Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 530d pakosarja katkeaa, ei oo totta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teropa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 3855
    • Oulu

    #31
    Originally posted by TJJ View Post
    Se onnistuu helposti, tuossa laadukas InterTran-käännös:

    ehtiä BMW
    Esikuvallinen : 5 & 7 jakso
    Aloittaa Ajoittaa : 23/12/2004
    Runo Monimutkainen : 3009
    Muodostaa Alku Ajoittaa : 25/09/2002
    Muodostaa Häntäpää Ajoittaa : 09/06/2004
    Koskea : ETU- ASETTAA ISTUMAAN TAAKSEPÄIN - LEPUUTTAA KIIVAS TOUKOKUU Ylikuumeneminen

    Esitystaito : Kone- lasti käyttää model after taaksepäin - lepuuttaa lämmitys aakkoset -lta etu- asettaa istumaan , jahka henki astua eli ulos ajokki , toukokuu lopputulos kotona kolhia jotta ä band asettua yhteyteen asettaa riviin kotona taaksepäin - lepuuttaa asteleva. Kotona tapahtuma että nyt kuluva aiheena erottaa -lta asettua yhteyteen asettaa riviin , kolhia kohta toukokuu ylikuumeneminen jotta hylättävä laakea avulla kiivas heilahdus model after. Se niin muodoin ei olla mahdollinen jotta hallita rikki riski -lta alaikäinen hehkua jotta haltija kamppeet , ja ehkä heidän hipiä.

    Parannuskeino Kanne : Kotiin kutsuminen teennäinen ajokki ja ruudullinen asema , johon pakollinen , hyvässä kunnossa by lisä kotona - asettaa riviin fuusioitua.

    HAHAHA!!! Repesin totaalisesti!
    E60 520dA M-sport
    ---Ex
    E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
    E90 330iA, 325iA, 320dA
    E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
    E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

    PPL(A)

    Comment

    • Spetke
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 3452
      • Janakkala

      #32
      Eiköhän joutaisi jo antaa lukkoa tällekkin paskanjauhannalle ...
      ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

      Comment

      • chorrus
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2003
        • 565
        • 00100

        #33
        Originally posted by Spetke View Post
        Eiköhän joutaisi jo antaa lukkoa tällekkin paskanjauhannalle ...
        Joo, ei herätetä sitten sitä keskustelua jossei sitä kerta osata käydä

        AUDI TT Roadster 3.2
        PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
        PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ

        ex.
        E38 740iA cosmosschwarzmetallic
        E38 740iA bmw schwarz II
        E39 530dAt titansilbermetallic
        E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
        E32 735iA - lachssilbermetallic
        E24 635CSI polarismetallic
        AUDI A6 TDI
        SAAB 'takemenow' 900i
        CITROËN XSARA VTS
        CITROËN JUMPER
        FORD MONDERO
        ALFA ROMEO 159 2.4JTDM

        + 23 x Peugeot

        Comment

        • Kentsu
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2004
          • 1397
          • Tuusula

          #34
          Mietteitä...

          Ekajaviimeistä varmaankin viduddaa, eittämättä. Ja ihan aidosti itse vastaavassa tilanteessa mitä luultavimmin vaihtaisin auton esim. Avensikseen kaikilla herkuilla. Laittaisin myyntiin siinä vaiheessa kun palikat on vielä suunnilleen kasassa.

          E39:nkin suhteen kokemukset on aika ristiriitaisia. Itse olen täysin tyytyväinen vaikkakin Tojotalla ajellessa olisi luultavasti jäänyt ne muutamat alustan palikat vaihtamatta. Toisaalta, tuohon minunkin pommiin on varmaan edellinen "pöljä" omistaja uusinut kaiken ennen kuin mittariin on kertynyt 150 tkm, _tustako minä tiedän. Mutta koskaan en ole ollut siinä harhakäsityksessä että nämä Baijerin ihmeet olisi niitä huolettomimpia kärryjä. Kummasti muuten nämä negatiivisimmat palautteet tuntuu aina tulevan Diesel-omistajilta, tämmöinen on mutu-tuntuma, en ole tilastoinut...

          Miten on mahdollista että BMW on Suomessa edelleen tutkitusti "merkkien merkki" kun sen vahvin myyntisegmentti on noinkin paskaa laatua? Onko kaikki bemaristit niin uunoja itsensä kusettajia että kyselytutkimuksiinkin ylistetään tuotteen hienoutta vaikka lompsa ei kestä autolla ajamista, vain omistamisen?

          Tai sitten vaan tehtaalla on johtavassa asemassa oleva gynther joka aina silloin tällöin kasaa kaikki B-osat yhteen kokonaisuuteen. Tiijä häntä, mutta tällasii nämä keskustelut aina on... ja "maailmassa monta on ihmeellistä asiaaa."
          Ex: 523iA '97, 520iA '89
          /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

          Comment

          • sirkus
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 2195
            • kaustinen

            #35
            Ei bmw:tä osteta siksi et saisi vähävikaisen auton vaan siksi että sen ominaisuudet ovat kohdallaan ja mielikuva autosta on kohdallaan. En minä ainakaan ole bemaria ostaessa kuvitellut et niissä ei ole vikoja ja vaikka omasta just turbo hajosi ja töissä näkee joka päivä kuinka paljon vikoja näissä on ei silti ole tullut kertaakaan mieleen merkin vaihto kun ainoa toinen auto josta löytyy suunnilleen samat ominaisuudet on mb ja sen laatu ei ole yhtään kummempi, samat viat löytyy kaikista ns. premium merkeistä. Itse ainakin tykkään nautinnoista ja bmw tarjoaa autona nautinto mitä jostain japsista ei löydy vaikka se tarjoaisi kuinka vähävikaista ja halpaa ajoa.
            Chrysler 300c crd touring 2010
            Daily driver
            Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
            Man cave on wheels
            Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
            Built not bought
            V8, only juice&milk come in 2 litres

            Kawasaki zzr1100 fighter


            Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

            Comment

            • Thuppu
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2007
              • 3626
              • Seinäjoki

              #36
              Järkisyistä ostetaan riisikippo, tunnesyistä BMW (tai Audi). Papparaiset ajelee MB:llä.
              BMW 740iA "ALPINA"
              BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
              Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
              Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

              Comment

              • V-Power
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2006
                • 1333
                • Varsinais-Suomi

                #37
                Originally posted by Thuppu View Post
                Järkisyistä ostetaan riisikippo, tunnesyistä BMW (tai Audi). Papparaiset ajelee MB:llä.
                Juurikin näin.Ei yhden auton takia voi koko merkkiä tituleerata paskaksi ja mistä sitä tietää mitä kyseinen auto on syönyt/kokenut :think
                Mulla on autoissa pakosarjat kestänyt.En silti rupea huutamaan täällä kuinka ylivoimaisen kestävä tuo bemarin pakosarjapuoli on.
                E36 95 316i Sedan
                E39 97 540i Touring
                E46 99 320Ci Coupe
                E53 01 X5 4,4 V8
                E65 05 730d
                F10 11 523i Sedan
                F90 08 320i Sedan

                Comment

                • Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

                  #38
                  Originally posted by Spetke View Post
                  Eiköhän joutaisi jo antaa lukkoa tällekkin paskanjauhannalle ...
                  Äläs nyt vielä, vaikka ei se enää kaukana ole...

                  Aika "edullinen" vikalista tuolla aiemmin sulla.
                  sigpic

                  BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                  Comment

                  • -Tapi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 3117
                    • Välisuomi

                    #39
                    Originally posted by TJJ View Post
                    Pelottava lista, jos tuollaisen romun joskus erehtyy ostamaan, niin EuroPlus-takuu ei olekaan kovin huono idea.
                    Niin luulin minäkin, kunnes kysyin viime viikolla aiemmin Suomeen järjestämäni 535d:n perään takkuta kun navi ei toiminut ja Laakkonen otti yli tonnin huollostaan. Takuuyhtiö ilmoitti että kiitos vaan kyselystä, mutta takuu ei kata noita "lisälaitteita".. Auto ostettiin merkkiliikkeestä..
                    ---

                    Comment

                    • -Tapi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 3117
                      • Välisuomi

                      #40
                      Ekajaviimeisen toinen posti oli jo luettavissa Eli vikoja on ollut ja nyt niistä sai selvääkin. Palaan vielä pakosarjaan: Mitä tippui ja mistä? Jos pakosarja katkeaa mistä tahansa, sehän jää ahtimenn kiinni, joka on kiinni lohkossa raudalla? Mikä sieltä pääsee tippumaan? Vai oliko katkeaminen synonyymi sille että rst-sarja alkoi vuotamaan jostakin?
                      ---

                      Comment

                      • Moonshine
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 1018
                        • Järvenpää

                        #41
                        Originally posted by chorrus View Post
                        Uskomaton kitinä siitä, jos joku joskus valittaakin jotain, eikä vaan ylistä! Tippuu tätä "osta corolla" -kommenttia. Naurettavaa. Hei ihan oikeesti, nää on vaan autoja.
                        Joskus olen miettinyt ohimennen sinun kohdallasi että onkohan puolisosi noussut jonkun toisen BMW:n kyytiin vai mikä lie ongelma? Ymmärrän hyvin tuon pointtisi BMW-sokeudesta tällä foorumilla, sitä todellakin on, jopa hämmästyttävissä määrin, mutta yhtä hämmästyttävää on tuo jatkuva tarve todistella vastakkaista :think

                        Alkuperäisestä aiheesta kiinnostaisi tietää sen verran että oliko se nyt varmasti pakosarja mikä hajosi? Ja jatkokysymyksenä että onko muita e60/530d jamppoja joille on käynyt samoin? Toisinsanoen, onko tuo yleinenkin ongelma?
                        "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

                        Comment

                        • mukko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2003
                          • 5965
                          • Uleåborg

                          #42
                          Ei millään pahalla mutta chorruksen kanssa samoilla linjoilla. Laatu on näyttänyt tulevan alas, ja lujaa. Aivan käsittämättömiä vikoja, ja takaisin kutsukampanjoita on BMW:lläkin tarjota... herran jumala, kiitän luojaani etten hypänny raskaalta puolelta kevyelle takaisin vaikka tilaisuus olikin aikoinaan
                          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                          Save the World, Fuck The Fuel Economy
                          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                          Comment

                          • Driver22
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 2098
                            • *

                            #43
                            Originally posted by ekajaviimeinen View Post
                            No tulihan sitä kunnon tietoakin ja tarkennuksena vielä, että tämä on Suomiauto ja siis porukalla todettu: paska.

                            Ja kyllä se on pakosarja, mikä meni poikki, kaikki sen jälkeen roikkui vapaana kuin orin m....u.

                            Seuraavana menee siis turbo, kuka tietää mikä "huoltokohde" seuraavaksi. Olisiko arvauksia. Se joka arvaa oikein, saa vitosen ja hieman käytetyn pakosarjan kaupan päälle.

                            Kyllä tässä liudan kaikenmaailman autoja omistaneena ja ajaneena täytyy todeta, että ei kuulosta kovin raposelta tämä BMW:n tulevaisuus. En oikein viittisi aina aamulla miettiä mitenkäs se auto tänään viittii ja jaksaa matkata taivalta. Kyllä se pitää pysyä kasassa jos kuskikin jaksaa. Joku kommentoi, että voisi ostaa auton muutamalla tonnilla, muttei maininnut mitä. sontaako vai mitä?

                            Kuuluuko näissä BMW:ssa kuvioihin, että auto jättää reviirin merkiksi alleen öljytipan vai onko se huollon tapa lisätä öljyn myyntiä. Ainakin mulla poijaat jätti propun huonosti ja sain näin samaan hintaan pohjan tervauksen.

                            Lisäksi ajotietokone ilmoittelee virheilmoituksia aina milloin sattuu ja muutaman kerran on kierroslukumittari hypellyt miten sattuu ja se vitun natina autossa. Hyvähän se on, että auto on hiljainen, mutta sitten kuuluu joka puolelta tiivisteistä natinaa, niinkuin vieruspenkkiläisen natina ei muka jo riittäisi.

                            Kestääkö revitellä ilman EDS:ää vai onko vaarana pikku savuttelun jälkeen odotettavissa muitakin osien vaihtoa kuin renkaat?

                            Mutta onhan autossa jotain hyvääkin . Kulkee oikein kivasti sen mitä lupaavat.

                            Ettet vain olisi se minun kaveri joka ajaa volvolla ja v******* huvikseen bemaristeille btcf:llä?
                            F31 330D Xdrive M-Sport

                            Comment

                            • schwarze
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2004
                              • 2017
                              • Kangasala

                              #44
                              Originally posted by muggo View Post
                              Ei millään pahalla mutta chorruksen kanssa samoilla linjoilla. Laatu on näyttänyt tulevan alas, ja lujaa. Aivan käsittämättömiä vikoja, ja takaisin kutsukampanjoita on BMW:lläkin tarjota... herran jumala, kiitän luojaani etten hypänny raskaalta puolelta kevyelle takaisin vaikka tilaisuus olikin aikoinaan
                              No näistähän tulee sitten vanhemmiten mersuja mutta matkaa Opeliin on vielä...
                              Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                              Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                              Comment

                              • teropa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2005
                                • 3855
                                • Oulu

                                #45
                                no hehhhe, laatu raskaasti alas... ja muuta kivaa,

                                Merkkien merkki. Taas. Luuletteko, että tätä foorumia lukee edes promille omistajista?

                                Haloo!

                                Toistan. Ostakaa tojota, jos ylläpito ahistaa!

                                Tero
                                E60 520dA M-sport
                                ---Ex
                                E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                                E90 330iA, 325iA, 320dA
                                E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                                E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                                PPL(A)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎