Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530d pakosarja katkeaa, ei oo totta!
Collapse
X
-
Originally posted by bemu2000 View PostNo ei se kovin asiallista tavaraa ole, jos ei kestä... Näin maallikon silmissä vaan näyttää heiveröiseltä, enkä yhtään ihmettele ettei kestä. Niin ohuelta tavaralta näyttää, että varmaan värinöiden takia saumat väsyy ja repeää?
Tässä kohtaa itse perusongelma juontaa turbon alimitoituitetusta kiinnityksestä lohkoon, joka päästää sen värisemään putkiston resonoidessa, jolloin ko.hitsisauman lämpömuutosalueelta pakosarja väsymismurtuu. Eli vika suoranaisesti ei ole itse pakosarjassa, vaikka varmasti erilaisella ainevahvuudella+lämpökäsittelyllä ongelma itsessään olisi ehkä hallittavissa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTässä kohtaa itse perusongelma juontaa turbon alimitoituitetusta kiinnityksestä lohkoon, joka päästää sen värisemään putkiston resonoidessa, jolloin ko.hitsisauman lämpömuutosalueelta pakosarja väsymismurtuu.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Keke71 View PostLiekkö edullisenpaa ostaa tylysti uusi pakosarja, vaikko yrittää korjaus hitsausta? Jos materiaali on rosteria, niin todellakin helpompaa yrittää korjaus hitsausta, verrattuna jos materiaali olisi valurautaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKempeleestä löytyisi yksi pakosarja testikappaleeksi, jos haluat kokeilla. Jonkun tarinan korjausyrityksestä muistan ja oli materiaali kuulemma vedellyt niin pirusti.E39 540iA Touring
Comment
-
-
Originally posted by Keke71 View PostLiekkö edullisenpaa ostaa tylysti uusi pakosarja, vaikko yrittää korjaus hitsausta? Jos materiaali on rosteria, niin todellakin helpompaa yrittää korjaus hitsausta, verrattuna jos materiaali olisi valurautaa.
Comment
-
Comment