Originally posted by Jkoluu
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tarvitset automaattisesti himmentyvän taustapeilin FLA-moduulilla varustettuna, johdotuksen vetämisen K-CAN väylään ja lopuksi koodaukset esim. NCS Expertillä. Auton varusteluetteloon lisätään tunniste $5AC ja asetetaan valojen ohjaus iDriveen.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
Hellou kaikille! Joo elikkäs nämä vähän "uudemmat" bemarit on minulle vähän vieraita autoja ja ajattelin täältä kysellä vinkkejä. Elikkäs tarkoitus olisi hommata bensa e60 525i m54 motilla ja manuaali askilla. Elikkäs mitä kaikkea tulisi huomioida kun lähtee tällästä bemaria katsomaan/ostamaan? Onko moottorissa jotain perus vikoja mitä tulisi tietää? Onko runsaammin varustelluissa malleissa enempi vikoja? Kiitos jo etukäteen...
Comment
-
Mulf löyty mutta mpm ei. Varapyöräkotelossa vaan pdc boksin lisäksi HKL ja EHC boksit. Mistähän lähtisi tuota mpm etsimään koska uskon (toivon) vian olevan siinä?Originally posted by cape View PostNyt tarviis jeesiä, missä sijaitsee 05 e61 535d MULF ja MPM boksit? Ilmeisesti näiden tutkimisesta kannattaa lähteä liikenteeseen kun alkoi tuo ccc vittuilemaan? Varapyörän käytin irti mutta sen alta löytyi vaan pdc boksi ja kaksi jotain valkoista joissa ei kummassakaan lukenut mpm tai mulf.
Comment
-
Kyllä ite ostasin samantien N52 koneella enkä tuolla vanhalla motilla. Mutta toisaalta N52:ssa huomattavasti kalliimmat osat kuin m54 (esim m54 vesipumppu 50€, N52 400€). Jos on varaa valita autoja varusteissa niin kattele semmonen missä on light package, on todella hyväOriginally posted by Hapex View PostHellou kaikille! Joo elikkäs nämä vähän "uudemmat" bemarit on minulle vähän vieraita autoja ja ajattelin täältä kysellä vinkkejä. Elikkäs tarkoitus olisi hommata bensa e60 525i m54 motilla ja manuaali askilla. Elikkäs mitä kaikkea tulisi huomioida kun lähtee tällästä bemaria katsomaan/ostamaan? Onko moottorissa jotain perus vikoja mitä tulisi tietää? Onko runsaammin varustelluissa malleissa enempi vikoja? Kiitos jo etukäteen...
Comment
-
Omasta autosta (530d LCI) rupee ahdin olemaan väljä (161tkm mittarissa). Joten pitäisi pikku hiljaa alkaa kattelee uutta turboa. Mistäköhän löytyisi kohtuu hintaan vakio ahtimen? Vai pitäisikö suosiolla jos saa samaan hintaan jonkun pikkusen isomman puhaltimen vaihtaa? Ehdotuksia/Kokemuksia?
Comment
-
Originally posted by Heguli 31 View PostVoiko ahdin olla loppu/väljä jo noilla ajosuoritteilla? Miten tuo väljyys on todettu? Pitääköhän mittari varmasti paikkansa,eli onko mahdollinen "ulkomaan tuonti" kyseessä?
Auto kävi pajalla viime viikolla, ja tuttu automekaanikko varoitti vaan että turbossa alkaa olemaan hieman väljyyttää, että pikku hiljaa alkaa valmistautumaan vaihtoon. En tosiaan tiedä, miten hän tarkisti kyseisen asian. Auto kävi termarivaihdossa silloin. Auto tuotu italiasta 2013, joten varmuutta tietysti kilometreisseä ei ole. Hyvänkuntoinen koriltaan ja sisustaltaan on.
Comment
-
Onhan näistä turboja mennyt...ei se mahdotonta noillakaan kilometreillä ole...mutta ei myöskään ole mahdotonta että yksi 100tkm puuttuisi italian tuonnin mittarista...:thinkOriginally posted by dehali View PostAuto kävi pajalla viime viikolla, ja tuttu automekaanikko varoitti vaan että turbossa alkaa olemaan hieman väljyyttää, että pikku hiljaa alkaa valmistautumaan vaihtoon. En tosiaan tiedä, miten hän tarkisti kyseisen asian. Auto kävi termarivaihdossa silloin. Auto tuotu italiasta 2013, joten varmuutta tietysti kilometreisseä ei ole. Hyvänkuntoinen koriltaan ja sisustaltaan on.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Finturbo ja samalla vaivalla päivittää ahtimen isommilla siivilläOriginally posted by dehali View PostOmasta autosta (530d LCI) rupee ahdin olemaan väljä (161tkm mittarissa). Joten pitäisi pikku hiljaa alkaa kattelee uutta turboa. Mistäköhän löytyisi kohtuu hintaan vakio ahtimen? Vai pitäisikö suosiolla jos saa samaan hintaan jonkun pikkusen isomman puhaltimen vaihtaa? Ehdotuksia/Kokemuksia?
Comment
-
Olis varmaan itelläkin edessä vähän isompi remontti ja ajattelin et jos olis laittanu isomman ahtimen tuohon. Mutta onko siitä sitten mitään hyötyä? Lähinnä laatikon kestoa mietin että soveltuuko kuinka hyvin tuohon tehon lisäykseen.
Autohan on tuo 520d tuolla N47D20 koneella ja automaattilaatikolla.BMW 520d -09
Comment
-
Tästä lukuvinkkiä aiheeseen liittyen:Originally posted by Jkoluu View PostOlis varmaan itelläkin edessä vähän isompi remontti ja ajattelin et jos olis laittanu isomman ahtimen tuohon. Mutta onko siitä sitten mitään hyötyä? Lähinnä laatikon kestoa mietin että soveltuuko kuinka hyvin tuohon tehon lisäykseen.
Autohan on tuo 520d tuolla N47D20 koneella ja automaattilaatikolla.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Onko kukaan asennellut jälkiasenteisena vetokoukkua? Tartteeko jotain koodauksia. Jos käytettynä löytys originaali irroitettava, kun motonetissäkin maksaa irroitettava koukku 400e ilman johtosarjaa!Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
Ei tarvitse koodausta. Multa saa orkkis koukun halvemmalla, pm.Originally posted by Telehell View PostOnko kukaan asennellut jälkiasenteisena vetokoukkua? Tartteeko jotain koodauksia. Jos käytettynä löytys originaali irroitettava, kun motonetissäkin maksaa irroitettava koukku 400e ilman johtosarjaa!Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
e61 oikeanpuolen tuuliilasinpyyhkimen varsi on jotenkin niin vetelä että ei jaksa painaa sulkaa kunnolla tuulilasia vasten. Ilmeisesti joku jousi kuoleentunu? Onko muuta vaihtoehtoo kuin ostaa koko varsi uusi? *ediit* koko vasemmman puolen mekanismi tuntuu ihan venkulalta , kai se on uus tilattava.Last edited by jouniu; 16-02-2017, 18:18.F07 535xd -11
Comment
-
Onko jollain parempaa tietoa, voinko lisätä autooni tätä öljyä?
Eli tuo A3/B4 variantti, joka on vain BMW LL-01, kun öljytoimittaja ei saa toistuvista yrityksistä huolimatta tuota toista toimitettua.
Tarkoitus vaihtaa öljyt 10 tkm. päästä ja moottorina N52B30.
E: Tämän mukaan pitäisi käydä: http://www.opieoils.co.uk/pdfs/BMW-O...s-and-Recs.pdfLast edited by Carbonfiber; 18-02-2017, 01:25.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
Comment