Eli asia liittyy E60 täristämiseen jota on sitten haettu vaikka millaisten eläinten kanssa.
On vaihdettu alusta,yläpään laakerit, kallistuksen vakaajan runkokumit, koiranluut, reaktiotangot, Kaikki jarrulevyt ja palat. Rengasssarja (jonka jälkeen vielä täristi) Sen jälkeen vaihdettiin uudet vanteet .. taas tärinä jatkui... tänään vaihdoin TAAS uudestaan kaikki 4 rengasta, ja varmasti on ilman pystyheittoja ja runkovikoja! TÄRINÄ JATKUU!
Kaikki jarrut on puhdistettu kymmeneen kertaan... en oo laskenut... ja rasvattu kaikki liukutapit yms... jarrut pelaa...
Nostin auton perän ilmaan ja katselin pyörien pyörintää (vaihde päällä auto käynnissä) Ja kappas vaan, molemmin puolin pystyheittoa.. ? Huomasin myös että vetokaseli kun tulee kiini tohon pyörän napaan niin siitä kohti se meni silleen kierosti ? Niinkuin epäkeskosti siihen laakeriin nähden... eli siis jarrulevy ei hankaa paloja vasten, mutta napa heittää tai on kiero pystysuuntaan ? Onko tämä mahdollista ? Laakerivälistystä ei tunnu mutta joku ihme rohiseva ääni kyllä tulee ihan samanlainen kuin pala ottaisi kiini levyyn... tämä on kuitenkin poissuljettu niin että otin palat erilleen levystä ja kuulin edelleen tuon laahaavan äänen... kertokaa viisaammat... mutta ilmeisesti tässä on syy tärinään ja tutinaan joka ilmenee parhaiten n. 110-130 kmh. Eli onko minulla siis napa kiero vaiko vetari ?
On vaihdettu alusta,yläpään laakerit, kallistuksen vakaajan runkokumit, koiranluut, reaktiotangot, Kaikki jarrulevyt ja palat. Rengasssarja (jonka jälkeen vielä täristi) Sen jälkeen vaihdettiin uudet vanteet .. taas tärinä jatkui... tänään vaihdoin TAAS uudestaan kaikki 4 rengasta, ja varmasti on ilman pystyheittoja ja runkovikoja! TÄRINÄ JATKUU!
Kaikki jarrut on puhdistettu kymmeneen kertaan... en oo laskenut... ja rasvattu kaikki liukutapit yms... jarrut pelaa...
Nostin auton perän ilmaan ja katselin pyörien pyörintää (vaihde päällä auto käynnissä) Ja kappas vaan, molemmin puolin pystyheittoa.. ? Huomasin myös että vetokaseli kun tulee kiini tohon pyörän napaan niin siitä kohti se meni silleen kierosti ? Niinkuin epäkeskosti siihen laakeriin nähden... eli siis jarrulevy ei hankaa paloja vasten, mutta napa heittää tai on kiero pystysuuntaan ? Onko tämä mahdollista ? Laakerivälistystä ei tunnu mutta joku ihme rohiseva ääni kyllä tulee ihan samanlainen kuin pala ottaisi kiini levyyn... tämä on kuitenkin poissuljettu niin että otin palat erilleen levystä ja kuulin edelleen tuon laahaavan äänen... kertokaa viisaammat... mutta ilmeisesti tässä on syy tärinään ja tutinaan joka ilmenee parhaiten n. 110-130 kmh. Eli onko minulla siis napa kiero vaiko vetari ?
Comment