Moro. 2008 vuosimallin e61 rupes herjaamaan pdc failurea vaihoin uuden sulakkeen niin pdc failure hävis mutta tutkat ei toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 pdc vika
Collapse
X
-
Originally posted by bmwe61 View PostMoro. 2008 vuosimallin e61 rupes herjaamaan pdc failurea vaihoin uuden sulakkeen niin pdc failure hävis mutta tutkat ei toimi.
Anturi sökö tai johtosarjasta johto(ja) poikkiE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostLue vikakoodit.
Anturi sökö tai johtosarjasta johto(ja) poikki
Ja veikataan että johdot poikki edestä oikealta puolelta rekisterikilven viereisestä anturin juuresta. Taitaa olla 90% tämä anturi kaikista tapauksista.
Puskurin joutuu irroittamaan, on noin 15-20min homma harkiten tehtynä.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post+1
Ja veikataan että johdot poikki edestä oikealta puolelta rekisterikilven viereisestä anturin juuresta. Taitaa olla 90% tämä anturi kaikista tapauksista.
Puskurin joutuu irroittamaan, on noin 15-20min homma harkiten tehtynä.
Onko samaa tyyppi-ongelmaa -05 mallissa? Meinaa omassa koslassa tuo on herjannu jo vuoden. Välillä toimii täysin normisti mutta todella harvoin.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostMeilläpä oli varapyöräkotelossa vettä, ja parkkitutkien ohjausboxi luultavimmin pimeänä, ihanan halpaa taas!!E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Takana molemmat oikeanpuoleiset anturit alkoivat piippaamaan jatkuvasti, eli näyttävät 0 cm etäisyyttä esteeseen. Vasemmanpuoleiset ovat kunnossa ja näyttävät oikein. Vikakoodeja ei näy INPAssa ja anturit kommunikoivat, mutta etäisyys on ja pysyy nollassa. Anturit istuvat puskurissa nätissä asennossa, eikä niissä ole likaa.
Jääkö jäljelle muuta mahdollisuutta kuin anturien johdotukset?
Auto on E61 pre-LCI.== e61 530d aut. Touring 05 ==
== e61 525i man. Touring 06 ==
== Ex: e39 530d man. Touring 5/02 Sondermodell ==
Comment
-
-
Originally posted by Bertram View PostTakana molemmat oikeanpuoleiset anturit alkoivat piippaamaan jatkuvasti, eli näyttävät 0 cm etäisyyttä esteeseen. Vasemmanpuoleiset ovat kunnossa ja näyttävät oikein. Vikakoodeja ei näy INPAssa ja anturit kommunikoivat, mutta etäisyys on ja pysyy nollassa. Anturit istuvat puskurissa nätissä asennossa, eikä niissä ole likaa.
Jääkö jäljelle muuta mahdollisuutta kuin anturien johdotukset?
Auto on E61 pre-LCI.
Kokeile siirtää vasemmalta oikealle siirtyykö vika.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post+1
Ja veikataan että johdot poikki edestä oikealta puolelta rekisterikilven viereisestä anturin juuresta. Taitaa olla 90% tämä anturi kaikista tapauksista.
Puskurin joutuu irroittamaan, on noin 15-20min homma harkiten tehtynä.
Comment
-
-
Originally posted by puuki View PostAloita vikakoodien luvulla
Sen verran nyt löysin kuitenkin vikaa että takapuskurin johtosarjalle ei tule virtaa. Puskurin johtosarja siis itsessään on ehjä, mutta korin puolen liitin on kylmä. Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä kohti vikapaikka on löytynyt?
Comment
-
-
Originally posted by Julle View PostKoko homma on toki aloitettu vikakoodien luvulla ja joku virransyöttöhäiriöön viittaava koodi tuli. Nollauksen jälkeen ei tullut enää mitään.
Sen verran nyt löysin kuitenkin vikaa että takapuskurin johtosarjalle ei tule virtaa. Puskurin johtosarja siis itsessään on ehjä, mutta korin puolen liitin on kylmä. Onko muilla ollut vastaavaa ja mistä kohti vikapaikka on löytynyt?
Comment
-
Comment