Kyllä on tyhmyyden multihuipentuma tämä tapaus. Eihän tässä touhussa ole mitään järkeä koko moottori vaihdettu pelkan arvauksen perusteella, samoin DME jne. Se vika pitäisi oikeasti selvittää eikä vaan arvalla vaihtaa niitä osia sinne.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kyllä Merkkiliike Halus Laittaa Vaihtokone kun ne ei saannut se vanha kone kuntoon mitä oli alkuperäinen siellä..
Ne yritti kyllä vaihtaa Suttimet ja Ohjausboxi(DME) ja paljon muuta ja yritti kaikenlaista mutta ei saannut se toimimaan kunolla
Niin ne epäili että 1 sylinterin Lohkossa olis joku halkema mutta se toinen kone mitä ne laittoi sinne tuli heti sama vikakoodit (130km jälkeen tuli sama ongelma)
Toivottavasti et ole kiltisti maksanut kaikkea tuota merkkiliikkeen arvailua?
samaa vikaa mullakin oli e60 n53 korjaantui kun vaihtoivat venttiilikopan tiivisteen mikä oli vuotanut tulpille ja siitä johtunut tehojen puute ja samalla huohottimen kalvon joka oli ollut aivan riekaleina ja puhdistivat koko järjestelmän sen jälkeen ei sytyttänyt vikavaloja ja toiminut moitteetta. ajettu 320tkm.
samaa vikaa mullakin oli e60 n53 korjaantui kun vaihtoivat venttiilikopan tiivisteen mikä oli vuotanut tulpille ja siitä johtunut tehojen puute ja samalla huohottimen kalvon joka oli ollut aivan riekaleina ja puhdistivat koko järjestelmän sen jälkeen ei sytyttänyt vikavaloja ja toiminut moitteetta. ajettu 320tkm.
Kuinka N53:een saa uusittua huohottimen kalvon uusimatta koko venttiilikoppaa samalla?
Jollain puukko-patentilla? Vai onko tohon joku vara-osa olemassa?
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Se huohottimen kansi on liimattu kiinni. Kuten aiemmin mainittiin kannen irrottaminen ehjänä on melko haastava toimenpide, mutta tehtävissä. Kalvoa saa vain aftermarket tuotteena maailmalta. N53:n on saatavana myös alumiininen kansi sille kalvolle.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment