Auto 530d LCI. Moottorin kannakkeen päällä ja osassa turboa näkyy silminnähden öljyä. Miten öljyn putket menee turbolla, yläpuolella näkyy banjoliitin ja putki, onko se tulo vai paluuputki? Onko toinen vastaava alapuolella vai miten se menee? Turbon alta myös näkyy märkää pohjamuovissa.
Onko normaalia että tihkuttaa vai kannattaisiko fiksata jotenkin, auto ei syö öljyä mitenkään merkittävästi, toki 20tkm kohdalla pitää hieman lisätä. Liittimistä varmastikin pakko tulla, muutoin luulisi olevan isommat hämmingit turbon kanssa? Jos fiksailee niin miten onnistuu turbo paikallaan, millaiset tiivistykset liittimissä on?
Onko normaalia että tihkuttaa vai kannattaisiko fiksata jotenkin, auto ei syö öljyä mitenkään merkittävästi, toki 20tkm kohdalla pitää hieman lisätä. Liittimistä varmastikin pakko tulla, muutoin luulisi olevan isommat hämmingit turbon kanssa? Jos fiksailee niin miten onnistuu turbo paikallaan, millaiset tiivistykset liittimissä on?
Comment