Tehokas auto saa kuskin yrittämään jopa mielipuolisia ohituksia, "kyllähän tuosta kerkeää". Mopolla autolla ei tulisi edes mieleen --> turvallisuus paranee.
525d 3.0 versus 530d 3.0
Collapse
X
-
Originally posted by revote View PostTehokas auto saa kuskin yrittämään jopa mielipuolisia ohituksia, "kyllähän tuosta kerkeää". Mopolla autolla ei tulisi edes mieleen --> turvallisuus paranee.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
No tässä taas yksi sellainen mielipide aihe. Omalla kohdallani kokemukseni on ettå tehoton auto on liikenteessä riski.
Isolle tielle kääntyessä esimerkiksi, missä autot menee 100-110kmh.. On riski koska auton kiihtyvyys muun liikenteen vauhtiin olematonta, esimerkiksi oman kaistaa tulevat pienen nyppylän takaa joutuu koko letka hiljentämään mikäeli huomaa.
Toinen on rekkojen ohittaminen, jos taas pysyttelee rekan perässä on siinäkin riskinsä. Jono senkun kasvaa koska ohittamisesta tulee kokoajan vaikeampaa ja pidempää, jokatapauksessa jonossa joku on joka haluaa ohittaa tämän 90kmh rekan ja ylämäessä 60kmh.
Turvallisin ajo on kun liikenne on sulavaa, eikä edestakaisin kiihdyttelyä ja hidastelua jonossa rekan perässä. Kun jono on pitkä ohitellaan sitten toisiaan, koska aina sielä on reikäpäitä.
Henkiläkohtainen mielipide ja korostan että aihe on nyt jossain mitä ei aloituksessa ole kyseltyLast edited by kamelinkyttyrä; 15-08-2016, 12:42.
Comment
-
-
Ota 535dA ja käytä se ohjelmoinissa niin ei tarvii ihmetellä enää.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostM5 V10 koneella mieummin niin ei parissa päivässä ala tuntua maanteiden mopoautolta.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Täyttä teoriaa sellaiset täydelliset ohitukset täydellisellä järjellä ja harkinnalla ja aina. Vai väittääkö joku, että kertaakaan eläissään ei ole vaikkapa rekkaa ohittaessaan ajatellut, että nyt tuli vähän turhan tiukka ohitus.
Tähän ei tietenkään kukaan pyri, eikä mielestäni tarvi olla se hullu kaahariohittelija että joskus vaikka sitten vaan kerran eläissään näin ehkä käy(itelle kyllä käyny useemminkin, myönnän) ja silloin se pieni reservi kaasupolkimessa ei yhtään haittaa. Tieten jos se reservi käytetään joka ohituksessa(kuten liian pienitehoisessa autossa) niinsilloin se ei auta, päin vastoin varmaan todellakin. Ehkä osin alkuperäisen aiheen sivusta koska 525d ja 530d molemmat ohittaa hyvin. Ja ei muuta
Comment
-
-
Ei jumpe mitä tuubaa tullut topikki täyteen...
Itseä kiinnostaisi kuulla myös lci 525d:n ja 530d:n eroista.
Minkälaisia vääntölukemia tuo 25d:n laatikko kestää? Onko muita heikompia kohteita (turbo, jakoketju..?)'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Siis eroina noissa LCI 525d ja 530d (325d vs. 330d) -->2010 on:
-laatikko 525d 6HP19Z max. 450Nm vs. 530d 6HP26Z
-imusarja 525d ei läppiä
-suuttimet 525d samat kuin 318d solenoidi, 530d piezo
-venttiileissä eri materiaali
-jos en väärin muista niin sylinterien pinnoite eri
eli samat turbot ja pakosarjat noissa on jne.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostSiis eroina noissa LCI 525d ja 530d (325d vs. 330d)
-venttiileissä eri materiaali
-jos en väärin muista niin sylinterien pinnoite eri
.
Lohko on samalla varaosanumerollaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostJossain muistan nähneeni 525d laatikon vääntökestävyydeksi 550nm, 99% lastuttajistakin rajoittaa väännön 500-540nm:iin näissä ilmeisesti tästä syystä.
"The input torque limits are:
GA6HP19 max. torque: 420 Nm
GA6HP26 max. torque: 600 Nm
GA6HP32 max. torque: 750 Nm"
Tosin myöhemmin mainitaan että GA6HP19 max. on 400Nm/ ja 4wd versiossa 420 Nm.
GA6HP32 Bensassa 700 ja dieselissä 750 Nm.
Lähde: "ZF Functional Descriptions Automatic-Transmission 6HP19 6HP26 6HP32"
Edi: kaivelin sisää noita hp mallien kestoja:
GA6HP 1 gen
GA6HP19 400 Nm
GA6HP26 600 Nm
GA6HP32 750 Nm
GAHP6 2 gen (2007>)
GA6HP21 450 Nm (ex. 6HP19)
GA6HP28 700 Nm (ex. 6HP26)
GA6HP34 850 Nm (ex. 6HP32)
Minulla on mielikuva että E6x LCI:ssä on tuo 2-generaation laatikko vaikka varaosaluettelot väittää sen olevan GA6HP19 (=HP21) tai HP26(=HP28)...Last edited by MajorDrake; 17-08-2016, 22:06.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Art_Zi View PostMites nää vääntöspeksit sit preLCI automaateissa?
Erona on se että pre-lci 525d:ssä on HP26 ja lcissä HP21.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment