Ittee kiinnostais kanssa^ joskus kyselin niin ei olevinaan onnistuis..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by djs^ View PostMistähän vois airbag vika johtua.? Nollattiin auton ollessa sanmuksissa, ja kun virrat löi uudestaan päälle niin löi heti uudestaan valon päälle. Koitettiin sit nollata käynnissä ollessa ja valo hävis. Niin pitkään kun ajoi eikä sammuttanut, niin pysyi valo pois. Heti kun sammutti ja löi virrat päälle niin tuli taas. Eli saa ilmeisesti jonkunsortin virtapiikin? Vikakoodi numero 009af4 "SFZ Resistance, firing circuit, belt tensioner, driver, too high".EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View PostNo tämähän tuli takaisin. Ihan sama koodi, ja ensimmäisellä nollauksella oli myös sgm boksilta tullut voltage to low? Nollasin ja vireat päälle ja tuli bägi valo takaisin, tosin tuota sgm boksin koodia ei tullut. Mikä tätä nyt riivaa?
Tuli vain mieleen laturin jännitteensäädin...:think
edit: Tai vaihtoehtoisesti salavalikosta sisäsiististi.
Comment
-
-
Tuossa koodissa lukee että kuljettajan vyönkiristimen paukun johtojen välillä on liian iso vastus. Suomeksi sytytyspiiri on jostain kohtaa poikki tai huono kontakti, paukun ja keskisatelliitin välillä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostTuossa koodissa lukee että kuljettajan vyönkiristimen paukun johtojen välillä on liian iso vastus. Suomeksi sytytyspiiri on jostain kohtaa poikki tai huono kontakti, paukun ja keskisatelliitin välillä.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostBMW 525i e60 adaptiivisilla xenoneilla. Projektorin linssin ympärillä lukee D2S, mutta voiko tuohon luottaa? Auto rullannut tehtaalta 2004/07.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostBMW 525i e60 adaptiivisilla xenoneilla. Projektorin linssin ympärillä lukee D2S, mutta voiko tuohon luottaa? Auto rullannut tehtaalta 2004/07.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Aikaisemmin kyselin neuvoa takakontin hydrauliikkapumpusta, joten postailen tuloksen tänne, josko se vaikka jotain auttaisi. Vaihdoin pelkän vastakappaleen mihin kyseinen pumppu tulee kiinni ja vaihtokunnossa se olikin. Korjaus maksoi noin 4€, joten verrattaen halpa.
Mielenkiintoista miten se noin olikin kulunut :think
Comment
-
-
Originally posted by AjE View PostMites mahtaisi nelikon alla toimia talvirenkaana 215/60 17 alkuperäisen 225/50 tilalla? 5% kehässä eroa, hurjimpien juttujen mukaan vaihdelaatikko hajoaa jo moisesta.
En uskaltanut laittaa 215/60 sarjaa koska epäilin mahtuuko pyörimään joka tilanteessa. Jos joskus F10 niin siihen se on passeli vai mahtuuko 225/60-17 pyörimään?
Comment
-
-
Originally posted by Mnederst View PostKeskuslukitus lakkasi toimimasta, tai toimii satunnaisesti vain farkun takaluukun kohdalla. Sama juttu molemmilla avaimilla.
Olisikohan tuo purkki tiensä päässä? Miksiköhän keskuslukituksen kaukosäätö sitten toimii kuitenkin takaluukun kohdalta? :think
Luulisi nimittäin kaukosäädön olevan kokonaan mykkä, jos antennivahvari on vainaa.
Comment
-
Comment