    Jollei bluetoothia ole tehtaalta lähtiessä raksittu, vaatii hf myös osien hankkimista.
    Ei ole raksittuna, joten mitä osia mahtaa vaatia?

    Leave a comment:


  • Hakkapeliitta
    replied
    Originally posted by jotapelt View Post
    Pystyykö hands freen koodaamaan käyttöön? Vai vaatiiko osien hankkimista?
    Jollei bluetoothia ole tehtaalta lähtiessä raksittu, vaatii hf myös osien hankkimista.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by Cunttory View Post
    Taidatte itse vastata tuohon kysymykseen nyt. Mielestäni paskempaa valmistajaa kuin Hella ei pre lci e60:n löydykkään
    No joo, ehkä näin. Kiinnostaisi kuitenkin se, että huomaako ulkonäöstä jo kauempaa , että toisella puolella on TYC ja toisella puolella Hella? Molempia umpioita kun ei viitsisi vaihtaa.

    Leave a comment:


  • jotapelt
    replied
    Originally posted by Petteri80 View Post
    Nyt on mystistä..

    Katsoin livedataa inpalla käynnistyksen yhteydessä ja jännitteet heittää ihan miten sattuu välillä 11,9-14.0V ja samalla kierrokset notkahtaa!? Ja nimenomaan niin että samalla kun jännite käy ~14V niin kierrokset notkahtaa?
    Edelleen moottorin lämmettyä lataus tasaista 14,1-14,3V

    Video

    Vikakoodi on edelleen sama 281E

    Laturin jännitteensäätimeen vaihdoin hiilet kesällä mutta sen jälkeen toimi hyvin.. lieneekö jotain yhteyttä tähän ongelmaan?
    Oletko katsonut suuttimien korjausarvot?

    Leave a comment:


  • Cunttory
    replied
    Originally posted by Markok
    Onko kellään kokemuksia TYC:n valmistamista preLCI xenon umpioista? Onko ulkonäöltään täsmälleen samanlaiset kuin Hellan valmistamat ja onko muuten laadultaan lähelläkään samaa tasoa? Pitäisi oikean puolen valo vaihtaa uuteen ja hinta olisi reilusti edullisempi kuin Hellan vastaavalla.

    Originally posted by Wangel436 View Post
    Minuakin tämä kiinnostaa... oikea umpio menee vaihtoon myöskin,kun viiksiparkissa kosteutta ja senkun sieltä taikoo pois ,niin sopivalla kelillä taas umpion yläreuna huurussa
    Taidatte itse vastata tuohon kysymykseen nyt. Mielestäni paskempaa valmistajaa kuin Hella ei pre lci e60:n löydykkään

    Leave a comment:


  • Petteri80
    replied
    Originally posted by Petteri80 View Post
    Auto 530iA -03 ja humppaa kierroksia kylmällä koneella, käynti tasoittuu noin minuutin jälkeen eikä vaeltele enää kun lämpiää. Vikakoodiksi antoi inpalla:

    281E Variable air intake system: activation (4) No signal or value.
    Koodin sai nollauttua eikä tullut takaisin mutta edelleen humppaa kylmänä.

    Vanos-tiivisteet?
    Imuvuoto?
    Disa?
    edit: Jännitteensäädin oli rikki.. uusi tilalle ja taas toimii.
    Last edited by Petteri80; 16-10-2015, 23:23.

    Leave a comment:


  • jotapelt
    replied
    Pystyykö hands freen koodaamaan käyttöön? Vai vaatiiko osien hankkimista?

    Leave a comment:


  • Wangel436
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Onko kellään kokemuksia TYC:n valmistamista preLCI xenon umpioista? Onko ulkonäöltään täsmälleen samanlaiset kuin Hellan valmistamat ja onko muuten laadultaan lähelläkään samaa tasoa? Pitäisi oikean puolen valo vaihtaa uuteen ja hinta olisi reilusti edullisempi kuin Hellan vastaavalla.
    Minuakin tämä kiinnostaa... oikea umpio menee vaihtoon myöskin,kun viiksiparkissa kosteutta ja senkun sieltä taikoo pois ,niin sopivalla kelillä taas umpion yläreuna huurussa

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Onko kellään kokemuksia TYC:n valmistamista preLCI xenon umpioista? Onko ulkonäöltään täsmälleen samanlaiset kuin Hellan valmistamat ja onko muuten laadultaan lähelläkään samaa tasoa? Pitäisi oikean puolen valo vaihtaa uuteen ja hinta olisi reilusti edullisempi kuin Hellan vastaavalla.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎