Announcement

Collapse
No announcement yet.

Käyntiongelma Bmw 523IA Lci N53B25A K

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #16
    Kyllä on tyhmyyden multihuipentuma tämä tapaus. Eihän tässä touhussa ole mitään järkeä koko moottori vaihdettu pelkan arvauksen perusteella, samoin DME jne. Se vika pitäisi oikeasti selvittää eikä vaan arvalla vaihtaa niitä osia sinne.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • MikkoJII
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 1807
      • Lapua

      #17
      Originally posted by Dea View Post
      Kyllä Merkkiliike Halus Laittaa Vaihtokone kun ne ei saannut se vanha kone kuntoon mitä oli alkuperäinen siellä..

      Ne yritti kyllä vaihtaa Suttimet ja Ohjausboxi(DME) ja paljon muuta ja yritti kaikenlaista mutta ei saannut se toimimaan kunolla
      Niin ne epäili että 1 sylinterin Lohkossa olis joku halkema mutta se toinen kone mitä ne laittoi sinne tuli heti sama vikakoodit (130km jälkeen tuli sama ongelma)
      Toivottavasti et ole kiltisti maksanut kaikkea tuota merkkiliikkeen arvailua?
      E32 750i 11/89

      Comment

      • Mikko-bmwE60
        Newbiemmer
        • Jun 2020
        • 29
        • Joensuu

        #18
        samaa vikaa mullakin oli e60 n53 korjaantui kun vaihtoivat venttiilikopan tiivisteen mikä oli vuotanut tulpille ja siitä johtunut tehojen puute ja samalla huohottimen kalvon joka oli ollut aivan riekaleina ja puhdistivat koko järjestelmän sen jälkeen ei sytyttänyt vikavaloja ja toiminut moitteetta. ajettu 320tkm.

        Comment

        • Cunttory
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2004
          • 1772
          • Kuopio

          #19
          Originally posted by Mikko-bmwE60 View Post
          samalla huohottimen kalvon joka oli ollut aivan riekaleina .
          Ihan mielenkinnosta pitää kysyä, otettiinko alkuperäinen huohottimen kansi ehjänä pois, vai tuliko alumiininen versio tilalle?
          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

          Comment

          • Mikko-bmwE60
            Newbiemmer
            • Jun 2020
            • 29
            • Joensuu

            #20
            Originally posted by Cunttory View Post
            Ihan mielenkinnosta pitää kysyä, otettiinko alkuperäinen huohottimen kansi ehjänä pois, vai tuliko alumiininen versio tilalle?
            alkuperäinen kansi aukaistu ja laitettu takaisin ehjänä kuulemma työläs mutta toimiva silti.

            Comment

            • Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1836
              • Kotona/Poissa

              #21
              Originally posted by Mikko-bmwE60 View Post
              samaa vikaa mullakin oli e60 n53 korjaantui kun vaihtoivat venttiilikopan tiivisteen mikä oli vuotanut tulpille ja siitä johtunut tehojen puute ja samalla huohottimen kalvon joka oli ollut aivan riekaleina ja puhdistivat koko järjestelmän sen jälkeen ei sytyttänyt vikavaloja ja toiminut moitteetta. ajettu 320tkm.
              Kuinka N53:een saa uusittua huohottimen kalvon uusimatta koko venttiilikoppaa samalla?
              Jollain puukko-patentilla? Vai onko tohon joku vara-osa olemassa?
              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

              E60 523iA -08

              Comment

              • Cunttory
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2004
                • 1772
                • Kuopio

                #22
                Se huohottimen kansi on liimattu kiinni. Kuten aiemmin mainittiin kannen irrottaminen ehjänä on melko haastava toimenpide, mutta tehtävissä. Kalvoa saa vain aftermarket tuotteena maailmalta. N53:n on saatavana myös alumiininen kansi sille kalvolle.
                Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎