Originally posted by baier4ever
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mulla on ilmastoitu se kotelo joka on kyynärnojan alla siinä keskikonsolissa..
Sinne tulee kylmää vaikka muuten puhaltaa lämmintä!
Jäähdyttäisikö se kanava sinne koteloon sen keskikonsolin/vaihdekepin ympäristön jos vaikka joku ilmastoinnin kanavan osa on irti?E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
Originally posted by levis69 View Postmulla on ilmastoitu se kotelo joka on kyynärnojan alla siinä keskikonsolissa..
Sinne tulee kylmää vaikka muuten puhaltaa lämmintä!
Jäähdyttäisikö se kanava sinne koteloon sen keskikonsolin/vaihdekepin ympäristön jos vaikka joku ilmastoinnin kanavan osa on irti?E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostJakopää vaihettu 270tkm kohalla.
Miten alkoi oireileen?
Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt niin ei ihan tyypillisin vika näissä..Toki on valmis vaihtamaan mielipiteeni, jos olen väärässä ja alkaa varautua oman kanssa samaan operaatioon mikäli tarpeen. :thinkHullu saa olla muttei tyhmä.
e61 530xd LCI
Comment
-
-
Nyt alkaa hiertää toi lämpötila ilmoitus kun auton käynnistää tai sitten jossain vaiheessa ku lämpö laskee alle +3. Osaisiko joku puukottaa toiminnon pois tai antaa tarkat ohjeet kuinka se tehdään? Tarvittavat ohjelmat mulla on mutta pelkään jos yksin teen että ryssin jotain pahasti.E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Originally posted by huotski View PostMitäs öljyä laittaisin tohon sigun autoon? Uskaltaako laittaa teboilin daimond dieseliä?
Tokmannilta 65€ 10l pönttö... Onhan siinä Bmw:n Long life luokitus !E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostNyt alkaa hiertää toi lämpötila ilmoitus kun auton käynnistää tai sitten jossain vaiheessa ku lämpö laskee alle +3. Osaisiko joku puukottaa toiminnon pois tai antaa tarkat ohjeet kuinka se tehdään?
Toimenpiteen voi toteuttaa esim. NCS Expertillä.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by miq View PostMikäs aiheutti jakopäänrempan tarpeen?
Miten alkoi oireileen?
Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt niin ei ihan tyypillisin vika näissä..Toki on valmis vaihtamaan mielipiteeni, jos olen väärässä ja alkaa varautua oman kanssa samaan operaatioon mikäli tarpeen. :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
Comment