Originally posted by MajorDrake
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä, ilman valoja en odottanutkaan tulosta.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
Onko tietoa missä kulkis sellanen virta joka katkeaa kun avaimen kääntää 0-asentoon. Onko esim tossa takaluukun sulaketaulussa joku sellanen?e61 525i -05 & e23 732i -84
Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..
Comment
-
Mihin se virta pittee vetää?Originally posted by aikamatkaaja View PostOnko tietoa missä kulkis sellanen virta joka katkeaa kun avaimen kääntää 0-asentoon. Onko esim tossa takaluukun sulaketaulussa joku sellanen?
12v lähtö (tupakansytytin) vois olla hyvä paikka ryöstääAjossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
1din soittimelle eteen.. asensin siis orkkiksen rinnalle tuollasen vakion säilytyslokeron reikään. Heräte on enää kysymysmerkki että mistä sen otan. Ilmeisesti noita on joista virta katkeaa minuutin kuluttua kun auto on sammunut mut haluisin sellasen josta virta katkeaa heti kun avain 0-asennossa, samoin virta saisi tulla kun avain on 1-asennossa.Originally posted by kiraffi View PostMihin se virta pittee vetää?
12v lähtö (tupakansytytin) vois olla hyvä paikka ryöstääe61 525i -05 & e23 732i -84
Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..
Comment
-
Päivitin tuossa puhelimen. Huawei Honor 7 tuli hankittua ja paritus sigun autoon bluetooth:illa onnistui helposti. Puhelin sinällään on ihan hyvä "mutta"...
Eli nyt kysymys kuuluukin,että miksi kaikki "osoitekirjan" nimet näkyy auton listalla eri päin,kuin ennen. Eli esim. "Meikäläinen Antti" on nyt auton näytöllä "Antti Meikäläinen". Näin siis kaikki nimet,joissa on etunimi ja sukunimi. Kuten itse puhelimessakin. Puhelimen nimiluettelossa näkyy sukunimi ensin. Eli aakkosjärjestys meni nyt tietyllä tavalla uusiksi ja aiheutti ensin pientä päänvaivaa nimiä hakiessa. Yksiosaiset nimet (esim.firmat) löytyy tietysti aakkosien oikeilta paikoitaan,kuten ennenkin.
Saako tuota jotenkin fiksattua,kuten se oli ennenkin vanhalla puheliella? Vai kääntääkö tuo Kinkki-puhelin kaikki takaperoiseksi,kuten heidän omassa maassaan nimet(kin)? Onko muilla ollut vastaavaa?Last edited by Heguli 31; 09-11-2016, 15:45.
Comment
-
Mitenkäs se tuo laatikon "nollauskikka" tehdään? Voisko joku heittää vaikka youtube videon linkkiä tänne listoille, kiits!?Originally posted by AttE39 View PostUseille vastaneille vielä että jo 440tkm veivattu, tyhjää käy tasasesti ja vetää niinku kuuluu, kierrokset heittelee just sen 200-300, "nollasin" niin autto kyllä paljon mutta vieläkin tekee. Täytynee koodit lukea.
Comment
-
Ajatuksia kellään, edes google ei tunnu tietävän?Originally posted by Carbonfiber View PostPeileissä olevat "lätäkkövalot" eivät toimi. Näyttäisi olevan ledit, onko alkuperäisestikin? Vinkkejä miten saisi toimimaan, vai voiko olla jostain asetuksestakin kiinni?
Peilit ovat lämpeävät ja tilttaavat jos sillä merkitystä.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
En löytänyt.Originally posted by Micce///M View PostEikö I-Drivessa ollut asetuksissa myös noista lätäkkövaloista jotain?
Toinen kysymys, tuli herja kohonneesta akkujännitteestä. Auto oli akun kautta (miinus rungossa) älylaturilla latauksessa noin vuorokauden 14,4 jännitteellä ovet lukossa. Onko normaalia että herja tulee tällöin? Seuraavalla starttauksella hävisi.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Eikö näitä juuri siksi pidä ladata konehuoneen kautta että ibs pysyy tietoisena tapahtumista?Originally posted by Carbonfiber View PostEn löytänyt.
Toinen kysymys, tuli herja kohonneesta akkujännitteestä. Auto oli akun kautta (miinus rungossa) älylaturilla latauksessa noin vuorokauden 14,4 jännitteellä ovet lukossa. Onko normaalia että herja tulee tällöin? Seuraavalla starttauksella hävisi.Työkalut M47 dampperin vaihtoon
INPA ISTA
Comment
-
PitääOriginally posted by Ccccc View PostEikö näitä juuri siksi pidä ladata konehuoneen kautta että ibs pysyy tietoisena tapahtumista?
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Aijaa. Eli ylläpitolaturikin kytketään konepellin alle? Tämäpäs helpottaisi elämää :thinkMitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
Originally posted by Ccccc View PostEikö näitä juuri siksi pidä ladata konehuoneen kautta että ibs pysyy tietoisena tapahtumista?Tästä asiasta on ollut paljon keskustelua ja näinhän asia on ohjeistettu kuten tässä käy ilmi. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että on ihan sama onko laturin + kenkä kiinni akun + navassa vai kaapelin toisessa päässä konehuoneessa. Tuossa + kaapelissa ei ole mitään älyä. Laturin - kengälle taas on sama onko kenkä kiinni konehuoneessa auton rungossa vai akun vieressä auton rungossa KUNHAN - kenkä on rungossa. IBS:n äly on akun - kaapelissa ja akkuun laturia ei saa suoraan kytkeä. En tiedä mikä kysyjän autossa oli pielessä, mutta omassa autossa Ctek laturi on kiinteästi asennettuna akun vieressä eli akkua ladataan aina kun auto on lämmityksessä, eikä koskaan ole mitään ilmotuksia näytölle tullut ja aina on akku ollut täynnä.Originally posted by Laku View PostPitää
.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Motonetistä uusi lämppärin puhallin 99eur, onko siinä kaikki mukana eli etuvastus myös?
(automaatilla ei puhalla ollenkaan, manuaaliasennossa ja lähes täysillä puhaltaa jonkin verran mutta vain haalea)
Comment
-
Katso, että on kunnon valmistajan puhallin, vaihtaminen ei ole mikään 5min homma. Hellan tekemää saa samaan rahaan, jos tilaa saksasta.Originally posted by revote View PostMotonetistä uusi lämppärin puhallin 99eur, onko siinä kaikki mukana eli etuvastus myös?
(automaatilla ei puhalla ollenkaan, manuaaliasennossa ja lähes täysillä puhaltaa jonkin verran mutta vain haalea)e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment