Onko kellään kokemuksia Cevam merkkisistä startti moottoreista? Joudun imusarjaa käyttämään irti, niin ajattelin samalla ylihuoltaa tuon startin tai vaihtaa uuden, että ei aivan heti tarvisi uudelleen purkaa. Kilometriä alkaa kuitenkin sen verta olemaan, että jokatapauksessa voi olla tuo starttijumppa kohta edessä...Aikoinaan oli e30 joku ihme merkin laturi ja siitä jäi pelko päälle. Oli runko niin huonoa ainesta , että hitsailtiin kasaan moneen kertaan.
Milläs pystyisi testaamaan et apparin penkin istuintunnistusmatto (mikä se onkaan) toimii?
En tiedä sainko sen ihan itse koodaamalla joskus pois jotenkin, kun nyt auto ei herjaa mitään jos apparilla ei ole turvavyötä kiinni.
Milläs pystyisi testaamaan et apparin penkin istuintunnistusmatto (mikä se onkaan) toimii?
En tiedä sainko sen ihan itse koodaamalla joskus pois jotenkin, kun nyt auto ei herjaa mitään jos apparilla ei ole turvavyötä kiinni.
Sytyttää kyllä airbagin vikavalon jos ei toimi. Lisäksi tulee vikakoodi airbagille. Olet varmaan koodannut turvavyömuistutuksen pois, mutta se ei vaikuta airbagin toimintaan.
Edit. Etumatkustajan airbaginkin taitaa kyllä saada koodattua pois käytöstä, mutta viisaammat voivat kertoa onnistuiko se ihan "vahingossa" vai vaatiko järeämpiä koodaus työkaluja?
Harmi ettei näitä kaikkia saa samasta putiikista, tulee ainakin kahdet rahdit päälle.
Osta kaikki vaikka Profiteilesta?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mistähän vois seuraavanlainen onkelma johtua? Auto sigun 61:nen ja varustelistaan on ruksittu comfort acces.
Autoon löytyy kahdet avaimet joista toinen pelaa oikeen mallikkaasti. Toinen oli täysin kuollu ostaessa, mut heräsi henkiin patterin vaihdolla. Sen verran tän toisen toiminta jäi kuitenki vajaaks patterin vaihdon jälkeenkin, että kuskin penkki ei säädy avaimen muistin mukaan. Vaan olla tönöttää siinä asennossa mihin on edellis kerralla jääny. Radiokanavat kyllä muuttuu avaimen asetuksiin. Voisko siitä olla joku paritus osittain kadonnu ku on patteri täysin loppunu?
Ja mitä tuolla i-drivessä meinaa tommonen "favorite key" kohta. Sitäkin kokeilin mitä tekee mutta en huomannu mitään eroa missään.
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Mistähän vois seuraavanlainen onkelma johtua? Auto sigun 61:nen ja varustelistaan on ruksittu comfort acces.
Autoon löytyy kahdet avaimet joista toinen pelaa oikeen mallikkaasti. Toinen oli täysin kuollu ostaessa, mut heräsi henkiin patterin vaihdolla. Sen verran tän toisen toiminta jäi kuitenki vajaaks patterin vaihdon jälkeenkin, että kuskin penkki ei säädy avaimen muistin mukaan. Vaan olla tönöttää siinä asennossa mihin on edellis kerralla jääny. Radiokanavat kyllä muuttuu avaimen asetuksiin. Voisko siitä olla joku paritus osittain kadonnu ku on patteri täysin loppunu?
Ja mitä tuolla i-drivessä meinaa tommonen "favorite key" kohta. Sitäkin kokeilin mitä tekee mutta en huomannu mitään eroa missään.
Oletko idrivestä laittanut tällä toisella avaimella että hakee penkin paikan esim ovia avattaessa?
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Oletko idrivestä laittanut tällä toisella avaimella että hakee penkin paikan esim ovia avattaessa?
Mistä tämä tarkkaanottaen laitetaan?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mikähän vois aiheuttaa tasaisen naputuksen jarrupoljinta painaessa. Tuntuu jalkapohjaan polkimen kautta, mitään nakutusta tms ei mistään kuulu. Aika nopea tasainen naputus, 0,5sek välein tms. ja tuntuu varsinkin valoissa seistessä.
Oletko idrivestä laittanut tällä toisella avaimella että hakee penkin paikan esim ovia avattaessa?
No voi ny v***u. Ainoo vika parituksessa taitaa olla meikäläisen silmien ja aivojen välillä. Ei kai se nyt perkele toimi jos tuolla valikossa lukee "automatic off" Ja mukamas oon jumpannu tota valikkoa, mut ilmeisesti sit vaan tolla toisella avaimella. Kiitokset Boigalle, nyt liukuu penkki ihan itekseen
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
I-drive optionssista, vehicle/tyres ja sieltä door locks. Sieltä voi valita että liikkuuko penkki kun aukee lukitus vai sillon kun kuskin ovi aukeaa, vaiko ei käytössä ollenkaan.
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
I-drive optionssista, vehicle/tyres ja sieltä door locks. Sieltä voi valita että liikkuuko penkki kun aukee lukitus vai sillon kun kuskin ovi aukeaa, vaiko ei käytössä ollenkaan.
Ok, kiitos. Täytyypä tutkia, mikä asetus on itsellä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Osaakos joku kertoa, kun tuo 535d LCI (165tkm) kylmänä tyhjäkäynnillä satunnaisesti kierrokset heijaa. Kierrosluvun viisari hieman heiluu. Tämä on suhteellisen satunnaista ja lämpimänä ei ollenkaan. Onko ominaisuus vai ennustaako tulevaa vikaa? Vikakoodeja ei anna, muutakun dpf:stä joskus. Suuttimien korjausarvot tasaiset.
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Meneekö auto vikatilaan, jos tulppaa egr: n ja tyhjentää hiukkassuodattimen? Auto on menossa ohjelmointiin, mutta pitäisi ajella vielä pari viikoa sitä ennen. Kyseessä siis 535d.
Comment