Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530d pakosarja katkeaa, ei oo totta!
Collapse
X
-
Originally posted by Spetke View PostEiköhän joutaisi jo antaa lukkoa tällekkin paskanjauhannalle ...
AUDI TT Roadster 3.2
PEUGEOT 405 T16 ZzzzZ
PEUGEOT 504 PICKUP ZzzzZ
ex.
E38 740iA cosmosschwarzmetallic
E38 740iA bmw schwarz II
E39 530dAt titansilbermetallic
E39 530dAt M-Sport cosmosschwarzmetallic
E32 735iA - lachssilbermetallic
E24 635CSI polarismetallic
AUDI A6 TDI
SAAB 'takemenow' 900i
CITROËN XSARA VTS
CITROËN JUMPER
FORD MONDERO
ALFA ROMEO 159 2.4JTDM
+ 23 x Peugeot
Comment
-
-
Mietteitä...
Ekajaviimeistä varmaankin viduddaa, eittämättä. Ja ihan aidosti itse vastaavassa tilanteessa mitä luultavimmin vaihtaisin auton esim. Avensikseen kaikilla herkuilla. Laittaisin myyntiin siinä vaiheessa kun palikat on vielä suunnilleen kasassa.
E39:nkin suhteen kokemukset on aika ristiriitaisia. Itse olen täysin tyytyväinen vaikkakin Tojotalla ajellessa olisi luultavasti jäänyt ne muutamat alustan palikat vaihtamatta. Toisaalta, tuohon minunkin pommiin on varmaan edellinen "pöljä" omistaja uusinut kaiken ennen kuin mittariin on kertynyt 150 tkm, _tustako minä tiedän. Mutta koskaan en ole ollut siinä harhakäsityksessä että nämä Baijerin ihmeet olisi niitä huolettomimpia kärryjä. Kummasti muuten nämä negatiivisimmat palautteet tuntuu aina tulevan Diesel-omistajilta, tämmöinen on mutu-tuntuma, en ole tilastoinut...
Miten on mahdollista että BMW on Suomessa edelleen tutkitusti "merkkien merkki" kun sen vahvin myyntisegmentti on noinkin paskaa laatua? Onko kaikki bemaristit niin uunoja itsensä kusettajia että kyselytutkimuksiinkin ylistetään tuotteen hienoutta vaikka lompsa ei kestä autolla ajamista, vain omistamisen?
Tai sitten vaan tehtaalla on johtavassa asemassa oleva gynther joka aina silloin tällöin kasaa kaikki B-osat yhteen kokonaisuuteen. Tiijä häntä, mutta tällasii nämä keskustelut aina on... ja "maailmassa monta on ihmeellistä asiaaa."Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Ei bmw:tä osteta siksi et saisi vähävikaisen auton vaan siksi että sen ominaisuudet ovat kohdallaan ja mielikuva autosta on kohdallaan. En minä ainakaan ole bemaria ostaessa kuvitellut et niissä ei ole vikoja ja vaikka omasta just turbo hajosi ja töissä näkee joka päivä kuinka paljon vikoja näissä on ei silti ole tullut kertaakaan mieleen merkin vaihto kun ainoa toinen auto josta löytyy suunnilleen samat ominaisuudet on mb ja sen laatu ei ole yhtään kummempi, samat viat löytyy kaikista ns. premium merkeistä. Itse ainakin tykkään nautinnoista ja bmw tarjoaa autona nautinto mitä jostain japsista ei löydy vaikka se tarjoaisi kuinka vähävikaista ja halpaa ajoa.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostJärkisyistä ostetaan riisikippo, tunnesyistä BMW (tai Audi). Papparaiset ajelee MB:llä.
Mulla on autoissa pakosarjat kestänyt.En silti rupea huutamaan täällä kuinka ylivoimaisen kestävä tuo bemarin pakosarjapuoli on.E36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostEiköhän joutaisi jo antaa lukkoa tällekkin paskanjauhannalle ...
Aika "edullinen" vikalista tuolla aiemmin sulla.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostPelottava lista, jos tuollaisen romun joskus erehtyy ostamaan, niin EuroPlus-takuu ei olekaan kovin huono idea.---
Comment
-
-
Ekajaviimeisen toinen posti oli jo luettavissaEli vikoja on ollut ja nyt niistä sai selvääkin. Palaan vielä pakosarjaan: Mitä tippui ja mistä? Jos pakosarja katkeaa mistä tahansa, sehän jää ahtimenn kiinni, joka on kiinni lohkossa raudalla? Mikä sieltä pääsee tippumaan? Vai oliko katkeaminen synonyymi sille että rst-sarja alkoi vuotamaan jostakin?
---
Comment
-
-
Originally posted by chorrus View PostUskomaton kitinä siitä, jos joku joskus valittaakin jotain, eikä vaan ylistä! Tippuu tätä "osta corolla" -kommenttia. Naurettavaa. Hei ihan oikeesti, nää on vaan autoja.
Alkuperäisestä aiheesta kiinnostaisi tietää sen verran että oliko se nyt varmasti pakosarja mikä hajosi? Ja jatkokysymyksenä että onko muita e60/530d jamppoja joille on käynyt samoin? Toisinsanoen, onko tuo yleinenkin ongelma?"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Ei millään pahalla mutta chorruksen kanssa samoilla linjoilla. Laatu on näyttänyt tulevan alas, ja lujaa. Aivan käsittämättömiä vikoja, ja takaisin kutsukampanjoita on BMW:lläkin tarjota... herran jumala, kiitän luojaani etten hypänny raskaalta puolelta kevyelle takaisin vaikka tilaisuus olikin aikoinaan-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by ekajaviimeinen View PostNo tulihan sitä kunnon tietoakin ja tarkennuksena vielä, että tämä on Suomiauto ja siis porukalla todettu: paska.
Ja kyllä se on pakosarja, mikä meni poikki, kaikki sen jälkeen roikkui vapaana kuin orin m....u.
Seuraavana menee siis turbo, kuka tietää mikä "huoltokohde" seuraavaksi. Olisiko arvauksia. Se joka arvaa oikein, saa vitosen ja hieman käytetyn pakosarjan kaupan päälle.
Kyllä tässä liudan kaikenmaailman autoja omistaneena ja ajaneena täytyy todeta, että ei kuulosta kovin raposelta tämä BMW:n tulevaisuus. En oikein viittisi aina aamulla miettiä mitenkäs se auto tänään viittii ja jaksaa matkata taivalta. Kyllä se pitää pysyä kasassa jos kuskikin jaksaa. Joku kommentoi, että voisi ostaa auton muutamalla tonnilla, muttei maininnut mitä. sontaako vai mitä?
Kuuluuko näissä BMW:ssa kuvioihin, että auto jättää reviirin merkiksi alleen öljytipan vai onko se huollon tapa lisätä öljyn myyntiä. Ainakin mulla poijaat jätti propun huonosti ja sain näin samaan hintaan pohjan tervauksen.
Lisäksi ajotietokone ilmoittelee virheilmoituksia aina milloin sattuu ja muutaman kerran on kierroslukumittari hypellyt miten sattuu ja se vitun natina autossa. Hyvähän se on, että auto on hiljainen, mutta sitten kuuluu joka puolelta tiivisteistä natinaa, niinkuin vieruspenkkiläisen natina ei muka jo riittäisi.
Kestääkö revitellä ilman EDS:ää vai onko vaarana pikku savuttelun jälkeen odotettavissa muitakin osien vaihtoa kuin renkaat?
Mutta onhan autossa jotain hyvääkin. Kulkee oikein kivasti sen mitä lupaavat.
Ettet vain olisi se minun kaveri joka ajaa volvolla ja v******* huvikseen bemaristeille btcf:llä?F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by muggo View PostEi millään pahalla mutta chorruksen kanssa samoilla linjoilla. Laatu on näyttänyt tulevan alas, ja lujaa. Aivan käsittämättömiä vikoja, ja takaisin kutsukampanjoita on BMW:lläkin tarjota... herran jumala, kiitän luojaani etten hypänny raskaalta puolelta kevyelle takaisin vaikka tilaisuus olikin aikoinaanmutta matkaa Opeliin on vielä...
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
no hehhhe, laatu raskaasti alas... ja muuta kivaa,
Merkkien merkki. Taas. Luuletteko, että tätä foorumia lukee edes promille omistajista?
Haloo!
Toistan. Ostakaa tojota, jos ylläpito ahistaa!
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment