Originally posted by _Sylin_teri_
View Post
DPF poltto ongelmia
Collapse
X
-
Vaihdoin eilen orggis termarin paikalleen, nyt pysyy maantiellä lämmöt 87-94c. Eli kyllä se vaan antautu tarvike termari viikon jälkeen. Kaupungissa kikkaillessa lämmöt 92c luokkaa. Moottorijarrullakaan ei lämmöt tosiaan enää laske tuon 87c alle.
-
Yritettiin pakkopolttaa tukkeutunutta hiukkasloukkua. Lämmöt kunnossa, mutta kaasuläppä viallinen. Auto on ohjelmoitu ja kaasuläpän vikakoodi poistettu, joten siitä ei tule koodia joka normaalisti estää polton. Onko jollain sattumoisin tietoa, estääkö viallinen kaasuläppä kuitenkin polttotapahtuman, vaikka varsinaista vikakoodia ei tule?
Comment
-
Eikös tuota kaasuläppää nimenomaan tarvita polton onnistumiseen. Kait sillä rajoitetaan sitten ilmaa? Epäilisin että jos ei pelaa niin ei polttelekaan.Originally posted by taikuri View PostYritettiin pakkopolttaa tukkeutunutta hiukkasloukkua. Lämmöt kunnossa, mutta kaasuläppä viallinen. Auto on ohjelmoitu ja kaasuläpän vikakoodi poistettu, joten siitä ei tule koodia joka normaalisti estää polton. Onko jollain sattumoisin tietoa, estääkö viallinen kaasuläppä kuitenkin polttotapahtuman, vaikka varsinaista vikakoodia ei tule?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Ei tarvita poltossa kaasuläppää. Jos on pelkkä koodi poistettu kaasuläpästä ja se on rikki niin taatusti estää polton. Kaasuläpän saa ohjelmasta pois oikeinkin, jolloin se ei estä polttoja.Originally posted by fraatti View PostEikös tuota kaasuläppää nimenomaan tarvita polton onnistumiseen. Kait sillä rajoitetaan sitten ilmaa? Epäilisin että jos ei pelaa niin ei polttelekaan.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
Comment