Akunkengät oli 8h irti ja kun pisti takas, niin tuli tämä kyseinen vika. Eikä häviä vaikka "opettaa" ohjeiden mukaan rattia vasemmalle ja oikealle?:think Meniköhän kenties joku sekasi tai hajosikohan jotain?
Perus(karvalakki)ohjauksen ohjauskulmatunnistin oppii ajamalla 0-asennon.
Aktiiviohjaus pitää sopeuttaa testerillä.
Onko tää fakta? Mulla aktiiviohjaus kettuili kovilla (-25) pakkasilla mutta 8h seisotus työpaikan lämpimässä tehdashallissa poistaa ongelman. Ja ainakin merkkivalo ja viesti katoavat seuraavan startin, ratin pyörittelyn ja pienen matkan ajon jälkeen. Eikö aktiiviohjaus olekaan tällä sopeutunut? 7/03 valmistettu yksilö kyseessä. :think
höpöhöpö.
Kiesi käyntiin, ratti ääri vasemmalle ja sitten ääri oikealle ja palautus oletettuun nollakohtaan. Koneen sammutus ja uudestaan käyntiin ja avot toimii taas.
Jos ei, niin vika muualla...
No höpöhöpö.
Itse en ole ainakaan saanut oikealla aktiiviohjauksella olevia E6X korisia toimimaan muuten kuin testerin kanssa. Siis tarkoitan sellaista ohjausta missä ohjausvälitys muuttuu nopeuden mukaan tehostuksen lisäksi.
Omassa lähtenyt aiemmin aina pois rattia pyörittämällä ja pikku ajamisella, paitsi nyt viimeks vaikka veivasin monta kertaa päivässä varmaan viikon. Otin sitte hetkeks akunkengän irti ja kokeilin uusiks - heti ekalla alko toimiin. Mistä lie johtu..? 2005/05
Ja jos ei ole aktiiviohjausta, siitä tuskin tulee herjaakaan Eikö aktiiviohjaus nimenomaan ole aina muuttuvalla välityksellä oleva ohjaus.
No höpöhöpö.
Itse en ole ainakaan saanut oikealla aktiiviohjauksella olevia E6X korisia toimimaan muuten kuin testerin kanssa. Siis tarkoitan sellaista ohjausta missä ohjausvälitys muuttuu nopeuden mukaan tehostuksen lisäksi.
ok, tätä en tiennytkään... 11/03 ikäisessä E60:ssä homma toimi kuvaukseni mukaan. Kehitys kehittyy.
Mulla on kanssa toistaiseksi ratinkääntäminen poistanut active steering herjat. Vika taitaa johtua kosteudesta yhdistettynä noin nollakeliin.
Auto 09/2004 valmistettu.
Mulla on kanssa toistaiseksi ratinkääntäminen poistanut active steering herjat. Vika taitaa johtua kosteudesta yhdistettynä noin nollakeliin.
Auto 09/2004 valmistettu.
Itellä siinä exässä ilmaantumistiheys oli suurempi talvirenkailla.
Taitaa riippua onko auto valmisttu ennen vai jälkeen 9/2005... ja olikoa virrat vähissä vai oliko akku irti...
Auto on 2004 akku oli irti noin 8h ja auto lämpimässä, kengät paikalleen ja vika päälle eikä pois kirveelläkään.. Noh paivä pari ajelua -15 keleissä ja uudestaan auto lämpimään, kaapeli irti ja hetkenpäästä takas, "opetus" ja volaa.. Mystinen homma..
Ja akun irrotuksen syynä että ei jaksanut lähteä -20 pakkasilla käyntiin, ja muutenki startti pyörittää myllyä melko "laiskasti" vaikka akku on täyteen ladattu. Voiko syy olla pitkiin ja "voimattomiin" starttauksiin, että startti alkaa olla "vanha ja väsynyt" sekä hehkuja pimeänä..? :think
Ja akun irrotuksen syynä että ei jaksanut lähteä -20 pakkasilla käyntiin, ja muutenki startti pyörittää myllyä melko "laiskasti" vaikka akku on täyteen ladattu. Voiko syy olla pitkiin ja "voimattomiin" starttauksiin, että startti alkaa olla "vanha ja väsynyt" sekä hehkuja pimeänä..? :think
Hehkut ei vaikuta miten jaksaa pyöriä vaan siihen lähteekö käyntiin. Akku osiossa juttua sitte ite starttaamisesta.
Comment